SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja die Katusha is geen Zakarin zo te zienquote:
Waarom niet gewoon proberen ipv dat al bij voorbaat te concluderen? Hij heeft bewezen dat ie 8e kan worden in een zware RvI. Nu wat ouder en wijzer verwacht je dat ie dat minstens moet kunnen herhalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets van Kruiswijk, pelotonvulling. Dus waarom je de tering rijden voor een 15e plek, probeer dan is wat in ontsnapping ofzo.
Als Kruijswijk goed is, kan hij gewoon top-10 rijden.. En het is geen renner voor ontsnappingen, dat moet je ook maar net liggen.. In de Giro werd hij, in een ronde waarin hij klimmend heel sterk was, opeens bergop gelost door sprinter Hondo in een ontsnapping.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets van Kruiswijk, pelotonvulling. Dus waarom je de tering rijden voor een 15e plek, probeer dan is wat in ontsnapping ofzo.
Waarom zou je dat verwachten als hij al jaren als een natte krant rijdt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon proberen ipv dat al bij voorbaat te concluderen? Hij heeft bewezen dat ie 8e kan worden in een zware RvI. Nu wat ouder en wijzer verwacht je dat ie dat minstens moet kunnen herhalen.
Reed als knecht nog gewoon top-15 in de Tour vorig jaar. Dan moet je in een minder veld nog wel wat beter kunnen..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verwachten als hij al jaren als een natte krant rijdt.
Dat Tourveld was aan het eind ook gewoon knudde, dus nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Reed als knecht nog gewoon top-15 in de Tour vorig jaar. Dan moet je in een minder veld nog wel wat beter kunnen..
Dan zie je meer dan ik. Leek veelbelovend een jaar of 4 geleden maar is alleen maar minder geworden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruiswijk komt wel weer bovendrijven, gaat wel top-15 rijden. Maar om nou net dat laatste stap te maken moet je gewoon hierbij zitten. Dan moet je gewoon eerste week ook sterk zijn.
Dat klopt ook wel weer ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef baggerbaas het volgende:
In de Giro van 2011 werd Kruijswijk in de eerste bergetappes ook vrij snel gelost. Kwam er pas in de laatste week echt doorheen.
Ook vooral door een heleboel valpartijen/blessures. Ik vind het veel te snel om nu alles op een ritzege te gooien omdat je in zo'n rit gelost wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan zie je meer dan ik. Leek veelbelovend een jaar of 4 geleden maar is alleen maar minder geworden.
Heeft wat tegenslag gehad, vorig jaar eerste goede tekenen van herstel laten zien. Hij heeft er niet de ploeg voor, maar ik zie m graag nog es een in een wedstrijd voor t klassement gaan. Als ie er nu doorheen zakt in deze ronde en 23e wordt, kunnen we m wel afschrijven ja, maar dan ie gewoon beter stoppen want een renner voor klassiekers of splijtende demarrages is t ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft toch jaren rondgereden met een vernauwde liesslagader? Wat nu weer verholpen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dit veld.. Maar ben benieuwd waar hij nu zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat Tourveld was aan het eind ook gewoon knudde, dus nee.
Als ik de KOM pak op de muur komt sky gelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e race gewonnen, kreeg aanbieding van Lotto maar wacht op iets beters.
Heeft 1x goed gereden in Zwitserland(?). Sindsdien niet veel meer. Kan niet tijdrijden. Hij mag blij zijn als hij top 25 rijdt, en dan met name omdat alles wat verder staat dan plaats 35 minimaal 1 keer in de bus heeft gezeten straks en op meer dan 2 uur staat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook vooral door een heleboel valpartijen/blessures. Ik vind het veel te snel om nu alles op een ritzege te gooien omdat je in zo'n rit gelost wordt.
Zwitserland is de 5de week na het begin van de Giro, daar was Kruijs al eens topquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:55 schreef Pedroso het volgende:
Is er nergens een etappekoers van 5 weken ? Krachtwijk zou die met z'n vingers in de neus winnen.
Ja dat had Theo Bos ook, die is na de operatie alleen nog maar slechter gaan rijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:55 schreef Spies het volgende:
[..]
Hij heeft toch jaren rondgereden met een vernauwde liesslagader? Wat nu weer verholpen is.
Haha, doe normaal..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heeft 1x goed gereden in Zwitserland(?). Sindsdien niet veel meer. Kan niet tijdrijden. Hij mag blij zijn als hij top 25 rijdt, en dan met name omdat alles wat verder staat dan plaats 35 minimaal 1 keer in de bus heeft gezeten straks en op meer dan 2 uur staat.
Die zat er toch nog samen met Izagirre?quote:
Nee 2e man was Ruben Fernandez volgens Sporzaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zat er toch nog samen met Izagirre?
Dat was Fernandez volgens Renaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zat er toch nog samen met Izagirre?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee 2e man was Ruben Fernandez volgens Sporza
Wordt bevestigd door Movistar op Twitterquote:
twitter:tom_dumoulin twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 15:59:14I'm sure 80% of the Giro bunch is like: 'Oh shit, these are going to be three loooong weeks like this...' reageer retweet
Dat lijkt me echt uitgesloten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee 2e man was Ruben Fernandez volgens Sporza
2x in Zwitserland, in 2012 werd hij nog 8ste in de Tour de Suisse en werd gaandeweg wat beter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heeft 1x goed gereden in Zwitserland(?). Sindsdien niet veel meer. Kan niet tijdrijden. Hij mag blij zijn als hij top 25 rijdt, en dan met name omdat alles wat verder staat dan plaats 35 minimaal 1 keer in de bus heeft gezeten straks en op meer dan 2 uur staat.
Is bevestigd door Movistar zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt uitgesloten.
twitter:Movistar_Team twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 15:58:24#Giro: Se vuelven a unir los grupos de @Andrey_Amador y @giovisco (-40 km). Diferencia con grupo Ion / Rubén: 5'45". http://t.co/FHsPFoMWsr reageer retweet
Oké, schiet mij maar lek.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is bevestigd door Movistar zelftwitter:Movistar_Team twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 15:58:24#Giro: Se vuelven a unir los grupos de @Andrey_Amador y @giovisco (-40 km). Diferencia con grupo Ion / Rubén: 5'45". http://t.co/FHsPFoMWsr reageer retweet
Die gaf al aan dat hij bergop nog niet goed genoeg en zich wilde richten op de 2de week. Gisteren was dan om te testen..quote:
GPS klopt voor geen kut neequote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die tijdswaarneming klopt echt niks van, kopgroep 1 minuut uitgelopen de laatste 10 minuten?
twitter:MRasmussen1974 twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 15:47:43Looks like Aru got over hos upset stomach ! This teammates seems to be in good health as well ! reageer retweet
Dit is een tweederangs klim natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaf al aan dat hij bergop nog niet goed genoeg en zich wilde richten op de 2de week. Gisteren was dan om te testen..
In de leer bij Fabian geweest?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:04 schreef Marcoss het volgende:
twitter:MRasmussen1974 twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 15:47:43Looks like Aru got over hos upset stomach ! This teammates seems to be in good health as well ! reageer retweet
LLS zat er net ook nog, maar kan inmiddels weg zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:05 schreef baggerbaas het volgende:
Welke Astana's zijn er nog?
Aru
Tiralongo
Kangert
Rosa
Landa
?
Dat was de eerste Astana die zich leeg heeft gereden volgens mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
LLS zat er net ook nog, maar kan inmiddels weg zijn
Hangt er maar vanaf welke motor de basis is voor de GPS (en waar die dus rijdt.. )quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu gaat het in 1 minuut van 6.30 naar 5.55
3 trapsraketquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Jongons, van de week plaatste ik nog de Godentrein van US Postal, maar ik voorzie gouden tijden dit jaar tijdens de Tour.
Astana, SkyBots, Movistars, broekje uit.
Sallanches - Alpe d' Huez?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Jongons, van de week plaatste ik nog de Godentrein van US Postal, maar ik voorzie gouden tijden dit jaar tijdens de Tour.
Vergeet je Lotto NL Sjumbo niet ?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Saxo gezellig met Majka, Sagan en wat ze nog meer kunnen oppompen richting de Tour zal ook wel wat vuurwerk laten zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Lotto Djumbo met Gesink en Kelderman ofcoursequote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Saxo gezellig met Majka, Sagan en wat ze nog meer kunnen oppompen richting de Tour zal ook wel wat vuurwerk laten zien.
De bus heeft ook chauffeurs nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:11 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Lotto Djumbo met Gesink en Kelderman ofcourse
quote:
Die vergat ik nog inderdaad. Kan nu alweer niet wachten op Valverde die de boel gaat saboteren voor Movistar, of zal hij niet rijden samen met Quintana dit jaar? Ach, helaas zal het wel weer flopshow worden met 10 man naar huis voor de eerste serieuze berg...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Saxo gezellig met Majka, Sagan en wat ze nog meer kunnen oppompen richting de Tour zal ook wel wat vuurwerk laten zien.
Katushas kunnen ook alles dit jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Chauffeur Pietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
De bus heeft ook chauffeurs nodig natuurlijk.
Mooie rit is dat. Beltran die het bergje op sprint, Iban Mayo die wint en Haimar die een hele rit in het wiel zit te lachenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie etappe trouwens, zonde dat ik hem moet missen. Dit soort middengebergte is de Giro vaak echt fantastich mee, jammer dat er nooit zoveel van dit werk in de Tour zit. Al werken ze steeds meer eraan de laatste paar jaar, iets meer afwisseling soms...
quote:
Netsplitter is er ook.quote:
De wijzen komen dan ook uit het Oosten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De wet van Herbert gaat toch nog in de buurt komen.
Ja, al een hele tijd.quote:
Vandaar dat mijn weddenschap op de top-6 die ik vergeten was te annuleren zojuist geaccepteerd isquote:
Misschien zit ie op 20 seconden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn weddenschap op de top-6 die ik vergeten was te annuleren zojuist geaccepteerd is
Wat een domper.
Dan hadden wij of de regie dat wel opgemerktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien zit ie op 20 seconden.
Zakarin fietst sneller dan zijn schaduw dus het kan nogquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan hadden wij of de regie dat wel opgemerkt
Sky blijkt alleen wel een zwak ploegje.quote:
Het is de Giro ook maar he...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sky blijkt alleen wel een zwak ploegje.
Nee, denk uiteindelijk toch Contador gaat winnen.quote:
Vorig jaar gaven ze ook geen FUCK om de Tour de France.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Team Sky bazengeeft geen FUCK om de Giro.
Kopgroep is al een tijdje groter hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:26 schreef hhh38 het volgende:
Inmiddels toch weer een grote groep aangesloten?
Paar oude koplopers opgeraapt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:26 schreef hhh38 het volgende:
Inmiddels toch weer een grote groep aangesloten?
Ik bedoelde in het peloton, maar dat zullen inderdaad wel teruggezakte mannen uit de kopgroep zijn.quote:
Kruijswijk zal wel in een groep ertussen hangen met Zakarin, Intxausti, dat soort mannenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:28 schreef Sked het volgende:
12'50 voor Matthews, ik mag toch hopen voor Krachtwijk dat die daar nog tussenin rijdt
Gisteren ging het alleen goed omdat ik een gouden tip had gegeven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Het zou ook wel eng geweest zijn als de voorspellingen van R_R bleven kloppen, geruststellend dat het alvast weer een dag mis gaat!
Rule of Herbert zegt dat al 80kmquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rule of Herbert zegt dat de kopgroep het gaat halen
Het waren 3 fantastische dagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Mykonos het volgende:
Kruiswijk zal wel niet dichterbij komen met dit tempo van Astana. Denk dat die hier zijn kansen op en top-10 plek verspeelt.
Op een bianchi ga je nooit winnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed dat Krachtwijk zich hier heft laten lossen. Kan hij voor een ritzege gaan ipv voor top 15 in het klassement
Ik zit er vandaag wel heel ver naast.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Het zou ook wel eng geweest zijn als de voorspellingen van R_R bleven kloppen, geruststellend dat het alvast weer een dag mis gaat!
Dan is het vlakquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rule of Herbert zegt dat de kopgroep het gaat halen
Wie had je in de top 5? Greipel, Matthews, Zakarin, Battaglin en Felline?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit er vandaag wel heel ver naast.Allemachtig.
Greipel niet, zo gek was ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had je in de top 5? Greipel, Matthews, Zakarin, Battaglin en Felline?
Bijna goed.
Uh Gilbert bedoelde ikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Greipel niet, zo gek was ik ook weer niet.
Ik zelf ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit er vandaag wel heel ver naast.Allemachtig.
Dat wordt kiele kiele volgens de bekende wet.quote:
Op voorhand niet eens een gekke gedachte, denk ik. Kan ook niet voorspellen dat Astana full alien gaat.quote:
Zij aan zij over de finishquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt kiele kiele volgens de bekende wet.
LollerKazachenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op voorhand niet eens een gekke gedachte, denk ik. Kan ook niet voorspellen dat Astana full alien gaat.
Cancellara vindt dit leukquote:
'Deze ronde is bepalend voor mijn toekomst als ronderenner'.quote:
Welke gifjes wil Stijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
Johannes, heb je de gifjes voor Stijn al klaarstaan?
Lekker vrijbuiten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan Kruis ook een keer voor een etappe gaan ipv plek 20 in het klassement
Gesink rijdt in Amerikaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit er geen Lotto-Jumbo in het peloton?
Jan Boven bleek toch geen inspiratie voor een goed klassement.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Deze ronde is bepalend voor mijn toekomst als ronderenner'.
Nou, zijn toekomst is nu dus ook bekend.
Ze hebben Boogie nodigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan Boven bleek toch geen inspiratie voor een goed klassement.
was wel maar een groepje van 3quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die in het groepje met Krachtwijk zit
Zou die gewoon de slag gemist hebben en achterin hebben zitten slapen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die in het groepje met Krachtwijk zit
Nu kan hij voor een ritzege gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die gewoon de slag gemist hebben en achterin hebben zitten slapen?
Niet opgelet toen Astana de boel helemaal stuk reed en dan ben je gewoon gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die gewoon de slag gemist hebben en achterin hebben zitten slapen?
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet opgelet toen Astana de boel helemaal stuk reed en dan ben je gewoon gezien
Dat lijkt me het meest reële scenario, anders word je er niet zomaar afgereden door een knecht van Astana op een simpel colletjequote:
Dat was kun-aguero.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Konig een etappe wint neemt Mexicanobakker een maand een Konig UI.
Kreuz is natuurlijk de meesterknecht, maar je zou toch wel nog eentje of twee erbij moeten hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel nog Kreuz ervoor, maar sterk is het niet nee
Of Zakarin heeft z'n piek al gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me het meest reële scenario, anders word je er niet zomaar afgereden door een knecht van Astana op een simpel colletje
Nu zeker een goede ronde gaan rijden als niemand hem selecteert, manmanman. Al zal hij binnenkort wel weer ergens een bochtje missen ofzo...quote:
Een fenomeen. Gewoon uit het niks, laat gaan joh.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aru is mijn nieuwe favoriete grappenmaker.
Kruiswijk op 5 minutenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, onze Tartaar van Tatarije.
Eens.quote:
Die is er al.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij hejb ik formolo in mn team. Beppu kopman, waar zit die eigenlijk
Ik welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Formolo niet in mijn pooltjes gespeeld
Ik welquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Formolo niet in mijn pooltjes gespeeld
Ik hoorde het Renaat al kwijlen in de microfoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt vandaag wel een absolute topshow gemist
Formolo pakt ook 10 boni's he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:48 schreef Max23 het volgende:
Clarke pakt de leiderstrui dus, tenzij Chaves boni's pakt
''We hadden een plan''quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu al zin in de perscon van Lotto Djumbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |