SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja die Katusha is geen Zakarin zo te zienquote:
Waarom niet gewoon proberen ipv dat al bij voorbaat te concluderen? Hij heeft bewezen dat ie 8e kan worden in een zware RvI. Nu wat ouder en wijzer verwacht je dat ie dat minstens moet kunnen herhalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets van Kruiswijk, pelotonvulling. Dus waarom je de tering rijden voor een 15e plek, probeer dan is wat in ontsnapping ofzo.
Als Kruijswijk goed is, kan hij gewoon top-10 rijden.. En het is geen renner voor ontsnappingen, dat moet je ook maar net liggen.. In de Giro werd hij, in een ronde waarin hij klimmend heel sterk was, opeens bergop gelost door sprinter Hondo in een ontsnapping.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets van Kruiswijk, pelotonvulling. Dus waarom je de tering rijden voor een 15e plek, probeer dan is wat in ontsnapping ofzo.
Waarom zou je dat verwachten als hij al jaren als een natte krant rijdt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon proberen ipv dat al bij voorbaat te concluderen? Hij heeft bewezen dat ie 8e kan worden in een zware RvI. Nu wat ouder en wijzer verwacht je dat ie dat minstens moet kunnen herhalen.
Reed als knecht nog gewoon top-15 in de Tour vorig jaar. Dan moet je in een minder veld nog wel wat beter kunnen..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verwachten als hij al jaren als een natte krant rijdt.
Dat Tourveld was aan het eind ook gewoon knudde, dus nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Reed als knecht nog gewoon top-15 in de Tour vorig jaar. Dan moet je in een minder veld nog wel wat beter kunnen..
Dan zie je meer dan ik. Leek veelbelovend een jaar of 4 geleden maar is alleen maar minder geworden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruiswijk komt wel weer bovendrijven, gaat wel top-15 rijden. Maar om nou net dat laatste stap te maken moet je gewoon hierbij zitten. Dan moet je gewoon eerste week ook sterk zijn.
Dat klopt ook wel weer ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef baggerbaas het volgende:
In de Giro van 2011 werd Kruijswijk in de eerste bergetappes ook vrij snel gelost. Kwam er pas in de laatste week echt doorheen.
Ook vooral door een heleboel valpartijen/blessures. Ik vind het veel te snel om nu alles op een ritzege te gooien omdat je in zo'n rit gelost wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan zie je meer dan ik. Leek veelbelovend een jaar of 4 geleden maar is alleen maar minder geworden.
Heeft wat tegenslag gehad, vorig jaar eerste goede tekenen van herstel laten zien. Hij heeft er niet de ploeg voor, maar ik zie m graag nog es een in een wedstrijd voor t klassement gaan. Als ie er nu doorheen zakt in deze ronde en 23e wordt, kunnen we m wel afschrijven ja, maar dan ie gewoon beter stoppen want een renner voor klassiekers of splijtende demarrages is t ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft toch jaren rondgereden met een vernauwde liesslagader? Wat nu weer verholpen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dit veld.. Maar ben benieuwd waar hij nu zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat Tourveld was aan het eind ook gewoon knudde, dus nee.
Als ik de KOM pak op de muur komt sky gelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e race gewonnen, kreeg aanbieding van Lotto maar wacht op iets beters.
Heeft 1x goed gereden in Zwitserland(?). Sindsdien niet veel meer. Kan niet tijdrijden. Hij mag blij zijn als hij top 25 rijdt, en dan met name omdat alles wat verder staat dan plaats 35 minimaal 1 keer in de bus heeft gezeten straks en op meer dan 2 uur staat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook vooral door een heleboel valpartijen/blessures. Ik vind het veel te snel om nu alles op een ritzege te gooien omdat je in zo'n rit gelost wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |