abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152643598
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 21:46 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

10 x ? _O_ _O_ ^O^
:Y Als je echt heullll opgewonden bent, moet dat je wel lukken :D
pi_152652894
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 08:41 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

:Y Als je echt heullll opgewonden bent, moet dat je wel lukken :D
4 x is mijn record haha
pi_152653693
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:30 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

4 x is mijn record haha
Het was ook niet binnen een uurtje gedaan natuurlijk he.. Soms zat er wel een kwartiertje tussen. En soms maar een paar seconden/minuten.. Je moet je wel volledig overgeven, anders lukt het sowieso niet.
pi_152678889
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:55 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Het was ook niet binnen een uurtje gedaan natuurlijk he.. Soms zat er wel een kwartiertje tussen. En soms maar een paar seconden/minuten.. Je moet je wel volledig overgeven, anders lukt het sowieso niet.
Nahh, dat gaat me niet lukken denk ik :9

Ondertussen nog altijd op zoek naar een vrijwilliger die even mijn g-spot komt vinden _O-
pi_152686276
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ondertussen nog altijd op zoek naar een vrijwilliger die even mijn g-spot komt vinden _O-
Jaa, dat rotding is moeilijk te vinden man. |:(
pi_152688684
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:51 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Jaa, dat rotding is moeilijk te vinden man. |:(
Kun je hem wel zelf vinden? Dat lukt mij namelijk niet, en heb nog niet iemand anders laten zoeken haha
pi_152688785
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:56 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Kun je hem wel zelf vinden? Dat lukt mij namelijk niet, en heb nog niet iemand anders laten zoeken haha
Nee, geen mogelijkheid dat ik hem zelf vind. Maar tijdens seks heb ik dus wel momenten gehad dat het er verdacht veel op leek dat de g-spot gestimuleerd werd, maar nooit tot het hoogtepunt volgens mij. Ja, of ik verwacht teveel ofzo haha
pi_152688814
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:59 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Nee, geen mogelijkheid dat ik hem zelf vind. Maar tijdens seks heb ik dus wel momenten gehad dat het er verdacht veel op leek dat de g-spot gestimuleerd werd, maar nooit tot het hoogtepunt volgens mij. Ja, of ik verwacht teveel ofzo haha
Haha, ik denk dat ik ook teveel verwacht, maar het lijkt me gewoon tof om dat ding te vinden en een mega super tof orgasme te hebben :9
pi_152688910
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:59 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat ik ook teveel verwacht, maar het lijkt me gewoon tof om dat ding te vinden en een mega super tof orgasme te hebben :9
Ja, inderdaad. Zoals vriendinnen het aan mij beschrijven is het iets gigantisch lekkers, leuks, geweldigs!! Nou, seks is lekker enzo, maar dus nog niet zo heftig meegemaakt haha..
pi_152689046
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:02 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Zoals vriendinnen het aan mij beschrijven is het iets gigantisch lekkers, leuks, geweldigs!! Nou, seks is lekker enzo, maar dus nog niet zo heftig meegemaakt haha..
Haha precies, dat moet ik gewoon een keer meemaken! Vind seks niet echt bijzonder, tenminste, met een ander nog nooit meegemaakt, wel als ik het zelf doe, alleen weer kort he :'(
pi_152689170
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:05 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha precies, dat moet ik gewoon een keer meemaken! Vind seks niet echt bijzonder, tenminste, met een ander nog nooit meegemaakt, wel als ik het zelf doe, alleen weer kort he :'(
Seks niks bijzonders?!!! God, ik heb periodes gehad dat ik er bijna verslaafd aan was hahaha! Heb jij dan wel goede bedpartners gehad?? Want het hoort toch echt wel lekker te zijn ;)
pi_152689622
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:08 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Seks niks bijzonders?!!! God, ik heb periodes gehad dat ik er bijna verslaafd aan was hahaha! Heb jij dan wel goede bedpartners gehad?? Want het hoort toch echt wel lekker te zijn ;)
Nehh niet echt, 1 x een jongen, waarbij ik bijna kwam toen hij oraal bezig was, maar hij ging niet lang genoeg door, dus uiteindelijk niet gekomen, nog een meisje, maar die ging ook niet lang genoeg door, en nog een andere jongen die met handwerk bezig was maar er niks van kon, en nog een one night stand maar daar heb ik eigenlijk alleen aan haar gezeten. Heb nog nooit een fatsoenlijke 'relatie' gehad, dus niet vaker seks met een dezelfde persoon.
pi_152689949
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nehh niet echt, 1 x een jongen, waarbij ik bijna kwam toen hij oraal bezig was, maar hij ging niet lang genoeg door, dus uiteindelijk niet gekomen, nog een meisje, maar die ging ook niet lang genoeg door, en nog een andere jongen die met handwerk bezig was maar er niks van kon, en nog een one night stand maar daar heb ik eigenlijk alleen aan haar gezeten. Heb nog nooit een fatsoenlijke 'relatie' gehad, dus niet vaker seks met een dezelfde persoon.
Oh balen.. -O- Het kan zo leuk zijn..
  zondag 17 mei 2015 @ 21:49:49 #114
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152694562
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Waar woon je?

#smooth
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152703227
Mijn hele 30cm begint te schudden als een helicopter. Moet me vasthouden aan het bed, anders vlieg ik omhoog! :{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  maandag 18 mei 2015 @ 16:41:41 #116
402846 Bosbesbos
Keep on smiling
pi_152717027
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

-O- Je weet niet wat je mist.. ;)
pi_152722835
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:41 schreef Bosbesbos het volgende:

[..]

-O- Je weet niet wat je mist.. ;)
Ik heb gewoon een fuckbuddy nodig denk ik. Had er laatst bijna een gevonden, maar helaas, uiteindelijk durfde ze het toch niet aan. -O-
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 21:37:24 #118
441859 crew  Lenny77
pi_152729740
Weet je wat je eens moet doen? De vibro tegen de clitoris houden tijdens je orgasme en daarna er steeds tegen blijven houden tot het volgende orgasme komt. Dat tweede gaat veel heviger zijn. Het is niet makkelijk want dat ding is natuurlijk overgevoelig plus je gaat je bijna een spierscheuring bezorgen om het vol te houden. Maar het is de moeite waard ;-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_152733283
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:37 schreef Lenny77 het volgende:
Weet je wat je eens moet doen? De vibro tegen de clitoris houden tijdens je orgasme en daarna er steeds tegen blijven houden tot het volgende orgasme komt. Dat tweede gaat veel heviger zijn. Het is niet makkelijk want dat ding is natuurlijk overgevoelig plus je gaat je bijna een spierscheuring bezorgen om het vol te houden. Maar het is de moeite waard ;-)
Haha ik zal het eens proberen van de week ;)
Hij is inderdaad erg gevoelig, dus weet niet of ik het volhoudt
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 23:29:34 #120
441859 crew  Lenny77
pi_152734834
Oefenen!!
Komt goed ;-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 19 mei 2015 @ 10:59:32 #121
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152742169
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 19:26 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een fuckbuddy nodig denk ik. Had er laatst bijna een gevonden, maar helaas, uiteindelijk durfde ze het toch niet aan. -O-
Waar woon je :9

Mijn orgasmes kunnen ook wel tijdje duren, als ik er dan eentje weet te bereiken. Denk fijne gevoel 10 seconden, maar naschokken wel een minuutje of wat.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:53:53 #122
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152747071
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:59 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Mijn orgasmes kunnen ook wel tijdje duren, als ik er dan eentje weet te bereiken. Denk fijne gevoel 10 seconden, maar naschokken wel een minuutje of wat.
Zie profiel.

Verslag zien we wel verschijnen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152752349
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:59 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Haha in het prachtige Eindhoven!

Naschokken heb ik dus totaal niet. Leer het me! :')
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:37:01 #124
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152752720
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:24 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha in het prachtige Eindhoven!

Naschokken heb ik dus totaal niet. Leer het me! :')
Dat is net de verkeerde kant op, maar wel mooie stad O+ Soms. Op strijp.

Moet ook zeggen dat het voor mij lang heeft geduurd voordat ik überhaupt op een normale manier kon klaarkomen. Vibrator, beetje rechtop zitten en muziekje erbij. Bij mij helpt het soort muziek ook bij de beleving, vaak heb je ook een hoogtepunt in de muziek en daarop klaarkomen is dubbel zo bevredigend.

Stoppen voor het hoogtepunt en andere regionen verkennen zorgt voor een intenser orgasme als je de volgende keer wel doorzet.

En mijn scharrel heeft een geweldige mond/hand coordinatie, daarbij ben ik laatst super heftig gekomen. Heb hem bijna een bloedneus geschopt, en daarna was ik zo aan het schokken dat hij moest lachen en grapjes over een excorcist maakte terwijl ik begon te huilen zonder reden :')
pi_152756470
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:37 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dat is net de verkeerde kant op, maar wel mooie stad O+ Soms. Op strijp.

Moet ook zeggen dat het voor mij lang heeft geduurd voordat ik überhaupt op een normale manier kon klaarkomen. Vibrator, beetje rechtop zitten en muziekje erbij. Bij mij helpt het soort muziek ook bij de beleving, vaak heb je ook een hoogtepunt in de muziek en daarop klaarkomen is dubbel zo bevredigend.

Stoppen voor het hoogtepunt en andere regionen verkennen zorgt voor een intenser orgasme als je de volgende keer wel doorzet.

En mijn scharrel heeft een geweldige mond/hand coordinatie, daarbij ben ik laatst super heftig gekomen. Heb hem bijna een bloedneus geschopt, en daarna was ik zo aan het schokken dat hij moest lachen en grapjes over een excorcist maakte terwijl ik begon te huilen zonder reden :')
Ik kon in principe altijd al wel goed klaarkomen, mits ik het zelf doe. Muziek helpt niet haha, leidt me juist af.

Ja dat stoppen voor het hoogtepunt ga ik toch wel 'n keer proberen als ik de discipline er voor heb :9

Ik wil ook zo'n scharrel! -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')