Dag allemaal,
Ik heb een vraag over mijn scriptie waar ik niet uit kom. Hopelijk weten jullie meer!
Ik doe onderzoek binnen een zorgorganisatie, waar ik enkele constructen, zoals medewerkerstevredenheid, wil gaan koppelen aan productie. De productiecijfers kan ik zo opvragen, de rest van de gegevens wil ik verzamelen d.m.v. een vragenlijst (online of op papier, dat maakt me niet uit). Nu zit deze organisatie in een organisatieverandering en waar het koppelen met productiegegevens normaal bij mensen al gevoelig kan liggen is dat nu begrijpelijk al helemaal zo. Ik wil dus zorgen dat mensen zich veilig voelen als ze de enquête invullen. Eigenlijk moet dus iemand anders van buiten de organisatie die geen belang bij de gegevens heeft, een vriend van me ofzo (ik loop daar ook stage), alle namen koppelen aan de productiegegevens en die gecodeerd naar mij toe sturen. Het lastige is dat hij dan ook het werk van het mailen/monitoren/herinneren/indelen van de spss-sheet moet doen. Dat kan best veel werk zijn dus dat is eigenlijk geen optie. Ik heb al online gekeken naar software met twee logins (zodat je bij de ene login bijvoorbeeld wel namen kunt zien en bij de andere niet) maar ik heb nog niet zo iets gevonden.
Hebben jullie een oplossing? Bedankt!