abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:28:20 #176
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152540271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Peter het volgende:

[..]

Op het achterrandje van het podium zetten zoals meer landen doen :+
Prima, moeten ze wel netjes stil blijven staan, dat ze er niet achter vallen.
Anders krijgen we daar ook weer gezeur over. Ik zie het commentaar al voor me.
"Die Nederlandse zangeres gaat al bijna naakt en dan liggen er ook nog een paar in pyjama achter het podium weet-ik-wat te doen! :o "
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152540286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand of het ook live te volgen is op het internet? De halve finales?
npo.nl en op eurovision.tv zal ook wel een stream lopen, maar dan zonder commentaar.
leven zoals het leven is
pi_152540515
-edit-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:46:49 #179
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152541247
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, vraag ik me dus af of de kijkers dit gaan snappen? Dat why-y-y-y klinkt veel te vrolijk. Misschien kijkt ze tijdens het refrein wel dramatisch, geen idee.

[..]

Overdreven reacties. Ze praten elkaar allemaal na. Ze kunnen ook even denken van 'Oh heftig, iedereen lacht'....Laat ik hier eens afstand van nemen en er zo nog eens naar kijken, naar het geheel. Maar nee, ze zien iets en hoppa duiken er massaal op.

Ze doen alsof Trijntje gekleed is als Jenny (andorra 2006):

[ afbeelding ]

Als Trijntje er zo zo bij lopen zou ik de reacties begrijpen, maar nu echt niet. Lekker blijven dragen, staat d'r goed.

[..]

Kan niet wachten. Volgens songfestivalweblog klinkt de versie iets anders. Ik wil de vocalen horen. Trijntje onderscheidt zichzelf wel hoor met haar stemgeluid, heel eigen.
Ja, waar is Andorra eigenlijk al die jaren gebleven?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vind je dan elke danser stom?


*O*
Ik zit dit liedje mee te zingen, maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik aan het zingen ben _O-

Verder blijf ik erbij dat Trijntje's jurk erg goed van toepassing komt in de video. Ik denk dat het zo gebracht wordt dat halverwege het lied haar hart breekt en dat vanaf dat moment die scheur in die jurk pas te zien is. Wat vervolgens die ster op haar kont toevoegd, tjah? Make that the cat wise!
Die finale halen we gewoon! w/
pi_152542476
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:46 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Ja, waar is Andorra eigenlijk al die jaren gebleven?

[..]

Andorra op het songfestival O+ , 2009 voor het laatst. Beste resultaat van de 6 deelnames: 12e
http://en.wikipedia.org/w(...)ovision_Song_Contest
~The present is all there is~
pi_152546644
Als je naar die achtergrondbeelden kijkt bij het optreden lijkt het inderdaad alsof die bewerkt gaan worden door special effecten, het lijkt nu namelijk alsof je in een bioscoop naar een 3D-film zit te kijken zonder bril
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152546763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Als je naar die achtergrondbeelden kijkt bij het optreden lijkt het inderdaad alsof die bewerkt gaan worden door special effecten, het lijkt nu namelijk alsof je in een bioscoop naar een 3D-film zit te kijken zonder bril
Idd :D

Dat bedoelde ik dus ook...
  woensdag 13 mei 2015 @ 00:16:24 #183
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152548208
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:02 schreef ato het volgende:
Ik heb het idee dat wij wel finale halen..

Maar nipt 25e worden of zo..

Ik heb nog terug gelezen bij TCL verleden jaar. Men was meteen enthousiast en begrepen dat het een mooie act ging worden.

Nu ziet men een mevrouw met een rare jurk met een ok liedje.
Act wordt nog niet begrepen. Dat moet as vrijdag duidelijker worden toch?

Blegh ik haat mijzelf, ik vond Trijntje niets en de keuze voor het liedje niet.
Nu het bijna zover is gun ik Nederland de finale. Ben ik nationalistisch of niet?

Blijkbaar. ;)
Het is niet dat ik het Trijntje misgun maar ze moet wat mij betreft eindigen op het ESF waar ze thuishoort qua prestatie, kwestie van dat 'we' (de TROS) ervan kunnen leren en het volgend jaar beter doen.
Mijn conclusie tot nu toe:
- zang: goed tot zeer goed
- liedje: middelmatig want veel te kort, veel te veel herhaling en veel te veel aiaiaiaiaiaiai
- kleding: afwachten. Wat het nu is wordt waarschijnlijk geen succes tenzij er een of andere verrassing uit de hoge hoed van de Belg komt en ineens blijkt dat die kleding daar wel bij past.
- performance: matig. Het is nu eenmaal geen kwaliteit van Trijntje

Op de zang na lijkt alles wat vorig jaar meezat (het hele plaatje klopte) nu tegen te vallen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152549165
De bookmakers zijn over Trijntje niet te spreken. Ik begrijp ze volkomen en ben het met ze eens.
Het liedje is gewoon vervelend met die constante aiaiaiaiaiaiaia's.
De jurk is lelijk. Die staat Beyonce of lady Gaga leuk, maar die hebben ook het figuur naar.
Het achtergrondkoortje ziet er niet uit ( gooi ze terug de wei in).
Ons land heeft veel betere acts.
Dotan,Kensington,Mr Probz, Caro Emerald,Jett Rebel,Within Temptation om effe een paar te noemen.
Maar ja die gaan niet helaas.
Trijntje gaat in het rijtje Joan Franka en Sieneke.
pi_152549191
https://wiwibloggs.com/20(...)-dress-singer/94005/

Je ziet haar tummytucker ook nog zitten. _O-
pi_152549834
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 01:26 schreef quirina het volgende:
De bookmakers zijn over Trijntje niet te spreken. Ik begrijp ze volkomen en ben het met ze eens.
Het liedje is gewoon vervelend met die constante aiaiaiaiaiaiaia's.
De jurk is lelijk. Die staat Beyonce of lady Gaga leuk, maar die hebben ook het figuur naar.
Het achtergrondkoortje ziet er niet uit ( gooi ze terug de wei in).
Ons land heeft veel betere acts.
Dotan,Kensington,Mr Probz, Caro Emerald,Jett Rebel,Within Temptation om effe een paar te noemen.
Maar ja die gaan niet helaas.
Trijntje gaat in het rijtje Joan Franka en Sieneke.
Dotan en Mr Probz vind ik echt verschrikkelijk saai met hun langzaam vooruitkrabbelende liedjes zonder enige inhoud.

Jett Rebel trouwens... wat is dat? Sowieso een deuzige persoonlijkheid en overhyped bij 3FM.

Ik gun het liever O'G3NE als ze echt komen met een goed ESF-nummer. Denk dat we zoiets pas echt kunnen scoren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 06:44:30 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 07:03:08 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152549905
Ik vind de jurk wel mooi eigenlijk, en haar ook goed staan. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152550026
Die jurk is wel echt wereldnieuws geworden. Gisteravond kwam die zelfs op het 'grote' Journaal in Belgi voorbij.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Vis een optie? woensdag 13 mei 2015 @ 07:58:06 #189
70532 loveli
N
pi_152550228
Goede strategie wel. Goede zangeres met matig nummer, iedereen praat over hoe goed of slecht de jurk is en inmiddels zijn we beland in de fase dat de jurk niet uitmaakt, maar dat het om het zingen gaat en dat ze dat wel goed doet. En voila, men is de whaiaiaiai-ergernis alweer vergeten.

No such thing as bad publicity.
crap in = crap out
pi_152550283
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 06:43 schreef Unites het volgende:

[..]

Dotan en Mr Probz vind ik echt verschrikkelijk saai met hun langzaam vooruitkrabbelende liedjes zonder enige inhoud.

Jett Rebel trouwens... wat is dat? Sowieso een deuzige persoonlijkheid en overhyped bij 3FM.

Ik gun het liever O'G3NE als ze echt komen met een goed ESF-nummer. Denk dat we zoiets pas echt kunnen scoren.
Og3ne zou echt weer zo'n typische traditionele "zoiets gaat vast scoren op een songfestival"-keuze zijn.Qua geloofwaardigheid ook veel te bedacht en fake.

Dotan heeft erg rytmische songs en die sferische meerstemmige zang is een stuk origineler qua inzending
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:21:18 #191
92279 N.icka
Windforce 11
pi_152550487
Geweldige jurk. Mooie borsten daarvoor ! Liedje is vreselijk. dat dan weer wel
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2015 @ 08:43:50 #192
43556 miss_dynastie
pi_152550713
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 06:43 schreef Unites het volgende:

[..]

Dotan en Mr Probz vind ik echt verschrikkelijk saai met hun langzaam vooruitkrabbelende liedjes zonder enige inhoud.

Jett Rebel trouwens... wat is dat? Sowieso een deuzige persoonlijkheid en overhyped bij 3FM.

Ik gun het liever O'G3NE als ze echt komen met een goed ESF-nummer. Denk dat we zoiets pas echt kunnen scoren.
Dotan en Probz inhoudloos noemen en dan met ogene aankomen? Ben je gehackt door Bram? :P
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:50:18 #193
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152550774
We hadden natuurlijk Blaudzun moeten sturen voor de zwarte-baard-bonus.
pi_152552838
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dotan en Probz inhoudloos noemen en dan met ogene aankomen? Ben je gehackt door Bram? :P
Mijn God ja, ik ben ook geen fan van Dotan, maar dat gefap op die niemendalletjes van die mutsen, dat begrijp ik cht niet. Dotan is in elk geval nog gewoon een echte muzikant.

Laten we echte artiesten sturen in plaats van dat talentenjachtmateriaal. Laat die zich eerst maar eens bewijzen in het muzikantencircuit.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 10:36:28 #195
375570 crew  Cyan9
pi_152553005
Ik vind Rond ook wel een interessante keuze voor volgend jaar. :)

Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152553286
Hier in de kantine van m'n bijbaantje zit een vrouw het toch af te geven op Trijntje, gewoon zielig :'). "Vrouw zit vast in identiteitscrisis, je gaat toch niet met zulke memmen op het podium staan. En als ze nou mooie tieten had, nee van die hangzakken" wilde er bijna iets van zeggen :')
pi_152553310
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 08:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dotan en Probz inhoudloos noemen en dan met ogene aankomen? Ben je gehackt door Bram? :P
Ik moest ook even lachen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 13 mei 2015 @ 10:51:12 #198
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152553416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:46 schreef aarontje112 het volgende:
Hier in de kantine van m'n bijbaantje zit een vrouw het toch af te geven op Trijntje, gewoon zielig :'). "Vrouw zit vast in identiteitscrisis, je gaat toch niet met zulke memmen op het podium staan. En als ze nou mooie tieten had, nee van die hangzakken" wilde er bijna iets van zeggen :')
Hoe ziet dame in kwestie er zelf uit? :+
Ik gok even dat ze zelf totaal niet met zo'n jurk zou wegkomen. Misschien een tikje jaloers? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 13 mei 2015 @ 11:10:55 #199
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152553915
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 07:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind de jurk wel mooi eigenlijk, en haar ook goed staan. :)
Nee staat haar niet mooi Dude :N
pi_152554197
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee staat haar niet mooi Dude :N
En dan die correctie onderbroek eronder ook is helemaal een giller!
Jennifer Lpez had eens zo'n groene Versace jurk met zo'n laag decollet maar daar zag je geen corrigerend ondergoed onderuit piepen.
Maar die had/heeft een mooi figuur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')