en wat als het wapen echt was en hij in de gaten kreeg dat het niet live was en voor de gek was gehoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik snap niet waarom men Tarik niet zijn verhaal heeft laten doen in de offline studio en hem daarna pas overmeesterd heeft.
Soms zijn verwarde mensen uitstekende manipulators.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef Za het volgende:
Ton Visser zegt nu tegen het AD dat Z zich goed staande heeft gehouden in de gevangenis. De advocaat heeft geen aanwijzingen dat zijn cliënt psychisch niet in orde is.
'In mijn gesprekken met hem krijg ik niet het idee dat ik met een verward iemand van doen heb. En mijn cliënt maakt het in detentie relatief goed.' Wat Zahzah nou precies wilde bereiken met zijn opmerkelijke actie, is niet duidelijk.
Zou je niet juist van de advocaat verwachten dat hij ter verdediging verwardheid zou aanvoeren?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:01 schreef hugecooll het volgende:
Nu is zijn advocaat waarschijnlijk niet de meest objectieve bron
Ik denk dat dat van de advocaat (en de cliënt) afhangtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je niet juist van de advocaat verwachten dat hij ter verdediging verwardheid zou aanvoeren?
en dan sturen ze die jongen naar de pieter baan centrum zeker!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je niet juist van de advocaat verwachten dat hij ter verdediging verwardheid zou aanvoeren?
Waarschijnlijk zou hij het hebben over gangstalkers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik snap niet waarom men Tarik niet zijn verhaal heeft laten doen in de offline studio en hem daarna pas overmeesterd heeft.
Nee waarom, iedereen is toch weleens verward.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
en dan sturen ze die jongen naar de pieter baan centrum zeker!
TBS bij een geweldsdelict (wat deze gijzeling was) betekent meestal dat een veroordeeld wanneer een rechter een TBS oplegt deze telkens verlengd kan worden en in theorie zelfs levenslang kan gelden, tenzij de behandelaars overtuigd zijn dat de behandeling gewerkt heeft en de persoon genezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je niet juist van de advocaat verwachten dat hij ter verdeding verwardheid zou aanvoeren?
OK, maar er is een verschil tussen verwardheid en een psychische stoornis.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:22 schreef RM-rf het volgende:
TBS bij een geweldsdelict (wat deze gijzeling was) betekent meestal dat een veroordeeld wanneer een rechter een TBS oplegt deze telkens verlengd kan worden en in theorie zelfs levenslang kan gelden, tenzij de behandelaars overtuigd zijn dat de behandeling gewerkt heeft en de persoon genezen.
in dit geval, waarbij de feitelijke opgelegd straf vermoedelijk laag zal zijn (ik neem aan dat die persoon geen strafblad heeft verder) is de kans erg groot dat met TBS, de aangeklaagde veel langer onder controle van justitie staat, dan met een 'gewone' veroordeling.
Hij kan idd ook gewoon een bad trip o.i.d. hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:25 schreef Za het volgende:
[..]
OK, maar er is een verschil tussen verwardheid en een psychische stoornis.
Het gaat ook om de kans op herhaling.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:25 schreef Za het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij kan idd ook gewoon een bad trip o.i.d. hebben gehad.
nou en?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:25 schreef Za het volgende:
[..]
Je vorige post was al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:29 schreef RM-rf het volgende:
nou en?
Vraag is hier waarmee de advocaat de belangen van zn client het best behartigd, als hij bv weet dat er een kans is dat het Openbaar Ministerie zal aansturen op een TBS-maatregel...
Uitspraken van die advocaat over 'dat zn client inderdaad een beetje verward is en soms rare dingen zegt' helpt vooral de aanklager bij een poging de rechter te overtuiging TBS op te leggen.
Dat te ontkennen is vooral een poging een TBS-maatregel te voorkomen, en de indruk te wekken 'dat zijn client psychisch volledig in orde is' (wat die advocaat ook duidelijk benadrukt)
Lol, de agenten die Tarik hebben gearresteerd hebben duidelijk geen Karremans mentaliteitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:31 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dus er waren echt 98 hackers?
Tevens, soundtrack voor je topic.
Bv, zelfs een bacteriële onsteking kan mensen vreemde dingen laten doen, al is dat eerder bij ouderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:27 schreef Perox het volgende:
Hij kan idd ook gewoon een bad trip o.i.d. hebben gehad.
Mensen die niet eens de moeite nemen om alternatieven als optie te zien beperken zich zodanig dat een doctor ze niet kan helpen. Daar tegenover zijn mensen die alles als een complot zien net zo ver heen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
Mensen die hier een gigantisch complot achter zoeken mogen zelf ook wel eens naar de dokter.
dus als je heel volstrekt normaal overkomt dan ben je dus verward?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben het niet bepaald met de advocaat eens. Iemand met een psychische stoornis kan er juist heel goed in zijn om volstrekt normaal over te komen.
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:08 schreef Re het volgende:
[..]
dus als je heel volstrekt normaal overkomt dan ben je dus verward?
Das niet echt fantastischquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:05 schreef NotYou het volgende:
98 Hackers staan klaar voor een cyberaanval op dit topic.
Sure.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Za het volgende:
Volgens zijn advocaat Ton Visser: Tarik heeft een steekhoudend verhaal.
En dat is..........????quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Za het volgende:
Volgens zijn advocaat Ton Visser: Tarik heeft een steekhoudend verhaal.
Nou mooi dan.quote:
Overmorgen een antwoord op al deze vragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:56 schreef DUTCHKO het volgende:
Nou mooi dan.
We zijn reuze benieuwd naar de verhelderende verklaring waarom iemand zich denkt op deze wijze te kunnen presenteren.....
Zo, dat ging niet helemaal goed, volgens mij laf FOK! er even afquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:45 schreef Za het volgende:
[..]
Overmorgen een antwoord op al deze vragen.
Ik heb geen idee, maar hoop iig dat deze man snel wordt vrijgelaten, nu al 5 maanden voor zo'n akkefietje is toch bizar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:53 schreef Monopoly het volgende:
Zo, dat ging niet helemaal goed, volgens mij laf FOK! er even af![]()
Ben wel benieuwd ja. Ik neem aan dat jij het helemaal hebt gevolgd? Weet jij ook welke informatie naar buiten is gekomen? Heb je wat bronnen of kun je hier wat meer over vertellen?
Ik vind een gijzeling toch echt geen akkefietjequote:Op woensdag 17 juni 2015 04:02 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar hoop iig dat deze man snel wordt vrijgelaten, nu al 5 maanden voor zo'n akkefietje is toch bizar.
Voor het opleggen zijn er nog 2 belangrijke voorwaarden:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
TBS bij een geweldsdelict (wat deze gijzeling was) betekent meestal dat een veroordeeld wanneer een rechter een TBS oplegt deze telkens verlengd kan worden en in theorie zelfs levenslang kan gelden, tenzij de behandelaars overtuigd zijn dat de behandeling gewerkt heeft en de persoon genezen.
in dit geval, waarbij de feitelijke opgelegd straf vermoedelijk laag zal zijn (ik neem aan dat die persoon geen strafblad heeft verder) is de kans erg groot dat met TBS, de aangeklaagde veel langer onder controle van justitie staat, dan met een 'gewone' veroordeling.
Overigens, voor een TBS-maatregel vopldoet het als de aanklager kan bewijzen dat de aangeklaagde ten tijde van de strafdaad aan een stoornis leed... idd precies dat 'verward' zijn.
Dat zal de advocaat van de aangeklaagde dan zeker niet zelf ook moeten gaan bevestigen, die helpt dan vooral de aanklager en niet zn client (en de taak van een advocaat is gewoon het beschermen van de belangen van zn client)
Ben je toevallig een vriend of familielid van hem?quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:02 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar hoop iig dat deze man snel wordt vrijgelaten, nu al 5 maanden voor zo'n akkefietje is toch bizar.
En z'n cliënt naar TBS laten sturen? Dat willen de meeste mensen toch echt niet, het is dan veel te makkelijk om hem daar permanent te houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef Za het volgende:
[..]
Een tegel door een bushok gooien is een akkefietje, het gijzelen van het 8 uur journaal en nationale aandacht trekken is misschien iets meer dan een akkefietje.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:02 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat hetgeen wat hij te zeggen heeft gewoon te explosief is. Het zou wat zijn als hij opeens aan zijn schoenveters opgehangen gevonden wordt in zijn cel voor de rechtszaak begintquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:53 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Hij is ook niet verward, wist wat hij deed. Publiciteit zoeken, onzin en tijd verspillen. Rechtzaak van een weekendje, veroordeling, celstraf. Waarom duurt het allemaal zo lang in godsnaam
twitter:BrittaRTLNieuws twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:32:36#Tarik Z.: wil volk waarschuwen voor fundamenten monetaire systeem. En brug naar media: de inhumane gevolgen worden in de doofpot gestopt reageer retweet
twitter:BrittaRTLNieuws twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:33:34#Tarik Z.: wilde nadruk op uitstrekkende macht NOS. Ben een whiteheadhacker. Wil dit verder niet uitleggen reageer retweet
Britta is dat in ieder geval niet nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:56 schreef Tijn het volgende:
Iemand die niet weet hoe je "white hat" spelt is in elk geval geen hacker.
twitter:BrittaRTLNieuws twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:40:51Pt. Whiteheadhacker = whitehat hacker. #stopdetijd #metdankaanTheo reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BrittaRTLNieuws twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:40:51Pt. Whiteheadhacker = whitehat hacker. #stopdetijd #metdankaanTheo reageer retweet
twitter:BrittaRTLNieuws twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:34:50Waarom niet via andere media/internet?Vraagt rb. #Tarik Z.: bang voor censuur media. En internet is open riool, met veel info die niet klopt reageer retweet
De NOS verslaggever maakt precies dezelfde fouttwitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:34:44#Tarik Z. noemt zich 'White Head Hacker' reageer retweet
twitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:36:24Rechter: zou u opnieuw zoiets doen?Tarik Z: nee, 'ben daar een beetje klaar mee' reageer retweet
Dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef S2Madness het volgende:
Toch wel apart dat er geen informatie is over zijn beweegredenen. Misschien toch informatie die belangrijk is voor het volk, wat nog steeds wordt achtergehouden?
Het is natuurlijk té gemakkelijk om het op een psychische stoornis te gooien...
De NOS is een heel vooruitstrevende en vernieuwende omroep...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:32 schreef EJ403 het volgende:
De NOS verslaggever maakt precies dezelfde fouttwitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:34:44#Tarik Z. noemt zich 'White Head Hacker' reageer retweet
.
twitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 11:16:08Deskundigen NIFP: geen autisme of persoonlijkheidsstoornis te constateren. Wel identiteitsproblemen. reageer retweet
twitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 11:21:35Maar niks problematisch. Geen behandeling nodig. reageer retweet
Hij is dus raar, maar niet gestoord of iets dergelijks.twitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 11:36:18Deskundigen, vrij vertaald: hij zegt rare dingen, maar het is nog gen stoornis. reageer retweet
Helemaal gelijk, het is 'altijd' psychische stoornis als er wat iets is wat we niet weten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef S2Madness het volgende:
Toch wel apart dat er geen informatie is over zijn beweegredenen. Misschien toch informatie die belangrijk is voor het volk, wat nog steeds wordt achtergehouden?
Het is natuurlijk té gemakkelijk om het op een psychische stoornis te gooien...
Nou ja, ik heb best wat plannen moeten omgooien omdat WIDM niet doorging.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
De OvJ zegt dat NL in het hart geraakt is..
Zou jij Saskia doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:05 schreef arjan1112 het volgende:
Saskia Belleman van de telegraaf heeft twitter.
Die weet alles.
Hilversum (en dus de NOS studio) ligt in het midden (het hart) van Nederland ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
De OvJ zegt dat NL in het hart geraakt is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |