en wat als het wapen echt was en hij in de gaten kreeg dat het niet live was en voor de gek was gehoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik snap niet waarom men Tarik niet zijn verhaal heeft laten doen in de offline studio en hem daarna pas overmeesterd heeft.
Soms zijn verwarde mensen uitstekende manipulators.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef Za het volgende:
Ton Visser zegt nu tegen het AD dat Z zich goed staande heeft gehouden in de gevangenis. De advocaat heeft geen aanwijzingen dat zijn cliënt psychisch niet in orde is.
'In mijn gesprekken met hem krijg ik niet het idee dat ik met een verward iemand van doen heb. En mijn cliënt maakt het in detentie relatief goed.' Wat Zahzah nou precies wilde bereiken met zijn opmerkelijke actie, is niet duidelijk.
Zou je niet juist van de advocaat verwachten dat hij ter verdediging verwardheid zou aanvoeren?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:01 schreef hugecooll het volgende:
Nu is zijn advocaat waarschijnlijk niet de meest objectieve bron
Ik denk dat dat van de advocaat (en de cliënt) afhangtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je niet juist van de advocaat verwachten dat hij ter verdediging verwardheid zou aanvoeren?
en dan sturen ze die jongen naar de pieter baan centrum zeker!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je niet juist van de advocaat verwachten dat hij ter verdediging verwardheid zou aanvoeren?
Waarschijnlijk zou hij het hebben over gangstalkers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik snap niet waarom men Tarik niet zijn verhaal heeft laten doen in de offline studio en hem daarna pas overmeesterd heeft.
Nee waarom, iedereen is toch weleens verward.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
en dan sturen ze die jongen naar de pieter baan centrum zeker!
TBS bij een geweldsdelict (wat deze gijzeling was) betekent meestal dat een veroordeeld wanneer een rechter een TBS oplegt deze telkens verlengd kan worden en in theorie zelfs levenslang kan gelden, tenzij de behandelaars overtuigd zijn dat de behandeling gewerkt heeft en de persoon genezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je niet juist van de advocaat verwachten dat hij ter verdeding verwardheid zou aanvoeren?
OK, maar er is een verschil tussen verwardheid en een psychische stoornis.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:22 schreef RM-rf het volgende:
TBS bij een geweldsdelict (wat deze gijzeling was) betekent meestal dat een veroordeeld wanneer een rechter een TBS oplegt deze telkens verlengd kan worden en in theorie zelfs levenslang kan gelden, tenzij de behandelaars overtuigd zijn dat de behandeling gewerkt heeft en de persoon genezen.
in dit geval, waarbij de feitelijke opgelegd straf vermoedelijk laag zal zijn (ik neem aan dat die persoon geen strafblad heeft verder) is de kans erg groot dat met TBS, de aangeklaagde veel langer onder controle van justitie staat, dan met een 'gewone' veroordeling.
Hij kan idd ook gewoon een bad trip o.i.d. hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:25 schreef Za het volgende:
[..]
OK, maar er is een verschil tussen verwardheid en een psychische stoornis.
Het gaat ook om de kans op herhaling.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:25 schreef Za het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij kan idd ook gewoon een bad trip o.i.d. hebben gehad.
nou en?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:25 schreef Za het volgende:
[..]
Je vorige post was al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:29 schreef RM-rf het volgende:
nou en?
Vraag is hier waarmee de advocaat de belangen van zn client het best behartigd, als hij bv weet dat er een kans is dat het Openbaar Ministerie zal aansturen op een TBS-maatregel...
Uitspraken van die advocaat over 'dat zn client inderdaad een beetje verward is en soms rare dingen zegt' helpt vooral de aanklager bij een poging de rechter te overtuiging TBS op te leggen.
Dat te ontkennen is vooral een poging een TBS-maatregel te voorkomen, en de indruk te wekken 'dat zijn client psychisch volledig in orde is' (wat die advocaat ook duidelijk benadrukt)
Lol, de agenten die Tarik hebben gearresteerd hebben duidelijk geen Karremans mentaliteitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:31 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dus er waren echt 98 hackers?
Tevens, soundtrack voor je topic.
Bv, zelfs een bacteriële onsteking kan mensen vreemde dingen laten doen, al is dat eerder bij ouderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:27 schreef Perox het volgende:
Hij kan idd ook gewoon een bad trip o.i.d. hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |