Ik ben niet racistisch. Vertel mij eens waar ik racistische posts neerzet.? Wat roepen kan ik uiteraard ook. Dat jij je racistische gevoelens kenbaar maakt is alleen handig in discussies om te wetenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:24 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Omdat ik zei marokkaan? Ja, ik ben soms ook racistisch, maar ik heb tenminste het fatsoen mezelf te verbeteren..
heb ik dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch. Vertel mij eens waar ik racistische posts neerzet.? Wat roepen kan ik uiteraard ook.
Voor deze onderonsjes hebben we trouwens een SC
Wil je het wel over het onderwerp hebben?
Deze gaat voor meerdere users op.
Je quote mij toch met de reactie. "Ja, ik ben ook soms racistisch. maar ik heb tenminste het fatsoen mezelf te verbeteren"quote:
Nee, niet jij, maar ga gerust je gang hoor.quote:
Op hun eigen continent breken ze de boel alleen maar steeds verder af, dus dan kun je ze maar beter elders tewerkstellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Afrikaanse slaven hebben de hele wereld opgebouwd
Wij breken de natuur op de hele wereld af, onze welvaart is helemaal niet geweldig als je kijkt naar de schade die wordt aangericht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Op hun eigen continent breken ze de boel alleen maar steeds verder af, dus dan kun je ze maar beter elders tewerkstellen.
Booslims zijn nu bezig grote delen van het Midden Oosten en Afrika op te bouwen. Het wordt er prachtig en fijn toeven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:04 schreef Rockefellow het volgende:
De slaven hebben Nederland opgebouwd. Dat is weer eens wat anders dan dat de Marokkanen ons bevrijd hebben.
Elke huiliegroep verkracht graag een stukje van de geschiedenis.
En sindsdien rusten ze uit?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben wel een voorstander van integratiekampen. Hard werken en onderwijl de taal leren, leren wat de etiquette is in NL, leren wat de normen en waarden zijn in NL, dat soort dingen. Dit op straat hangen met je soortgenoten is niet zo productief.
Dat kan geen enkel land opbrengen lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:05 schreef ccs het volgende:
Enkele punten:
• In Somaliė is altijd wel oorlog dus ze kunnen altijd hier aankloppen met een geldige reden.
• Vrijwel geen enkele Somaliėr kan hier werk vinden door een achterstand, dus ze zullen altijd in de bijstand komen uiteindelijk. Het zullen in ieder geval nooit netto-betalers worden.
• In Somaliė wonen een dikke 10 miljoen mensen. Laten we zeggen dat de helft liever in Nederland woont (conservatieve schatting).
De enige bottleneck tot nu toe is dus het transport van Somaliėrs. Stel: er loopt een directe trainverbinding tussen Mogadishu en Amsterdam. Dan kunnen wij onszelf de vraag stellen: kan en wil Nederland 5 miljoen * ¤ 960 per maand ophoesten?
Toch zal daar serieus over nagedacht moeten worden. We kunnen ze toch niet laten stikken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat kan geen enkel land opbrengen lijkt me.
En dan komen de Syriėrs. Dan de Libiėrs. Dan de Afghanen. Totdat continent Afrika hier zit. Gewoon grenzen pot dicht en loka hulp bieden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:12 schreef ccs het volgende:
[..]
Toch zal daar serieus over nagedacht moeten worden. We kunnen ze toch niet laten stikken?
Even wat harder werken dus allemaal, zodat we deze mensen ook een kans kunnen geven op een beter bestaan.
Ook zij hebben recht op een kans. Bovendien, hebben wij blanken niet iets goed te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:13 schreef hans1985 het volgende:
[..]
En dan komen de Syriėrs. Dan de Libiėrs. Dan de Afghanen. Totdat continent Afrika hier zit. Gewoon grenzen pot dicht en loka hulp bieden.
Zeker trol reactie. De westerse wereld kan de huidige stroom al niet aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef ccs het volgende:
[..]
Ook zij hebben recht op een kans. Bovendien, hebben wij blanken niet iets goed te maken?
Ach, over 1000 jaar zijn we toch allemaal getint. Laten we het proces versnellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:19 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Zeker trol reactie. De westerse wereld kan de huidige stroom al niet aan.
Waarom moeten de blanke mannen dit oplossen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:15 schreef ccs het volgende:
[..]
Ook zij hebben recht op een kans. Bovendien, hebben wij blanken niet iets goed te maken?
De blanke man is slecht. Kijk maar naar films als Schindler's List en Amistad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:26 schreef hb64 het volgende:
[..]
Waarom moeten de blanke mannen dit oplossen?
We geven ze de kans hun eigen problemen op te lossen. Anders moeten we straks dat hele continent herkoloniseren.
Dan moet je het dus vooral niet opgeven aangezien de invloed v/d ouders op de (toekomst van de) kinderen vaak erg groot is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:52 schreef Confetti het volgende:
Geef het maar op. Misschien dat hun kinderen wat kunnen bereiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |