Ja dus die werkten ergens anders, terwijl onze eigen voorouders het land dat ze al hadden opgebouwd verder opbouwden. Dat Afrikanen onder dwang arbeid uitvoeren maakt ze natuurlijk niet van nature harde werkersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:02 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Nee, Afrikanen werden naar de kolonien verscheept, zonder die afrikanen die gratis voor je voorouders werkten was europa nooit geworden wat het nu is.
Dat was vroeger ook beleid in NL, of iig toen ik uit het AZC kwam zetten. Ik werd het hek uitgegooid met een adres en kreeg in het dorpje een vrijwilliger aangewezen. Dit omaatje heeft mij geholpen zonder van mij te eisen dat ik mijn afkomst verloochen. Dat is tegenwoordig helaas niet meer beleid. Men wilt niet meer dat je integreert. Men wilt dat je assimileert, daarom ben ik vorig jaar geëmigreerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze daar gewoon verplicht worden zich aan te passen zonder je hele cultuur overboord te hoeven gooien. Daar geld de wet voor iedereen en hebben gelovigen of andere culturen niet meer rechten, of nieuwkomers meer rechten.
Heel ander beleid.
Dus dan hebben de blanke slaven het midden-Oosten, Noord-Afrika etc etc opgebouwd?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:59 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Afrikanen hebben dit land opgebouwd. Of wou je zeggen dat al die slaven uitkeringen kregen?
Afrikaanse slaven hebben de hele wereld opgebouwd, ook het m-o. Je kan niet beweren dat de slavenhandel niet de grootste reden is dat de gouden eeuw uberhaupt plaatsvond.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus dan hebben de blanke slaven het midden-Oosten, Noord-Afrika etc etc opgebouwd?
Waar zie jij iemand zeggen dat alle blanken pedofiel of racisten zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef paddy het volgende:
Gut, dit is net zo'n discussie als die je wel eens op facebook ziet. Alle blanken zijn pedofiel, autochtonen zijn racisten.
Sukkelige en domme meningen vind ik dat.
Dit je reinste geschiedsvervalsing. In Nederland hebben nauwelijks tot geen slaven gelopen laat staan dat ze daadwerkelijk slavenarbeid hebben verricht hier.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:59 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Afrikanen hebben dit land opgebouwd. Of wou je zeggen dat al die slaven uitkeringen kregen?
Goede grap, ik geef hem een 6.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Afrikaanse slaven hebben de hele wereld opgebouwd, ook het m-o. Je kan niet beweren dat de slavenhandel niet de grootste reden is dat de gouden eeuw uberhaupt plaatsvond.
Ah zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja goed, je zou het de mensen kunnen aanrekenen maar als je (overwegend laaggeschoolde) mensen uit een land vol chaos haalt en je geeft ze hier een carte blanche dan kun je er vanuitgaan dat er heibel komt, zo bedoelde ik dat.
Is natuurlijk een beetje onzin he. Je brengt het alsof onze wereld in puin lag en onze Afrikaanse vrienden hun tijd ver vooruit waren, waardoor ze de rest konden opbouwen. Terwijl ze eigenlijk op praktisch alle gebieden (ver) achterliepen op de Europese kolonialisten, die hun landen dus al lang zelf hadden opgebouwd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Afrikaanse slaven hebben de hele wereld opgebouwd, ook het m-o. Je kan niet beweren dat de slavenhandel niet de grootste reden is dat de gouden eeuw uberhaupt plaatsvond.
Dat neem je terug!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef paddy het volgende:
Alle blanken zijn pedofiel, autochtonen zijn racisten.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:10 schreef hugecooll het volgende:
Is natuurlijk een beetje onzin he. Je brengt het alsof onze wereld in puin lag en onze Afrikaanse vrienden hun tijd ver vooruit waren, waardoor ze de rest konden opbouwen. Terwijl ze eigenlijk op praktisch alle gebieden (ver) achterliepen op de Europese kolonialisten, die hun landen dus al lang hadden opgebouwd.
Want? Minder last van inbreng van de VS = meerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
Ik zeg alleen dat Europa nooit zo had kunnen worden als dat ze nu zijn zonder de slavenhandel.
Over geschiedsvervalsing gesproken.. De koloniën vielen ook onder Nederland, dat moet je niet vergeten he.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit je reinste geschiedsvervalsing. In Nederland hebben nauwelijks tot geen slaven gelopen laat staan dat ze daadwerkelijk slavenarbeid hebben verricht hier.
Als je doelt op ''maar maar we zijn heul rijk geworden door die slaven!!1!1'' dan mag je de stamhoofden die ook rijk zijn geworden over de hoofden van hun eigen volk ook aanspreken. Enige verschil is dat zij niets met die rijkdom gedaan hebben en wij wel. Of wat dacht je van de talloze christenslaven?
De slavenhandel de grootste reden van de gouden eeuw, erg goed in geschiedenis was je zeker niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Oh nu is het wel ineens Nederlands? Heb je de cijfers wel eens bekeken voor de grap?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Over geschiedsvervalsing gesproken.. De koloniën vielen ook onder Nederland, dat moet je niet vergeten he.
Even voor je beeldvorming:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:12 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Over geschiedsvervalsing gesproken.. De koloniën vielen ook onder Nederland, dat moet je niet vergeten he.
Ik ontken niet dat er slaven waren, maar jij denkt echt dat dit in Nederland overal was. In een tijd waar een autochtoons kindje van negen een antte doek onder de voeten werd gelegd. Twaalf uur per dag moest werken en dan vaak ook daar moest slapen tegen hooguit kost en inwoning. De blanke slaven werden geroofd terwijl de Afrikaanse slaven werden verkocht door stammen uit hetzelfde land die na overwinning hun landgenoten als eigendom zagen. Toen daar die blanke geld voor wilde geven was het helemaal tof.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Niet hierin dit topicquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:07 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand zeggen dat alle blanken pedofiel of racisten zijn?
Joh, die van mij was een spiegel, gekquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is natuurlijk een beetje onzin he. Je brengt het alsof onze wereld in puin lag en onze Afrikaanse vrienden hun tijd ver vooruit waren, waardoor ze de rest konden opbouwen. Terwijl ze eigenlijk op praktisch alle gebieden (ver) achterliepen op de Europese kolonialisten, die hun landen dus al lang zelf hadden opgebouwd.
[..]
Dat neem je terug!
Zelfs al zou dat zo zijn, dan is het ze opgedragen door hun slavendrijvers en was het niet hun eigen initiatief.... zeg maarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Je weet dat ik een edit kan bekijken he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:17 schreef Geoffrey het volgende:
Stropopredeneringen, kruipen in de slachtofferrol.. Weten jullie zeker dat je geen allochtoon bent?
Omdat ik zei marokkaan? Ja, ik ben soms ook racistisch, maar ik heb tenminste het fatsoen mezelf te verbeteren.. En waarom verwijder je m'n eerdere comment?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Je weet dat ik een edit kan bekijken he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |