Episch centrum is maar zo'n 50km van het gebied waar ik rondliep tijdens de vorige aardbeving. Deze zou wel eens de nekslag kunnen zijn voor een boel huizen die al zwaar beschadigd waren tijdens de vorige.quote:
Dat is in ieder geval een zorg minder.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bovendien ben ik ook weer terug uit Nepal
Goede impuls voor de bouwsector, mijns inziens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Episch centrum is maar zo'n 50km van het gebied waar ik rondliep tijdens de vorige aardbeving. Deze zou wel eens de nekslag kunnen zijn voor een boel huizen die al zwaar beschadigd waren tijdens de vorige.
Bouwsector? Daar?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:42 schreef waht het volgende:
[..]
Goede impuls voor de bouwsector, mijns inziens.
Dat is volgens mij dezelfde, maar hij is later opgeschaald.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:41 schreef Proxzor het volgende:
Vanochtend ook al 7.1, maar daar horen we niks over?
http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index2.php
Tsja er werd verwacht op 5000 naschokken oid?
Dat gebeurd sowieso wel, door de naschokken. Er zijn er maar weinig die uiteindelijk staande blijven als ze eenmaal beschadigt zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Episch centrum is maar zo'n 50km van het gebied waar ik rondliep tijdens de vorige aardbeving. Deze zou wel eens de nekslag kunnen zijn voor een boel huizen die al zwaar beschadigd waren tijdens de vorige.
Huizen bouwen ze daar zelf(en met hulp van de gemeenschap) met lokaal aanwezig materiaal als platen leisteen, klei en hout uit het bos.quote:
Ik hoop voor nepal dat het niet een voorbode is voor een zwerm bevingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:31 schreef DeJori het volgende:
Manmanman, als de shit dan eenmaal begint...
Aha. Dat zet ook geen zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Huizen bouwen ze daar zelf(en met hulp van de gemeenschap) met lokaal aanwezig materiaal als platen leisteen, klei en hout uit het bos.
Hoeveel Nederlandse slachtoffers waren er tijdens de vorige dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef Jordaan020 het volgende:
Als er nu weer nederlandse slachtoffers bij zitten is het hun eigen dikke schuld
1 meisje uit Deurne toch? Of was dat van het vliegtuig?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse slachtoffers waren er tijdens de vorige dan?
Technisch zit het dus ook allemaal niet al te best in elkaar.quote:
Kunnen ook geen kant op, tenzij rijk.. Maar dat zijn de meeste nepalezen niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik hoop voor nepal dat het niet een voorbode is voor een zwerm bevingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Earthquake_swarm
Ik heb nog een zooi foto's van het half ingestorte huis waar ik nog uit kon vluchten, zal er vanavond nog wel een paar posten. Kun je het zelf zienquote:
Deal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb nog een zooi foto's van het half ingestorte huis waar ik nog uit kon vluchten, zal er vanavond nog wel een paar posten. Kun je het zelf zien
Eh 12..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse slachtoffers waren er tijdens de vorige dan?
quote:BINNENLAND Bij de aardbeving in Nepal van afgelopen weekend zijn twaalf Nederlanders lichtgewond geraakt. Dat meldt alarmcentrale SOS International, die de Nederlandse slachtoffers van de aardbeving registreert.
Die zat in het Germanwings vliegtuig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 meisje uit Deurne toch? Of was dat van het vliegtuig?![]()
Lichtgewond.quote:
twitter:koustavmdhar twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 09:43:59At Kathmandu...experienced terrible earthquake of 7.2 rs. Entire wall of office cracked...whole road shaking...every human on road. 1248hrs reageer retweet
twitter:LastQuake twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 09:44:13Reports from #Kathmandu and #Bhaktapur indicating new damage reageer retweet
twitter:oxfamgb twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 09:47:49RT @KaiTab: Very strong tremor in Kathmandu. Everyone has left Oxfam office and Nepali staff calling family members reageer retweet
with all our powers combined...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:30 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik zie hier wel potentie in. In NL hebben we wind-enerie, in Spanje hebben ze zonne-energie, in ijsland aardwarmte en in Nepal aardbevings-energie.
Kunnen ze geld mee verdienen.
Fijn, nu zit dat liedje in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja with all our powers combined... I am captain planet!
quote:Magnitude M 6.0
Region NEPAL
Date time 2015-05-12 07:36:53.9 UTC
Location 27.67 N ; 86.29 E
Depth 2 km
Distances 96 km E of Kathmandu, Nepal / pop: 1,442,271 / local time: 13:21:53.9 2015-05-12
44 km W of Namche Bazar, Nepal / pop: 2,324 / local time: 13:21:53.9 2015-05-12
Die laatste schijnt zelfs 6.3 geweest te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:57 schreef Frutsel het volgende:
Inmiddels drie naschokken
5.3, 5.6 en 6.0
de laatste:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |