abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 09:55:33 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152515845
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Die angsten zijn normaal, en moeten er soms even uit, of ze nou rationeel zijn of niet, het lucht op. Ik denk dat er in dit geval niet zoveel behoefte is aan relativering van een ander, maar gewoon een luisterend oor en een knuffel of een schouderklopje :)
Ja then I'm out, zachte heelmeesters... Blabla. Ik zie geen enkele reden om niet naar een ontwikkeld land op vakantie te gaan. VS, Canada, weet ik veel wat. Als je een longontsteking krijgt krijg je die toch, thuis of niet. Maar misschien krijg je m ook niet, en heb je tijd weg gegooid waarin je wel op vakantie had kunnen gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152515863
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja then I'm out, zachte heelmeesters... Blabla. Ik zie geen enkele reden om niet naar een ontwikkeld land op vakantie te gaan. VS, Canada, weet ik veel wat. Als je een longontsteking krijgt krijg je die toch, thuis of niet. Maar misschien krijg je m ook niet, en heb je tijd weg gegooid waarin je wel op vakantie had kunnen gaan.
Goede verzekering afsluiten :7
Tap tap tap
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:57:35 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152515897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat je niet in hartje Afrika wil zitten met een longontsteking, maar ga dan naar de VS of Canada O+ Of begin eerst in Europa. Je hoeft niet meteen een maand weg, maar een tour door Italië doen? Dan ben je ook weer relatief snel thuis. En daar schijnen ze ook ziekenhuizen te hebben.
Dat kan ook inderdaad, en de vakanties is niet eens het grootste euvel, gewoon een van die dingen. :P ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:59:28 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152515933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:47 schreef snakelady het volgende:

Halverwege kon ik niet meer, moest ik twee uur bijkomen. Dat is gewoon klote.
Ja, dat is klote. Maar het is nog meer klote om die ervaringen helemaal niet meer te krijgen omdat je bang bent en dus maar thuisblijft. Liever een ervaring rijker met ziekte, dan ziek zonder ervaringen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 10:00:11 #30
16180 crew  CoolGuy
pi_152515948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat laatste spreekt me ook niet zo aan moet ik zeggen.
Onze laatste vakantie was in IJsland, natuurlijk ''de golden triangle'' gedaan, prachtig mooi maar wel veel lopen. Halverwege kon ik niet meer, moest ik twee uur bijkomen. Dat is gewoon klote.
Wat jij doet is een self fullfilling prophecy. Je wil niet op vakantie uit angst dat er iets gebeurd en dan gebeurd er iets en dan is dat kut en had je dus beter thuis kunnen zijn maar als je thuis bent wil je toch wel graag weg.

Ja, godskolere, das klote. Ja en?! So fucking what. Dan moet je 2 uur bijkomen. Ik ben de Golden Gate Bridge over gelopen. Ongeveer 2km is dat. Dat gaat met hangen en wurgen, was in t begin van de vakantie, en daar heb ik de dagen erna voor betaald, in de zin van dat ik (spier)pijn had, en die dagen er na dus minder ver kon lopen. Tja, shit happens.

Had het ook niet kunnen doen. Had ik geen pijn gehad maar ook niet die ervaring gehad. Had ook thuis kunnen blijven, had ik nergens last van gehad en was er niks 'klote' geweest... Behalve dan dat ik helemaal niks had gezien en gedaan. Het is maar waar je voor kiest.
pi_152516014
Niet dat ik avontuurlijk ben hoor :') Ben 1 keer 'ver weg' geweest met een groepsreis die helemaal niet actief bleek te zijn, viel reuze mee, had nergens last van (ja van de warmte, totaal ongerelateerd), had het voor geen goud willen missen.
Tap tap tap
pi_152516023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat jij doet is een self fullfilling prophecy. Je wil niet op vakantie uit angst dat er iets gebeurd en dan gebeurd er iets en dan is dat kut en had je dus beter thuis kunnen zijn maar als je thuis bent wil je toch wel graag weg.

Ja, godskolere, das klote. Ja en?! So fucking what. Dan moet je 2 uur bijkomen. Ik ben de Golden Gate Bridge over gelopen. Ongeveer 2km is dat. Dat gaat met hangen en wurgen, was in t begin van de vakantie, en daar heb ik de dagen erna voor betaald, in de zin van dat ik (spier)pijn had, en die dagen er na dus minder ver kon lopen. Tja, shit happens.

Had het ook niet kunnen doen. Had ik geen pijn gehad maar ook niet die ervaring gehad. Had ook thuis kunnen blijven, had ik nergens last van gehad en was er niks 'klote' geweest... Behalve dan dat ik helemaal niks had gezien en gedaan. Het is maar waar je voor kiest.
Godver man :') ze zegt helemaal niet dat ze helemaal niet gaat uit angst. Het is iets waar ze tegen aan zit te hikken. Wat niet meer dan logisch is.

Ik had afgelopen zomer een rondreis door Noorwegen/Zweden geboekt. Het was prachtig, maar nog een keer? Nee. Heb dingen gedaan waarvan ik verwacht had ze niet te kunnen doen, naar de Preikestolen wat een goed doenbare "klim" lijkt voor een gezond persoon. Op de terugweg drie keer door m'n benen gezakt maar ik heb het wel gedaan. Maar toch, soms is de prijs zo hoog dat je je moet afvragen of dat iets het waard is. En soms zie je een dag dingen wat zwarter in dan de andere. En dat betekent niet dat je dingen helemaal niet meer doet, maar het is onmogelijk om iedere dag sterk te zijn. En het zou i.m.o. een hoop helpen als mensen dat eens wat meer zouden erkennen.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:05:09 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152516038
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat klote gevoel is sinds de laatste vakantie, daarvoor nooit last van gehad.
Maar nogmaals, vakantie is niet het grootste probleem.
Op school ging het goed, module overgeslagen, alleen nu raak ik weer achter en daar baal ik van.
Dit weekend komen mijn ouders en de vader van de kinderen langs, we willen ze natuurlijk alles laten zien hier, het is de eerste keer dat ze hier komen, maar als ik me zo voel als nu kan dat niet.

Ik denk dat het gewoon alles bij elkaar is wat er voor zorgt dat ik gewoon een kutgevoel heb vandaag.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_152516061
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat klote gevoel is sinds de laatste vakantie, daarvoor nooit last van gehad.
Maar nogmaals, vakantie is niet het grootste probleem.
Op school ging het goed, module overgeslagen, alleen nu raak ik weer achter en daar baal ik van.
Dit weekend komen mijn ouders en de vader van de kinderen langs, we willen ze natuurlijk alles laten zien hier, het is de eerste keer dat ze hier komen, maar als ik me zo voel als nu kan dat niet.

Ik denk dat het gewoon alles bij elkaar is wat er voor zorgt dat ik gewoon een kutgevoel heb vandaag.
Heb je een uitlaatklep, een schietspel ofzo, een boksbal? Is het een beetje mooi weer en kun je wel een eindje gaan lopen? Wandelen doet wonderen voor de mensch :)
Tap tap tap
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:06:07 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152516064
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat is klote. Maar het is nog meer klote om die ervaringen helemaal niet meer te krijgen omdat je bang bent en dus maar thuisblijft. Liever een ervaring rijker met ziekte, dan ziek zonder ervaringen.
Daar heb je gelijk in, ik ben blij dat we daar zijn geweest.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:06:49 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152516086
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Godver man :') ze zegt helemaal niet dat ze helemaal niet gaat uit angst. Het is iets waar ze tegen aan zit te hikken. Wat niet meer dan logisch is.

Ik had afgelopen zomer een rondreis door Noorwegen/Zweden geboekt. Het was prachtig, maar nog een keer? Nee. Heb dingen gedaan waarvan ik verwacht had ze niet te kunnen doen, naar de Preikestolen wat een goed doenbare "klim" lijkt voor een gezond persoon. Op de terugweg drie keer door m'n benen gezakt maar ik heb het wel gedaan. Maar toch, soms is de prijs zo hoog dat je je moet afvragen of dat iets het waard is. En soms zie je een dag dingen wat zwarter in dan de andere. En dat betekent niet dat je dingen helemaal niet meer doet, maar het is onmogelijk om iedere dag sterk te zijn. En het zou i.m.o. een hoop helpen als mensen dat eens wat meer zouden erkennen.
:*
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:07:29 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152516102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:06 schreef snakelady het volgende:

Daar heb je gelijk in, ik ben blij dat we daar zijn geweest.
Daarom!
En je rotgevoel komt nu waarschijnlijk ook door de combinatie ziek en toch redelijk beladen bezoek (lijkt mij). Dan wil je geen zwakke indruk maken.

Beterschap!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:07:47 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152516109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heb je een uitlaatklep, een schietspel ofzo, een boksbal? Is het een beetje mooi weer en kun je wel een eindje gaan lopen? Wandelen doet wonderen voor de mensch :)
Ik denk dat ik maar weer ''left 4 dead 2'' ga spelen. :P
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:08:48 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152516129
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom!
En je rotgevoel komt nu waarschijnlijk ook door de combinatie ziek en toch redelijk beladen bezoek (lijkt mij). Dan wil je geen zwakke indruk maken.

Beterschap!
Dat is ook zo inderdaad. :P ;)
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 11:05:32 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_152517423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat laatste is volgens mij een geheel aparte discussie. Ik begrijp van TS dat haar man haar ondersteund en accepteert met haar 'gebreken', dus dat lijkt me erkenning genoeg?

Of bedoel jij erkenning van 'buiten'?
pi_152517436
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat laatste is volgens mij een geheel aparte discussie. Ik begrijp van TS dat haar man haar ondersteund en accepteert met haar 'gebreken', dus dat lijkt me erkenning genoeg?

Of bedoel jij erkenning van 'buiten'?
In het algemeen bedoel ik het :)
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 11:07:18 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_152517469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:05 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Das een aparte discussie denk ik dan. Voor mij geldt dat de meningen van 'buitenstaanders' over mij me geen flikker interesseren, dus dat 'erkenning helpt' daar kan ik dus niks mee :)
pi_152517496
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Das een aparte discussie denk ik dan. Voor mij geldt dat de meningen van 'buitenstaanders' over mij me geen flikker interesseren, dus dat 'erkenning helpt' daar kan ik dus niks mee :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Correctie ik bedoel daarmee niet vreemden, maar gewoon vrienden, familie etc.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 11:13:22 #44
16180 crew  CoolGuy
pi_152517627
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:08 schreef Fripsel het volgende:

[..]

[..]

Correctie ik bedoel daarmee niet vreemden, maar gewoon vrienden, familie etc.
Oh die. Ja die boeien me tot op zekere hoogte, want uiteindelijk doe ik toch wat ik zelf wil, of men het er nou mee eens is of niet, of ze het begrijpen of niet. :)
pi_152518024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:05 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Kan je lang op wachten, maar de meeste mensen vinden het onbegrijpelijk gezeik. Ben ik het ook wel mee eens, heb zo'n meisje in de klas gehad en dat was echt een heel gedoe. Is gelukkig gestopt.
pi_152518053
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:26 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Kan je lang op wachten, maar de meeste mensen vinden het onbegrijpelijk gezeik. Ben ik het ook wel mee eens, heb zo'n meisje in de klas gehad en dat was echt een heel gedoe. Is gelukkig gestopt.
Je mening baseren op één meisje :')
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 11:30:27 #47
16180 crew  CoolGuy
pi_152518108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat hij nog niet zo oud is, dus heel veel meer ervaring zal hij nog niet hebben. Daarbij, doe niet zo uit de hoogte, alsof je geen mening mag hebben gebaseerd op 1 ervaring.
pi_152518163
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat hij nog niet zo oud is, dus heel veel meer ervaring zal hij nog niet hebben. Daarbij, doe niet zo uit de hoogte, alsof je geen mening mag hebben gebaseerd op 1 ervaring.
Dus alle Marokkanen mogen ook eikels zijn omdat je er met één een slechte ervaring had?
pi_152518189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het was niet dat ze vervelend was als persoon, maar er was altijd wat met haar. Dan hier weer last van en niet naar colleges of meewerken aan projecten, maar wel shoppen met een vriendin. Wat ze had was vooralsnog onbekend, maar het was allemaal wel zwaar voor haar. Na een paar maanden word je daar wel zat van, want zo'n persoon voegt niets toe en kost alleen maar energie.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 11:35:13 #50
16180 crew  CoolGuy
pi_152518239
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dus alle Marokkanen mogen ook eikels zijn omdat je er met één een slechte ervaring had?
Als jij jong bent en je hebt een aanvaring gehad met een marokkaan, dan ben je bij de volgende ontmoeting toch zeker op je hoede? Dat is dan toch je mening dat je dat moet zijn gebaseerd op die ene ervaring.

Als je ouder wordt en meer ervaringen krijgt dan beïnvloedt dat je mening ook, maar jij doet alsof hij een mongool is omdat hij een mening heeft obv 1 meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')