Dat is dan wel een dingetje ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ben ik erg pro leuke dingen doen en competitie-element, maar het hele liften-concept is wel wat buiten mijn comfort zone
ja en niet iets als Londen wat ik ook zag langskomen. Laten we het wel gewoon continentaal houden, niemand gaat een beetje lifters meenemen op de boot of in de Eurostar..quote:Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, 6 bestemmingen op ongeveer 500 km van Nederland.
Denk het ook maar ik denk niet dat je dat vast moet leggen, waren toen ook mensen die juist alleen wilden dacht ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, dat sowieso natuurlijk, lijkt me duidelijk dat teams van 2 wel vereist zijn. ten eerste voor de veiligheid, ten tweede is dat gewoon VEEL leuker
Nou vind ik wel. Die organiseren dan maar een solo-liftwedstrijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het ook maar ik denk niet dat je dat vast moet leggen, waren toen ook mensen die juist alleen wilden dacht ik.
Okay dus opties dichtbij en makkelijk te bereiken. Parijs vind ik wel leuk en dat eiland aan de franse kust ook wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en niet iets als Londen wat ik ook zag langskomen. Laten we het wel gewoon continentaal houden, niemand gaat een beetje lifters meenemen op de boot of in de Eurostar..
NEE HEEEquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay dus opties dichtbij en makkelijk te bereiken. Parijs vind ik wel leuk en dat eiland aan de franse kust ook wel.
Gaat om alles toch, maar vooral de reiservaring denk ik. Het avontuur Flesje!! Maar hoeft inderdaad niet perse toeristisch te zijn. Als ze er maar cheap ass hotelletjes hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom moet het per se een toeristische highlight zijn? Is een geinig plattelandsdorpje met een kroeg en een simpel hotelletje, net over de Deense grens, niet minstens net zo tof? Gaat het dan niet om de mensen?
Ja toen je nog een internetheldin was die in het kikkerbadje van Barcelona moest springen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik vond dit in 2012 al een heel leuk idee he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |