ask Cito, ik vond het ook al subjectiefquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo rommelig aan dan, mijn kamer is miljard keer zo rommelig.
Dus je moet nog beginnen aan een examen dat morgen is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat discipline te koop was, ik heb nog steeds niks geleerd voor het hele examen, vanaf de mei vakantie.
Toch wil ik wel minstens een 7 voor Wis B :/
Met vakken als wiskunde kan dat wel, als je het hele jaar gewoon snapte hoe alles moet dan kan je makkelijk een voldoende halen met alleen vandaag een beetje herhalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dus je moet nog beginnen aan een examen dat morgen is?
Yup, aan de ene kant schaam ik me voor het gebrek aan discipline, aan de andere kant vind ik het wel knap dat ik gewoon ga slagen zonder veel te leren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dus je moet nog beginnen aan een examen dat morgen is?
Dat niet alleen, ik heb 2 jaar geleden havo examen gedaan, en wat mij vooral op viel is de vraagstelling, bij vwo gebruiken ze expres lastigere woorden en proberen ze het zo lastig te vragen dat het voor verwarring kan zorgen. Bij havo vragen ze gewoon waar het op neer komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een verschil qua teksten btw tussen havo en vwo.. Kregen wij die maar
Dacht ik ook, moet er wel een voldoende uitgesleept hebben maar afhankelijk van wat ze als doorreken fout zien en wat niet kan het wel eens lager uitvallen dan ik verwachtte na het examen hahaquote:
daarom doen jullie ook vwo sukkels, willen jullie precies hetzelfde danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik heb 2 jaar geleden havo examen gedaan, en wat mij vooral op viel is de vraagstelling, bij vwo gebruiken ze expres lastigere woorden en proberen ze het zo lastig te vragen dat het voor verwarring kan zorgen. Bij havo vragen ze gewoon waar het op neer komt.
Nee tuurlijk niet, het viel me alleen op. Ik heb er niks tegen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
daarom doen jullie ook vwo sukkels, willen jullie precies hetzelfde dan
Alvast gefeliciteerd met je diploma danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yup, aan de ene kant schaam ik me voor het gebrek aan discipline, aan de andere kant vind ik het wel knap dat ik gewoon ga slagen zonder veel te leren.
Natuurlijk heb ik de afgelopen jaren genoeg wiskunde geleerd en is mijn gemiddelde een 7.0 en ben ik gewoon goed in wiskunde, maar denk niet dat ik hoog ga halen als ik niks ga leren.
welk jaar+tijdvak?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:59 schreef RRuben het volgende:
Net een wiskunde examen grmaakt en ik kom uit op een 8,4-8,7. Dat zit wel goed dus!
Bedankt, denk dat jij het ook wel gaat halen, dus gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je diploma dan
Mhoah daar ben ik nog niet zeker van tbh.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt, denk dat jij het ook wel gaat halen, dus gefeliciteerd.
Dat is maar goed uit, die zekerheid crushed motivatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah daar ben ik nog niet zeker van tbh.
Hehequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is maar goed uit, die zekerheid crushed motivatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |