Ik wil dolgraag kroelen met jou en Pluisquote:
Ik hou van jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe deprimerend het vorige topic was, moet weer even in balans worden gebracht
Onelufquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag kroelen met jou en Pluis
[..]
Ik hou van je![]()
En en imperiaal om mijn racefiets te vervoerrn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vorige topic even gelezen in de hoop op vrolijke vakantieverhalen, maar iedereen bleek depressief.
Hopelijk verpest dit de sfeer op de kampeermeet niet.
Ik las dat sp3c een goed punt had: ik hou wel van basic maar ik wil wel een koelkastje mee voor mijn speciaalbiertjes.
Dit klopt schattebout.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik houd ook allemaal erg van jullie, zoals ik weet dat jullie ook allemaal van mij houden. Allemaal.
Wij hadden een vouwwagen, ik sliep onder de 'klep' van de vouwwagen waar mijn ouders sliepen. Wat een nachtmerrie toen ik een keer 's nachts wakker werd van hun gebatsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn broertje en ik zaten altijd in de tent, en mijn ouders in de caravan.
Dat waren nog eens tijden!
Volgens mij deden mijn ouders dat niet toen wij in het tentje lagen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hadden een vouwwagen, ik sliep onder de 'klep' van de vouwwagen waar mijn ouders sliepen. Wat een nachtmerrie toen ik een keer 's nachts wakker werd van hun gebats
Die kun je gewoon in de rivier leggen, als een ware kampeerder.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vorige topic even gelezen in de hoop op vrolijke vakantieverhalen, maar iedereen bleek depressief.
Hopelijk verpest dit de sfeer op de kampeermeet niet.
Ik las dat sp3c een goed punt had: ik hou wel van basic maar ik wil wel een koelkastje mee voor mijn speciaalbiertjes.
Dan lagen ze tenminste op meer dan 30 cm afstand van jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij deden mijn ouders dat niet toen wij in het tentje lagen.
Toch?
Hmm.
Moet er niet te snelle stroming zijn, want als mijn biertje wegstroomt breekt mijn hartjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in de rivier leggen, als een ware kampeerder.
Dan zwemmen we er achteraan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet er niet te snelle stroming zijn, want als mijn biertje wegstroomt breekt mijn hartje
We hadden vroeger toen ik nog jonger was een caravan met stapelbed, dat was erg coolquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan lagen ze tenminste op meer dan 30 cm afstand van jou.
Dit lijkt mij redelijk traumatisch.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hadden een vouwwagen, ik sliep onder de 'klep' van de vouwwagen waar mijn ouders sliepen. Wat een nachtmerrie toen ik een keer 's nachts wakker werd van hun gebats
We gaan ook een groot kampvuur maken hoor, maar dan wel zonder hulp zoals Bear Grylls dat kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het seksleven van ouders niet erg een heel comfortabel onderwerp, laten we het weer over vakanties hebben.
Minigolfen op de camping lijkt me een leuk onderwerp of zwemmen in meertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |