Je hartslag moet eigenlijk onder de 220 ofzo blijven (is een formule voor, afhankelijk van je leeftijd), anders krijgt het niet voldoende zuurstof.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen leuke vakantie anekdotes, vorig jaar wel in Limburg een keer zo hard een heuvel op gefietst dat ik megahartkloppingen kreeg en dacht dat ik een hartaanval had. Maar dat bleek dus niet zo te zijn dus op zich is dat dan wel een leuk verhaal.
Ik ben hierdoor wel een coureur voor op het vlakke land geworden, niet een echte berggeit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En toch nog dapper de fiets op durven na deze bijna-dood-ervaring, dat vind ik wel een prestatie.
Ik denk dat mijn hartslag op dat moment 300 was, weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hartslag moet eigenlijk onder de 220 ofzo blijven (is een formule voor, afhankelijk van je leeftijd), anders krijgt het niet voldoende zuurstof.
Als ik daar bij was geweest had ik de volgende woorden uitgesproken:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen leuke vakantie anekdotes, vorig jaar wel in Limburg een keer zo hard een heuvel op gefietst dat ik megahartkloppingen kreeg en dacht dat ik een hartaanval had. Maar dat bleek dus niet zo te zijn dus op zich is dat dan wel een leuk verhaal.
Wat voor temperatuur was het destijds?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
45 graden, minstens. Of toch anders best wel warm.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor temperatuur was het destijds?
Stijn, wat vond je van mijn verhaal?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor temperatuur was het destijds?
Ik vond het een emotioneel verhaal met een positief randje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn, wat vond je van mijn verhaal?
Ik schreef het voor jou dus dan verwacht ik wel enige reactie.
Ik heb daar gewoon over gedroomd vannacht, toen konden Thijs en ik het wel met elkaar vinden, totdat ik zijn Strava KOM's in de duinen van Katwijk ging verbeteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik daar bij was geweest had ik de volgende woorden uitgesproken:
Alsjeblieft jongen. Sta weer op. Alsjeblieft.
Schrok je wel van alle negatieve reacties?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon over gedroomd vannacht, toen konden Thijs en ik het wel met elkaar vinden, totdat ik zijn Strava KOM's in de duinen van Katwijk ging verbeteren.
Ze hangen nu ingelijst boven mijn bed. Ik denk dat dit mijn hoogtepunt op twitter zal zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schrok je wel van alle negatieve reacties?
Waren jullie aan het roddelen over marcodej?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon over gedroomd vannacht, toen konden Thijs en ik het wel met elkaar vinden, totdat ik zijn Strava KOM's in de duinen van Katwijk ging verbeteren.
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het een emotioneel verhaal met een positief randje.
Tot zover mijn oordeel over je literaire kunstwerk.
Ik mocht op kraambezoek bij Jojanneke, dat was erg gezellig. Erg gezellig. Toen werd Thijs heel mad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren jullie aan het roddelen over marcodej?
ik keur deze tweet goedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hangen nu ingelijst boven mijn bed. Ik denk dat dit mijn hoogtepunt op twitter zal zijn.
[ afbeelding ]
Mjah, dat is je maximale hartslag waarbij je gezond aan het trainen bent. Die formule is 220 - je eigen leeftijd. Maar in extreme situaties kan je daar best wel overheen gaan hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hartslag moet eigenlijk onder de 220 ofzo blijven (is een formule voor, afhankelijk van je leeftijd), anders krijgt het niet voldoende zuurstof.
Jezus klinkt nooit zo smekend. Hij doet die dingen gewoon. Sta op en loop.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsjeblieft jongen. Sta weer op. Alsjeblieft.
Dit klinkt meer als een bijbels verhaal waar Jezus een verlamde geneest.
Correcter: De vrouw van een verlamde.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jezus klinkt nooit zo smekend. Hij doet die dingen gewoon. Sta op en loop.
Precies, en daarom was hij ook zo op zijn pik getrapt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, elke gedachtescheet moet Thijsje gelijk op Twitter dumpen. Thijsje doet het allemaal voor de followers en de retweets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |