quote:Op maandag 11 mei 2015 21:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Ligt niet eens aan de wedstrijd. Dat heb ik bij elke post van die debiel. Nog een grotere mongool dan klaas
Best wel waar. Gewoon afbreken, seizoen op Woudestein spelen, jaar later in het nieuwe stadion spelen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:07 schreef Intellectueel het volgende:
Oh, en dat eeuwige gezever over de magie van de Kuip, waar geen enkele club vandaag de dag nog geïmponeerd van is. Maar gelukkig zijn er nog die hardnekkige nostalgisten die elke vorm van vooruitgang blokkeren, zodat men achter blijft met een verouderd stadium waar al jarenlang geen fatsoenlijk voetbal wordt tentoongesteld.
Die gozer kan niet op zijn poten blijven staanquote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Geef die Boetius een spuitje en verlos hem uit zijn lijden
Het feit dat een technisch directeur als Van Geel überhaupt nog wordt gekoesterd in Rotterdam, nadat hij in het begin van het seizoen weigerde om een spits te kopen en vervolgens akkoord ging met een beperkt speler als Kazim, is mij een raadsel.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het nooit kunnen zien. De zes miljoen van Wijnaldum is zijn grootste prestatie.
RetRy doe eens nietquote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ER OP HET VELD GEBEURD IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTE
MEE EENS!quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het feit dat een technisch directeur als Van Geel überhaupt nog wordt gekoesterd in Rotterdam, nadat hij in het begin van het seizoen weigerde om een spits te kopen en vervolgens akkoord ging met een beperkt speler als Kazim, is mij een raadsel.
Ook zoiets, ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het feit dat een technisch directeur als Van Geel überhaupt nog wordt gekoesterd in Rotterdam, nadat hij in het begin van het seizoen weigerde om een spits te kopen en vervolgens akkoord ging met een beperkt speler als Kazim, is mij een raadsel.
Ik blijf me verbazen over Immers en El Ahmadi wanneer het aankomt op schoten vanachter de 16. Die kunnen gewoon niet schieten, en dat is best beschamend.quote:
Dat hij het in de winterstop niet corrigeerde was nog kwalijker.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef eight het volgende:
[..]
Dat hij het in de winterstop niet corrigeerde was nog kwalijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |