jahquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar je zwaaien.
Maar tering, wat is die overtocht duur!
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 topic van UTO in mijn AT staan. Het lijstjes topic.
In Utopia posten is niet hetzelfde als naar Utopia kijken. Net zoals in MLN posten niet betekent dat je 70+ bent.quote:
Erg fijn dat ik die ene post per maand daar nog mag maken.quote:
Ik wil jou helemaal niet in verwarring brengen, ik zal geen smileys meer gebruikenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Utopia posten is niet hetzelfde als naar Utopia kijken. Net zoals in MLN posten niet betekent dat je 70+ bent.
De smilie die je gebruikt zorgt trouwens voor verwarring.
[..]
Erg fijn dat ik die ene post per maand daar nog mag maken.
Jouw knipoog smilie begreep ik wel. Je had me bijna verleid.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:41 schreef just me het volgende:
Ik wil jou helemaal niet in verwarring brengen, ik zal geen smileys meer gebruiken
Ik ben in een hele lieve bui vandaag dat scheelt weer!
Smilies mogen zoveel als jij wilt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus dan maar geen smileys?
Maar smileys zeggen zoveel.
smiley's en PI'squote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
Het was de smilie van die kleine muis die voor de verwarring zorgde.
Hebben we allemaal wel eens last van, de een minider, de ander meerquote:
Minider? Is dat een sneer naar die kleine muis?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:46 schreef just me het volgende:
Hebben we allemaal wel eens last van, de een minider, de ander meer
zo ben ik heul nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minider? Is dat een sneer naar die kleine muis?
quote:
Ik wist wel dat er clubje was voor mijquote:
Kut beesten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Er heeft hier weer een of andere malloot brood op straat gegooid, het stikt opeens van de meeuwen
Dat maakt mij niets uit, want ik heb eigenlijk standaard al een afkeer tegen golfbanenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:02 schreef just me het volgende:
Wij hebben heel veel ganzen rondlopen op de golfbaan, schijten de hele boel onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |