Piet running aroundquote:Op dinsdag 12 mei 2015 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toeristen barst het hier op de Veluwe ook van, die krijgen altijd gratis stofwolk.
Ben jij 70+?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat lijkt mij het enige nadeel van op een waddeneiland wonen. Die stomme toeristen en die stomme festivals.
Ze heeft dezelfde kluizenaarseigenschappen als jij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin die kleine muis steeds leuker te vinden.
Ik ga naar je zwaaien.quote:
Verbazingwekkend dat je voorheen nooit op 40+ hebt gepost. Je had er prima tussen gepast.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben van buiten zo oud als ik moet zijn, maar van binnen ben ik het enige keer een bejaarde en de andere keer een kleuter. Ik zou namelijk zo een zandkasteel maken op het strand...
Tja... Ik heb er nooit naar gekeken, ik dacht dat ik niet bij de doelgroep hoorde.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je voorheen nooit op 40+ hebt gepost. Je had er prima tussen gepast.
Wij keken niet op een paar jaren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja... Ik heb er nooit naar gekeken, ik dacht dat ik niet bij de doelgroep hoorde.
De PR-manager heeft duidelijk gefaald. Met terugwerkende kracht zullen we hem ontslaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja... Ik heb er nooit naar gekeken, ik dacht dat ik niet bij de doelgroep hoorde.
Omdat de coolste Muis van Fok! hier zit.quote:
dat denk ik ook niet, dat lukte niemand. Maar je was welkom geweest en gezellig dat we elkaar hier gevonden hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch denk ik niet dat ik mijn eentje het subforum had kunnen redden.
Ik ben ook al aan het opschonen geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
Alle SPT- en VBL topics uit mijn AT geflikkerd. Weer een stukje rustiger.
zag dat ik toch nog iets UTO had staan, ook weg ermeequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had alles van UTO er toch uitgegooid las ik laatst?
Ik heb nog 1 topic van UTO in mijn AT staan. Het lijstjes topic.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:30 schreef just me het volgende:
zag dat ik toch nog iets UTO had staan, ook weg ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |