SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frozen-assassin op 12-05-2015 09:09:29 ]
In NWS zou iedereen nu 'komt wel dichtbij zo' zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef noodgang het volgende:
kruiswijk zat er meteen achter zo te zien
Dat was uberhaupt niet goed in beeld gebracht, ook toen er niks bekend was van de ernst.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bianchi werd ook weggeschakeld toen de ernst duidelijk was, Hansie.
Dat is waar.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was uberhaupt niet goed in beeld gebracht, ook toen er niks bekend was van de ernst.
Te laat.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer ongepast die nu te gaan posten
Hoef je niet te zien, en als je dat wel wil zien ga je maar naar rotten.com ofzo.quote:
Inderdaad, walgelijke op sensatie beluste sport dat F1. Alle fans hopen alleen maar op grote crashes enzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
De camera hoeft er niet bovenop te zitten, maar ik vind dat het tot nu toe met aardig wat respect gaat. Dit is - hoe erg ook - ook sport. Bij formule1 schakelen we ook niet weg bij een crash.
Ja, laten we het gaan bagatelliserenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef Coelho het volgende:
Bij bewustzijn en zelfstandig ademen. Zie, bloed ziet er gewoon meteen ernstig uit. En hij zal wellicht delen van zijn schedel gebroken te hebben. Maar om nu meteen moord en brand te schreeuwen zoals op Sporza met z'n reanimatie...
Als er letsel is en een ambulance bij komt hoef ik dat niet te zien hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, walgelijke op sensatie beluste sport dat F1. Alle fans hopen alleen maar op grote crashes enzo.
Dat geroeptoeter over die reanimatie vond ik wel licht onprofessioneel.quote:
Misschien wat voorbarig, ja. Maar goed, ze vertellen ook maar wat ze denken te zienquote:Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geroeptoeter over die reanimatie vond ik wel licht onprofessioneel.
Men hoeft niet in te zoomen op een bebloed gezicht, maar het is wel goed op updates te geven zodat het duidelijk is wat er gebeurd.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er letsel is en een ambulance bij komt hoef ik dat niet te zien hoor.
Stel dat dit jou of mij was overkomen op de afdaling van de Mollema brug?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
We moeten inderdaad allemaal niet hysterisch gaan lopen doen. Zoals Thijs, die tweets post alsof hij net zijn hele familie geëxecuteerd heeft zien worden door Duitsers.
dat kan ook zonder te filmenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Men hoeft niet in te zoomen op een bebloed gezicht, maar het is wel goed op updates te geven zodat het duidelijk is wat er gebeurd.
Breaking op NOS, push-bericht dit dat allesquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat dit jou of mij was overkomen op de afdaling van de Mollema brug?
Pooltjes.quote:
Je bent toegesproken door Thijs.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, walgelijke op sensatie beluste sport dat F1. Alle fans hopen alleen maar op grote crashes enzo.
Vreselijke gedachte, misschien moeten voor als dat wel gebeurt de wachtwoorden van elkaars poultjes uitwisselen zodat de overlevende het tot een goed einde kan brengen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat dit jou of mij was overkomen op de afdaling van de Mollema brug?
Ga maar naar FOK.de als het je niet bevalt.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef Kingstown het volgende:
Wordt er nou gewoon een YT verwijderd ja?
Laat elkaar een beetje in de waarde ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ga maar naar FOK.de als het je niet bevalt.
De mijne is JoséOhJoséquote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vreselijke gedachte, misschien moeten voor als dat wel gebeurt de wachtwoorden van elkaars poultjes uitwisselen zodat de overlevende het tot een goed einde kan brengen.
twitter:NiekBruggenkamp twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:36:57@classicomano @thijszonneveld wat ben jij een ongelooflijke randebiel!! #Giro2015 reageer retweet
twitter:LJacobsD twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:29:23@classicomano @thijszonneveld gadverdamme!! Hoe durf je nu op de man te spelen! Misselijk... reageer retweet
twitter:Scarflexx twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:28:07@classicomano @thijszonneveld mafkees reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
Dat is inderdaad mijn argument.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat elkaar een beetje in de waarde ja.
Of hij kan niet zo goed sturen voor een profrenner?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Hopelijk komt het goed. Wat heeft doe jongen sowieso een pech. Ik zie hem nog over het asfalt schuiven in Amsterdam
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
twitter:NiekBruggenkamp twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:36:57@classicomano @thijszonneveld wat ben jij een ongelooflijke randebiel!! #Giro2015 reageer retweet
twitter:LJacobsD twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:29:23@classicomano @thijszonneveld gadverdamme!! Hoe durf je nu op de man te spelen! Misselijk... reageer retweet
twitter:Scarflexx twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:28:07@classicomano @thijszonneveld mafkees reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
Johannes is geen mod op SPT. Die zou zoiets nooit doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef Sked het volgende:
Fijn dat je hier adequaat tegen optreedt Johannes, laat die Kingstown maar lullen. Wat een gek.
De mods op SPT doen inderdaad helemaal niks, want die hebben we niet!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes is geen mod op SPT. Die zou zoiets nooit doen.
Mag hopen dat je post sarcastisch is.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef Sked het volgende:
Fijn dat je hier adequaat tegen optreedt Johannes, laat die Kingstown maar lullen. Wat een gek.
Misschien heb ik achter de schermen wel gevraagd of ik mocht gastmodden nu hier aanleiding voor was.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes is geen mod op SPT. Die zou zoiets nooit doen.
Ik zie het probleem met het filmen niet zo. Mensen zijn hierin geïnteresseerd, laat het dus zien.quote:
twitter:2WheelTonio twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:42:10#Update: Doctors visiting Pozzovivo say he's "lucid & conscious, no state of emergency." reageer retweet
Als het om het wissen van een YT link gaat, dat heeft niks met modden te maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik achter de schermen wel gevraagd of ik mocht gastmodden nu hier aanleiding voor was.
En misschien ook niet. Maar laten we nu weer allemaal normaal doen.
Er kan denk ik een hele discussie gevoerd worden wat er wel en wat er niet mag worden laten zien.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie het probleem met het filmen niet zo. Mensen zijn hierin geïnteresseerd, laat het dus zien.
Jawel.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als het om het wissen van een YT link gaat, dat heeft niks met modden te maken.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als het om het wissen van een YT link gaat, dat heeft niks met modden te maken.
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dit maar in Feedback jongens, is daar ook weer wat leven.
Ik heb het graag over de koers
En als mensen het niet willen zien klikken ze gewoon het filmpje niet aan. Snap het probleem niet zo...quote:Op maandag 11 mei 2015 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er kan denk ik een hele discussie gevoerd worden wat er wel en wat er niet mag worden laten zien.
Ik denk dat als mensen per se die beelden willen zien ze zelf naar youtube kunnen gaan.
En lief voor elkaar zijn. En 40-45 grappen maken, want dat is heel normaal.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien heb ik achter de schermen wel gevraagd of ik mocht gastmodden nu hier aanleiding voor was.
En misschien ook niet. Maar laten we nu weer allemaal normaal doen.
Nee. Slotje.quote:
Van rittenkaper naar knecht voor Matthews.quote:
Ja, op zijn hoofd gevallen. Veel bloed in het aangezicht, maar het lijkt dus mee te vallen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:47 schreef franklop het volgende:
Valpartij in een afdaling dus voor Pozzovivo? Goed dat het verder 'mee lijkt te vallen'
Orica heeft geen klassementsman, Pietertje mag in de bergen weer voor zijn kans rijden.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van rittenkaper naar knecht voor Matthews.
In alle opzichten slecht voor Nederland dat hij nu daar rijdt.
Goed zo (dat tweede deel dan)quote:Op maandag 11 mei 2015 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, op zijn hoofd gevallen. Veel bloed in het aangezicht, maar het lijkt dus mee te vallen.
Even aan de auto hangen bij Jan Boven.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu hebben we gemist of HofGod is teruggekomen in het peloton.
De afstand was wel wat groter nu.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Goed zo (dat tweede deel dan)
Net even teruggelezen, regie weinig geleerd qua beelden laten zien van de val van WW 4 jaar geleden
Chaves?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Orica heeft geen klassementsman, Pietertje mag in de bergen weer voor zijn kans rijden.
Was dat zo slecht dan? Heb ik allemaal niet gezien die etappe toen, toen zat ik eindexamens te makenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Goed zo (dat tweede deel dan)
Net even teruggelezen, regie weinig geleerd qua beelden laten zien van de val van WW 4 jaar geleden
Chaves geldt eigenlijk hetzelfde voor als Weening.quote:
Gruwelijk ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat zo slecht dan? Heb ik allemaal niet gezien die etappe toen, toen zat ik eindexamens te maken
Er is ook nog positief nieuws vandaag.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 11-05-2015 om 12:35:10Mijn koersplanning voor @EurosportNLBE voor de rest van 2015- Criterium du Dauphiné - Tour de France - Vuelta a España 👍🎉👍😃 🇪🇸🇫🇷 reageer retweet
Ze lieten hem vol in beeld zien met bebloed aangezicht edquote:Op maandag 11 mei 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat zo slecht dan? Heb ik allemaal niet gezien die etappe toen, toen zat ik eindexamens te maken
Ze zoomden in op zijn hoofd, dat je bijna geen hoofd meer kon noemen...quote:Op maandag 11 mei 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zozo dat zijn een hoop koersen, hopelijk heeft ze goed getraind.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is ook nog positief nieuws vandaag.twitter:TourDeJose twitterde op maandag 11-05-2015 om 12:35:10Mijn koersplanning voor @EurosportNLBE voor de rest van 2015- Criterium du Dauphiné - Tour de France - Vuelta a España 👍🎉👍😃 🇪🇸🇫🇷 reageer retweet
Lekkerquote:Op maandag 11 mei 2015 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze lieten hem vol in beeld zien met bebloed aangezicht ed
Je zag het bloed uit z'n neus stromen ja, dat waren niet echt plezante beelden.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch niet gevallen?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:52 schreef Momo... het volgende:
Ben wel bang voor hersenschade na zon klap.
38 sec.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:52 schreef Sked het volgende:
Ik wil weten hoeveel het peloton achterligt verdomme
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Kingstown denkt van niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Matthews opgeschreven voor de ritoverwinning.
Pooltjes doen we na de koers weerquote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had lobato niet gekozen omdat ik dacht; die komt toch geen drempel over
Oké Frass
Lobato is juist op zijn sterkst als het heuvelachtig is. Lekker meid.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oké Frass
Lobato heeft een keer in de Tour de bergtrui gepakt na een sensationele sprint bergop tegen Boom.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oké Frass
Er is niemand meer om te controleren als de koplopers zijn bijgehaald, gaat nog leuk worden ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Dit wordt wel een toffe finale misschien. Of een hele simpele zege van Bling
Ook een ideale situatie voor Clarke zo, die hoeft vooraan niks te doen en kan zich sparen voor de ritzege als ze toch voorop blijvenquote:
Dat hebben we voor de Giro afgesproken met elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Sked mogen we niet over pooltjes praten jongens...
We hebben het pas over 7 km over pooltjes.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Lobato wel in je team hebben, maar gewoon niet selecteren.
Ik Hansen, maar geloof het ook nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook Paterski opgesteld vandaag, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik wilde hier een gevaarlijke grap maken, maar ik laat het.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde hier een gevaarlijke grap maken, maar ik laat het.
Believe!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over harde hoofden praten is gezien deze etappe lichtelijk gevaarlijk.quote:
Ja, het was al wel duidelijk welke kant je op zou gaan.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over harde hoofden praten is gezien deze etappe lichtelijk gevaarlijk.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het was al wel duidelijk welke kant je op zou gaan.
Ik moest toch lachen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde hier een gevaarlijke grap maken, maar ik laat het.
Dat is voor mij nu juist de reden om wielrennen te kijken........quote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kastelen laten zien op 6 km voor einde
Man man man
Het zou in principe ook in die 100+ kilometer daarvoor kunnen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:02 schreef EenzameFietser het volgende:
[..]
Dat is voor mij nu juist de reden om wielrennen te kijken........
De enige overgebleven gele hoop.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kruijswijk zit goed voorin jongens!
Net als gisteren is het niet een kwestie van vergeten maar een inschatting maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ik heel veel renners ben vergeten op te stellen
Ben jij nou toch over Pooltjes aan het pratenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ik heel veel renners ben vergeten op te stellen
Nee, ik heb het over mijn word-document waar ik veel namen ben vergeten.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben jij nou toch over Pooltjes aan het praten
En Felline?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig had ik Gavazzi opgesteld en Aru ook.
Nee joh, helemaal prima zo.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
Misschien had ik toch niet moeten vergeten Matthews als kopman op te stellen
Naar Kingstown geluisterd?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
Misschien had ik toch niet moeten vergeten Matthews als kopman op te stellen
Die heb ik gedropt omdat ik dacht dat die te weinig kansen zou krijgen.quote:
Nee, ik kwam er vanmiddag achter dat ik Aru als kopman had omdat ik hem als eerste had aangedruktquote:
Dat is niet slim geweest, ik heb iedereen nog geprobeerd waar te schuwenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik gedropt omdat ik dacht dat die te weinig kansen zou krijgen.
Maakt niet uit, je staat al mijlenver voor.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet echt een topdag bij Scorito.
Ik zag dit aankomen, daarom niet opgesteld.quote:
Tsja op het vlakke hebben ze Nizzolo.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is niet slim geweest, ik heb iedereen nog geprobeerd waar te schuwen
Altijd eigenlijk. Krijgt ook nooit hulp.quote:
Die kun je nu wel benoemen, niemand kan meer wijzigen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn geheime wapen is ook genoemd
Er is meer heuvel dan vlak.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja op het vlakke hebben ze Nizzolo.
Ik telde vooraf 5 kansen voor Nizzolo, en 6 voor Felline, daarom beide opgenomenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja op het vlakke hebben ze Nizzolo.
Ik ben de Tour de France gewend.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is meer heuvel dan vlak.
De Form.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kun je nu wel benoemen, niemand kan meer wijzigen.
Dit is anders ook niet mis.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Voelt toch elke keer weer goed als ik dit zie staan.
Ik vond dit ook al best genot eigenlijk.quote:
Ik gok in Italie.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slobeend en ik vragen ons af waar Meersman was.
Ik ga ook snel even van deze glitch gebruik maken en tegelijk wat masterballen regelen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:14 schreef Sked het volgende:
Scorito zit hem te trippen voor de rit van morgen
Ik heb opeens een gratis kopman erbij
Ik heb er juist 1 minderquote:Op maandag 11 mei 2015 17:14 schreef Sked het volgende:
Scorito zit hem te trippen voor de rit van morgen
Ik heb opeens een gratis kopman erbij
Die hangt samen met de Lotto ploeg aan de wagen van Jan Boven.quote:
Het lijkt mij veel comfortabeler om die hele Giro op het imperiaal door te brengen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hangt samen met de Lotto ploeg aan de wagen van Jan Boven.
Jan heeft de afgelopen 3 maanden niet geslapen:quote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hangt samen met de Lotto ploeg aan de wagen van Jan Boven.
Knut heeft er het meeste verstand van, hij heeft immers Beppu en Ishibashiquote:Op maandag 11 mei 2015 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kingstown heeft ook Formolo, zou hij er dan toch verstand van hebben?
twitter:2WheelTonio twitterde op maandag 11-05-2015 om 17:24:16Leonardo Pozzovivo, Domenico's father, also has no news for now... waiting for updates. #Giro2015 reageer retweet
Warempel, je bent geen koploper meer!quote:Op maandag 11 mei 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of met Beppu, de kopman van Knut.
Michael Boogerd doet dat met zijn broer.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt mij veel comfortabeler om die hele Giro op het imperiaal door te brengen.
Die eer is nu toegekomen aan onze eigenste Rudieh. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Warempel, je bent geen koploper meer!
De prijzen worden pas verveeld in Milaanquote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.hansanders.nl/quote:Op maandag 11 mei 2015 17:32 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik meen toch echt rugnummer 117 te hebben gezien in het helicoptershot.
http://www.procyclingstat(...)age_3_Sestri_Levantequote:Op maandag 11 mei 2015 17:32 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik meen toch echt rugnummer 117 te hebben gezien in het helicoptershot.
Snipperdag zodat hij morgen iedereen uit het wiel kan sprintenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valt wel heel erg tegen.
Ook al een tijdje niet echt meer vooraan gezien na zijn flitsende start.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slobeend en ik vragen ons af waar Meersman was.
Pellizotti gaat vanaf morgen elke dag aanvallen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef wimderon het volgende:
93 PELLIZOTTI Franco ITA AND 10:05
171 ISHIBASHI Manabu JPN NIP 22:12
twitter:wielerman twitterde op maandag 11-05-2015 om 18:02:39RAI quoted Pozzovivo's girlfriend: 'He spoke at the hospital' #giroditalia reageer retweet
Helemaal niks mis mee. Ik was oprecht verbaasd hoe mensen weer reageerden op die tweet van Classicomano.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef marcodej het volgende:
Wat is er zo erg aan de tweet van @classicomano aan Thijs? Heb jij daar een mening over Mani?
Curses!quote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erg matig gepositioneerd dus.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent een echte maat marco.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:13 schreef marcodej het volgende:
Wat is er zo erg aan de tweet van @classicomano aan Thijs? Heb jij daar een mening over Mani?
Bescherm mij voor de uitgebarsten volkswoede van de fanclub van Thijs aan mijn adres.twitter:marcodej twitterde op maandag 11-05-2015 om 18:31:10@thijszonneveld @classicomano Ik snap de heftige reacties op deze tweet niet. Hij heeft eerlijk gezegd wel een puntje. reageer retweet
Het wordt nog te weinig geRT'ed. #eenfronttegenThijsquote:Op maandag 11 mei 2015 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een echte maat marco.Bescherm mij voor de uitgebarsten volkswoede van de fanclub van Thijs aan mijn adres.twitter:marcodej twitterde op maandag 11-05-2015 om 18:31:10@thijszonneveld @classicomano Ik snap de heftige reacties op deze tweet niet. Hij heeft eerlijk gezegd wel een puntje. reageer retweet
#staoptegenThijsquote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het wordt nog te weinig geRT'ed. #eenfronttegenThijs
twitter:EuroHoody twitterde op maandag 11-05-2015 om 19:03:30Ag2r-La Mondiale officials have confirmed Pozzovivo is doing well in hospital, alert, and, surprisingly, no apparent broken bones #goodnews reageer retweet
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is nogal een gevaarte.
[ afbeelding ]
twitter:TheRaceRadio twitterde op maandag 11-05-2015 om 14:41:40.@richie_porte not the only rider with a camper. Take a Tour of @laurenstendam's luxury van https://t.co/qkSiyKCihv http://t.co/OHCIWS3zZG
reageer retweet
twitter:laurenstendam twitterde op maandag 11-05-2015 om 15:23:10Marginal gains buddy. Ahead of time.. https://t.co/H5QlBrE5ea reageer retweet
Aluhoedje-alert.twitter:hendriksmj twitterde op maandag 11-05-2015 om 19:18:58Weylandt overleed in rit naar Rapallo. Pozzovivo vertrok uit Rapallo. Weylandt droeg rugnummer 108. Pozzovivo stond vanochtend 108ste. #brr reageer retweet
Tsjonge jonge wat een droevenis.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:21 schreef Pino112 het volgende:
Aluhoedje-alert.twitter:hendriksmj twitterde op maandag 11-05-2015 om 19:18:58Weylandt overleed in rit naar Rapallo. Pozzovivo vertrok uit Rapallo. Weylandt droeg rugnummer 108. Pozzovivo stond vanochtend 108ste. #brr reageer retweet
Sowieso is er altijd wel iets te vinden op die manier.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Pozzo is toch niet dood? Beetje vergezocht van Hendriks.
[/quote]quote:Op maandag 11 mei 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heftig. Zou de dood van tupac hier iets mee te maken hebben?
Tupac is niet dood.quote:
Dit dus, dag sprinters. Het was leuk om jullie te hebben in mijn teamquote:
Ulissi zal wel weer lekker gaan aanvallen, die heeft de bergtrui zo te merken op het oog.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus, dag sprinters. Het was leuk om jullie te hebben in mijn team
Hopelijk laat Ilnurgod wat zien
Er zijn eigenlijk behoorlijk weinig punten te pakken. Veel bergen, of moet ik het maar heuvels noemen, van 4e a 3e cat. Pas vlak voor finish is het wel eens 2e of 1e categorie zelfs, maar dan stormt de peloton je waarschijnlijk al voorbij. Vandaag is het op zich wel interessant met 3x 3e cat maar dan moet je wel 20km voor het eind ook als eerste boven zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ulissi zal wel weer lekker gaan aanvallen, die heeft de bergtrui zo te merken op het oog.
Moet ie wel effe ergens wat minuten gaan verliezen, dat deed Pellizotti dan weer slimmer.
Dit is pas echt een droomplan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:56 schreef DeeBee het volgende:
Pirazzi gaat natuurlijk de laatste 2 weken elke dag aanvallen en die trui pakken.
Tutti pazzi!
quote:The finishing circuit is very interesting. There is 1km of cobbles, slightly uphill too. We then have the climb, 3.5km at 4.7%. Well, they claim it’s 4.7%, you can see that above. However, this doesn’t match up to my calculations. I get the climb at 8.6%. Speaking to one of the riders, he tells me that this climb is harder than Willunga Hill. That’s hard!
The entrance to the circuit, is via a long tunnel. Once around the finishing line, the fun starts. The climb is very narrow and very steep. You can ignore what the road book says, this isn’t 3.5km at 5%, this is 3.5km at 9%. Halfway up, there is a narrow bridge, where a car can just about fit. That means around 5 cyclist wide, at that point. Positioning is going to be crucial.
The climb is one of the hardest cat 3 climbs, you’ll ever see. I lost count of the number of hairpin bends, most of which must have a gradient, in excess of 13%. The more I think about it, the more I believe that this is a day for the GC riders. There are very few who will be able to follow the attacks. Ardennes style riders do have a chance, but even for Gilbert, Matthews and Gerrans, this is going to be on the limit.
Ok laat ik het anders formuleren:quote:
Ook knap, kopgroep van 28 en dan nul renners hebbenquote:
Alle ballen op Hofland.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook knap, kopgroep van 28 en dan nul renners hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |