SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frozen-assassin op 12-05-2015 09:09:29 ]
In NWS zou iedereen nu 'komt wel dichtbij zo' zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef noodgang het volgende:
kruiswijk zat er meteen achter zo te zien
Dat was uberhaupt niet goed in beeld gebracht, ook toen er niks bekend was van de ernst.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bianchi werd ook weggeschakeld toen de ernst duidelijk was, Hansie.
Dat is waar.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was uberhaupt niet goed in beeld gebracht, ook toen er niks bekend was van de ernst.
Te laat.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer ongepast die nu te gaan posten
Hoef je niet te zien, en als je dat wel wil zien ga je maar naar rotten.com ofzo.quote:
Inderdaad, walgelijke op sensatie beluste sport dat F1. Alle fans hopen alleen maar op grote crashes enzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
De camera hoeft er niet bovenop te zitten, maar ik vind dat het tot nu toe met aardig wat respect gaat. Dit is - hoe erg ook - ook sport. Bij formule1 schakelen we ook niet weg bij een crash.
Ja, laten we het gaan bagatelliserenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef Coelho het volgende:
Bij bewustzijn en zelfstandig ademen. Zie, bloed ziet er gewoon meteen ernstig uit. En hij zal wellicht delen van zijn schedel gebroken te hebben. Maar om nu meteen moord en brand te schreeuwen zoals op Sporza met z'n reanimatie...
Als er letsel is en een ambulance bij komt hoef ik dat niet te zien hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, walgelijke op sensatie beluste sport dat F1. Alle fans hopen alleen maar op grote crashes enzo.
Dat geroeptoeter over die reanimatie vond ik wel licht onprofessioneel.quote:
Misschien wat voorbarig, ja. Maar goed, ze vertellen ook maar wat ze denken te zienquote:Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geroeptoeter over die reanimatie vond ik wel licht onprofessioneel.
Men hoeft niet in te zoomen op een bebloed gezicht, maar het is wel goed op updates te geven zodat het duidelijk is wat er gebeurd.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er letsel is en een ambulance bij komt hoef ik dat niet te zien hoor.
Stel dat dit jou of mij was overkomen op de afdaling van de Mollema brug?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
We moeten inderdaad allemaal niet hysterisch gaan lopen doen. Zoals Thijs, die tweets post alsof hij net zijn hele familie geëxecuteerd heeft zien worden door Duitsers.
dat kan ook zonder te filmenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Men hoeft niet in te zoomen op een bebloed gezicht, maar het is wel goed op updates te geven zodat het duidelijk is wat er gebeurd.
Breaking op NOS, push-bericht dit dat allesquote:Op maandag 11 mei 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat dit jou of mij was overkomen op de afdaling van de Mollema brug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |