abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154758647
Brzmr, bedankt nu is het topic definitief verziekt!
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:09:16 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_154766626
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:55 schreef Shenk het volgende:
Brzmr, bedankt nu is het topic definitief verziekt!
Nogmaals, zodra we de indruk krijgen dat het spam is grijpen wij echt wel. Danny, de baas van FOK!, volgt de reeks ook. Vertrouw er dus maar gewoon op dat het al onze aandacht heeft.

Ga gewoon met elkaar in discussie, ook met nieuwe users die zich aanmelden. FOK! moet het natuurlijk ook hebben van nieuwe geregistreerde users. Hen kunnen we niet zomaar niet meer welkom heten als we niet hard kunnen maken dat ze daadwerkelijk spammen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:15:45 #228
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_154785858
Lastig te bewijzen inderdaad.

Picolaser.nl is wel opeens offline.
404.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 12:49:45 #229
28167 matthijst
pi_154816141
Nog een reactie van WRH (toestemming om te quoten):
quote:
Ohja, ik vind het trouwens geen enkel probleem als je mij qoute hoor, men mag prima weten hoe ik er over denk. Het is vooral dat ik het niet prettig meer vind om in het topic zelf nog te reageren.
WRH:
Het is inmiddels na alle jaren dat we hier schrijven en ervaringen delen helder wanneer iemand écht is of fake.

Wat er nu gebeurt is dat werkelijk niet 1 nieuw aangemeld persoon blijkbaar kan beschikken over foto's. Ofwel ze hebben geen camera, ofwel snappen niet hoe te uploaden of onzin over herkenbaarheid. Lijkt mij dat als iemand je kan herkennen aan een tatoeage, diegene dus al weet dat je er eentje hebt en waarom zouden mensen dan vervolgens niet mogen weten dat je er eentje weg laat halen?

Ik begrijp Fok dat ze daar niet heel veel mee kunnen maar het betekent voor mij in ieder geval dat ik gestopt ben met reageren. Het is te veel van dit soort onzin geworden en het ergert mij enorm.

Overigens oa de opmerking 'de persoon achter Matthijst' is voor mij 100% zeker Peter van de kliniek Veldhoven. Exact deze bewoordingen heeft hij eerder nl bij mij gebruikt [toen ik daar nog zat] dus voor mij geen twijfel mogelijk.

Het was nog wel net tijd om weer eens een flinke foto update te plaatsen maar ik ga het niet meer doen, het voelt niet goed meer.

BTW het gaat wel echt goed bij Jan / Laserkliniek. Zoals het er nu uitziet schat ik nog een behandeling of 3 a 4 en dan zou het echt wel weg moeten zijn.
Over 3 weken kan ik weer en het gaat echt de goede kant uit.

/WRH
pi_154818844
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 12:49 schreef matthijst het volgende:
Nog een reactie van WRH (toestemming om te quoten):

[..]

WRH:
Het is inmiddels na alle jaren dat we hier schrijven en ervaringen delen helder wanneer iemand écht is of fake.

Wat er nu gebeurt is dat werkelijk niet 1 nieuw aangemeld persoon blijkbaar kan beschikken over foto's. Ofwel ze hebben geen camera, ofwel snappen niet hoe te uploaden of onzin over herkenbaarheid. Lijkt mij dat als iemand je kan herkennen aan een tatoeage, diegene dus al weet dat je er eentje hebt en waarom zouden mensen dan vervolgens niet mogen weten dat je er eentje weg laat halen?

Ik begrijp Fok dat ze daar niet heel veel mee kunnen maar het betekent voor mij in ieder geval dat ik gestopt ben met reageren. Het is te veel van dit soort onzin geworden en het ergert mij enorm.

Overigens oa de opmerking 'de persoon achter Matthijst' is voor mij 100% zeker Peter van de kliniek Veldhoven. Exact deze bewoordingen heeft hij eerder nl bij mij gebruikt [toen ik daar nog zat] dus voor mij geen twijfel mogelijk.

Het was nog wel net tijd om weer eens een flinke foto update te plaatsen maar ik ga het niet meer doen, het voelt niet goed meer.

BTW het gaat wel echt goed bij Jan / Laserkliniek. Zoals het er nu uitziet schat ik nog een behandeling of 3 a 4 en dan zou het echt wel weg moeten zijn.
Over 3 weken kan ik weer en het gaat echt de goede kant uit.

/WRH
Wel knap dat WRH 100% zeker weet dat de opmerking die IK heb gemaakt afkomstig is van Peter van Veldhoven? De opmerking heb ik geplaatst op basis van eigen ervaring en inzicht. Ik woon 130 kilometer van de kliniek Veldhoven en nabij Lasercentrum Zoetermeer, dus een dergelijke opmerking is zeer kansloos. Mijn voorkeur ging uit naar het Lasercentrum ivm fijn mailcontact, tot ik gerichten vragen ging stellen op basis van mailverkeer met andere laserklinieken waarop een zeer tegenstrijdig antwoord kwam in vergelijking met eerder mailverkeer.

Dat maakte voor mij de keus enorm lastig. Ook omdat ik al aangaf dat Veldhoven 130 kilometer verderop is.

Ik mocht niet wijzen van de hosters hier, waarom mag WRH dat wel. En dan nog via een achterdeur laten posten door Matthijst.

We kunnen ons ook gewoon bezig houden met ervaringen delen. Die aanvaring is dagen geleden en kan je ook járen over doorgaan. Onzin.
pi_154818918
-nvm-
Ja doei.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 16:07:36 #232
28167 matthijst
pi_154819195
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef BRZMR het volgende:
Dat maakte voor mij de keus enorm lastig. Ook omdat ik al aangaf dat Veldhoven 130 kilometer verderop is.
Je maakt het vooral jezelf lastig: je leest ervaringen hier, maar gooit die "opeens" naast je neer op basis van een mailtje.
Wat is dan de waarde van het posten van ervaringen nog? Die wil je toch niet horen.

quote:
Ik mocht niet wijzen van de hosters hier, waarom mag WRH dat wel. En dan nog via een achterdeur laten posten door Matthijst.
Feedbacktopic?
Jij strooide insinuaties in het "normale" topic.
WRH is klaar met t topic, net als een paar anderen ondertussen.

quote:
We kunnen ons ook gewoon bezig houden met ervaringen delen. Die aanvaring is dagen geleden en kan je ook járen over doorgaan. Onzin.
Echte ervaringen komen eind november toch, eerst ff 4 maanden aanzien? Ervaringen van vaste posters wordt vrolijk langsheen gepraat of afgedaan als verzonnen.

Wel frappant dat je weer niet in gaat op het meest valide punt dat WRH maakt: nieuwe posters hebben schijnbaar nooit de beschikking over een camera.

En het punt dat ze, als 9 jaar postende Fokker bij meerdere klinieken is behandeld (ook bij Aesthetics), maar nu bij t Lasercentrum er eindelijk af lijkt te komen met de door jou afgebrande Picosure :)

[ Bericht 4% gewijzigd door matthijst op 01-08-2015 16:18:57 ]
pi_155080864
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:07 schreef Mord_Sith het volgende:
Ja hier gaan we niet aan beginnen.
Vuige leugens :(

We waren er al aan begonnen :(
pi_155081201
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vuige leugens :(

We waren er al aan begonnen :(
En toen ineens niet meer O+
Mokkel met stuntstok
pi_155081238
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:26 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

En toen ineens niet meer O+
Het is ook ge-eindigt, prima, topactie. Maar dat verandert niks aan het begin ;) :P
pi_155081278
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is ook ge-eindigt, prima, topactie. Maar dat verandert niks aan het begin ;) :P
Kusjon erop?
Mokkel met stuntstok
pi_155081443
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:29 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Kusjon erop?
Ja lekker :P
pi_155081474
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja lekker :P
:*
Mokkel met stuntstok
pi_155188297
Kan dit topic bij de reeks? LIF / [hardlopen 0-10km]#4 Waar we beginnen met hardlopen!
Bij #3 stond er alleen de mogelijkheid om een nieuw topic te openen, geen nieuw deel. Vandaar. :)
NewBalance kon het niet via mobiel.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:09:57 #240
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_155188343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:08 schreef Voszje het volgende:
Kan dit topic bij de reeks? LIF / [hardlopen 0-10km]#4 Waar we beginnen met hardlopen!
Bij #3 stond er alleen de mogelijkheid om een nieuw topic te openen, geen nieuw deel. Vandaar. :)
NewBalance kon het niet via mobiel.
Yep.
pi_155188352
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Yep.
^O^
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_155236307
Wil iemand deze post LIF / Diabetes deel 4 als OP maken? ^O^
pi_155236579
Ja hoor :).
pi_155236726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:34 schreef Mylene het volgende:
Ja hoor :).
Thnx ^O^
pi_155357577
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

waarom moet dat in hemelsnaam in een apart topic?
Omdat het nogal de boventoon voerde in de reeks. In de Iphone of iPad reeks is het ook niet wenselijk als men constant begint over de slechte werkomstandigheden en kinderarbeid voor het maken van deze producten.
  vrijdag 11 september 2015 @ 17:18:30 #246
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_156002819
man man man wrm mijn spul weer sluiten, ik heb er last van ik wil gewoon even tips krijgen enzo
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_156002981
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
man man man wrm mijn spul weer sluiten, ik heb er last van ik wil gewoon even tips krijgen enzo
Omdat je daarmee naar de huisarts moet, en net zo dom bent als het achtereind van een varken als je dat niet doet en in plaats daarvan diagnoses op het internet vraagt?
Mokkel met stuntstok
pi_156304086
Waarom is mijn post in WDJV weg? :?
full stops and exclamation marks
pi_156304774
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:59 schreef krioro het volgende:
Waarom is mijn post in WDJV weg? :?
Het was een zooitje, vandaar opschonen, zoals vaker in de reeks. Misschien te grondig en heb ik jouw kennelijk ontopic reactie ook verwijderd. In dit geval mijn excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')