Uiteraard roepen ze dit. Over het algemeen zijn U2 fans dol op Springsteen.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:17 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Roepen ze eigenlijk niet ''Bruceee!' ipv Boeh? Ik dacht dat wel te horen bij de keren dat ik hem live heb gezien. ;-)
Maar ontopic over U2. Ik ben benieuwd hoeveel de hashtag #U2Request zal uithalen bij de komende concerten. Of ze daar echt nummers van zouden spelen die mensen aanvragen via twitter. Zou wel gaaf zijn.
twitter:U2 twitterde op zondag 06-09-2015 om 19:33:14Or a ride ... Adam#U2ieTour http://t.co/zjpYmB4Pjj reageer retweet
quote:U2 pleit voor oplossing vluchtelingenkwestie
Bono en de groep U2 hebben bij het begin van hun Europese tournee, dit weekeinde in Turijn, nadrukkelijk aandacht gevraagd voor de vluchtelingenproblematiek en de Europese regeringen opgeroepen naar een oplossing te zoeken.
Zaterdagavond paste zanger Bono de tekst van de ruim dertig jaar oude hit Pride (in the Name of Love) zelfs aan. Refererend aan het overleden driejarige Syrische jongetje Aylan Kurdi wiens foto de hele wereld over ging zong hij: 'One boy washed up on an empty beach’.
Volgens recensies van de twee U2-concerten kwam Bono tussen de songs door diverse keren op de vluchtelingenkwestie terug. Zo zei hij onder meer: "Ik weet niet wat het antwoord op de vluchtelingencrisis in Europa en Afrika is, maar ik weet wel dat we samen moeten werken."
Zowel vrijdag als zaterdagavond speelde U2 vijfentwintig nummers waarbij de complete, vijfendertig jaar omvattende carrière werd aangestipt. Komende dinsdag, woensdag, zaterdag en zondag staat de groep in de Amsterdamse Ziggo Dome. Alle vier concerten zijn uitverkocht.
Tja, als je daar niet tegen kan moet je misschien niet naar een U2 concertquote:Op maandag 7 september 2015 13:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Oooh jee, Bono de wereldverbeteraar, laat hij het bij optreden houden.
Hij kijkt maar wat hij doet, zolang de optredens maar goed zijn vind ik het best.quote:Op maandag 7 september 2015 13:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
Tja, als je daar niet tegen kan moet je misschien niet naar een U2 concertDit kun je gewoon verwachten. Heb daar zelf niet zoveel problemen mee eigenlijk.
Ik ga echt pas tegen het eind van de middag erheen. Als ik op een meter of 10 van de catwalk kan staan ergens in het midden is het mij al prima. Mooie visuals zien vind ik nu belangrijker dan voor de zoveelste keer U2 recht voor mijn neus zien. De tijd dat ik de hele dag ga liggen heb ik wel gehad.quote:Op maandag 7 september 2015 15:07 schreef drGoeroe het volgende:
De queue voor morgen is al reeds gestart vanmorgen. Zal later vandaag als ik het niet vergeet wel even een plaatje posten.
Die is er wel, maar niet zo groot.quote:Op maandag 7 september 2015 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja zin in morgen.
Is enig kans dat ze Bad doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door indiaantje89 op 08-09-2015 09:57:30 ]
Omdat ik vooraan wil staan.quote:
Ja is toch best een lastig podium om helemaal vooraan te staan, vraag me ook af of je de best wel mooie videopresentatie dan wel goed meekrijgt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zou je niet meer achteraan willen staan? Voor de gehele beleving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |