abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155940758
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:25 schreef CoExist het volgende:
Ik zag nog aardig wat mensen met ongeldige tickets staat staan bij de veld/GA ingang.
Ze hadden voornamelijk die gelamineerde Collectors Tickets.

Ik heb mijn bestelde Collectors Tickets nooit binnen gekregen in juli en heb afgelopen week nog gebeld met TicketMaster er over. Ze hadden voor het gemak ook maar ff mijn eigen hardcopy (U2.com) pre-sale tickets geblokkeerd.
Gelukkig hebben ze dit opgelost door nieuwe eTickets te mailen.

Ze hadden trouwens meer meldingen gehad dat er Collectors Tickets tijdens het verzend proces zijn verdwenen of ontvreemd.

Leuke handel voor PostNL medewerkers...
Poe, ben je mooi klaar mee.
pi_155940883
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:27 schreef Bronson het volgende:

[..]

Poe, ben je mooi klaar mee.
Ja, had toch een soort onderbuikgevoel.
Heb maandag nog gebeld met TicketMaster en ik had gelukkig een plausibel verhaal.
Pre-Sale hardcopy U2.com tickets om laten zetten in december naar Collectors Tickets, maar die heb ik dus nooit ontvangen in juli.
Ze zouden dat eigenlijk aangetekend moeten verzenden.
Na mijn telefoontje had ik binnen 10 minuten 2 nieuwe eTickets binnen.

Vond het als nog wel ff spannend hoor toen ik gister door de Security moest. :)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_155941241
Hoe laat was het afgelopen gisteren?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_155941251
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:38 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ja, had toch een soort onderbuikgevoel.
Heb maandag nog gebeld met TicketMaster en ik had gelukkig een plausibel verhaal.
Pre-Sale hardcopy U2.com tickets om laten zetten in december naar Collectors Tickets, maar die heb ik dus nooit ontvangen in juli.
Ze zouden dat eigenlijk aangetekend moeten verzenden.
Na mijn telefoontje had ik binnen 10 minuten 2 nieuwe eTickets binnen.

Vond het als nog wel ff spannend hoor toen ik gister door de Security moest. :)
Kan ik mij voorstellen.

Ik wacht eigenlijk nog steeds op mijn vinyl. :'(
pi_155941363
Ongeveer rond 2235 dacht ik Felixa
pi_155941422
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:17 schreef DennusF2 het volgende:
Ongeveer rond 2235 dacht ik Felixa
Dank je!
Redelijke tijd, kan ik daarna nog naar een verjaardag toe.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_155941633
Iemand op die hele cheape seats gezeten? Hoe was dat? Daar zit ik vanavond.
pi_155941663
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:35 schreef Nielsch het volgende:
Iemand op die hele cheape seats gezeten? Hoe was dat? Daar zit ik vanavond.
Ik denk dat show vanuit de hele zaal goed te zien is. Mensen die een avond van te voren vooraan gestaan hebben hadden dit keer ook niet zoveel profijt volgens mij. Een groot deel van de show vind plaats op het midden van de zaal. Dus hou daar rekening mee ;).

Zonder al te veel te spoilen. Die visuals _O_
pi_155941695
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk dat show vanuit de hele zaal goed te zien is. Mensen die een avond van te voren vooraan gestaan hebben hadden dit keer ook niet zoveel profijt volgens mij. Een groot deel van de show vind plaats op het midden van de zaal. Dus hou daar rekening mee ;).

Ik denk dat ik rond vier / vijf uur in de rij ga staan.
Volgens mij moet dat vroeg genoeg zijn.
pi_155941709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja maar die zie je toch niet vanaf die seats, of wel?
pi_155941727
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja maar die zie je toch niet vanaf die seats, of wel?
Van die zijkanten wel
pi_155941741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:40 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Van die zijkanten wel
Haha nee ik heb het over die van 30 euro, 2de rang tegenover het normale podium.
pi_155941778
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha nee ik heb het over die van 30 euro, 2de rang tegenover het normale podium.
Dan ga je denk ik niet veel van die visuals meekrijgen. Maar ze komen ook wel vrij ver naar voren dus de band zelf zal je wel aantal keer goed kunnen zien.
pi_155941975
Heerlijk om U2 weer in een wat intiemere setting te zien! Vooral in de eerste nummers kwam dat goed over; gewoon weer een oldskool rockbandje..! ;)

Qua visuals hebben ze de lat ook weer een stuk hoger gelegd...!
Bono was goed bij stem trouwens.
  woensdag 9 september 2015 @ 10:16:48 #265
317370 Spies
They're gonna find us
pi_155942334
Lees overal hele positieve recensies. Ik ga zaterdag, kan niet wachten!
pi_155942569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 08:25 schreef CoExist het volgende:

Ze hadden trouwens meer meldingen gehad dat er Collectors Tickets tijdens het verzend proces zijn verdwenen of ontvreemd.

Leuke handel voor PostNL medewerkers...
Oh, dan heb ik mazzel gehad. Nergens last van gehad met mijn collectors ticket.

Voor de mensen met veldkaarten. Ik stond in het midden, redelijk dicht bij het podium. Dat is misschien niet de beste plek. Heb nog een stijve nek van het kijken naar het scherm. Ik denk dat de beste plek ongeveer ter hoogte van de B-stage is en een eindje er vanaf zodat je het hele scherm goed kan zien. In de buurt van de bar ongeveer. In tegenstelling tot andere grote concerten word niet alles gefilmd en geprojecteerd.
pi_155942811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:29 schreef Young_David het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik mazzel gehad. Nergens last van gehad met mijn collectors ticket.

Voor de mensen met veldkaarten. Ik stond in het midden, redelijk dicht bij het podium. Dat is misschien niet de beste plek. Heb nog een stijve nek van het kijken naar het scherm. Ik denk dat de beste plek ongeveer ter hoogte van de B-stage is en een eindje er vanaf zodat je het hele scherm goed kan zien. In de buurt van de bar ongeveer. In tegenstelling tot andere grote concerten word niet alles gefilmd en geprojecteerd.
Bedoel je met het podium degene in de zaal zelf? Die lange catwalk?
En waar is de B stage?
Die bar zit toch helemaal aan de zijkant ter hoogte van de 100-vakken?
pi_155942963
Ik stond ter hoogte van 110/111. Zie nu pas dat de plek die ik net beschreef ongeveer de red zone is :P De bar zit ongeveer op 109
pi_155943225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:52 schreef Young_David het volgende:
Ik stond ter hoogte van 110/111. Zie nu pas dat de plek die ik net beschreef ongeveer de red zone is :P De bar zit ongeveer op 109
Sta je wel een pokke eind van het hoofdpodium af. :o
pi_155943416
Zo groot is die zaal helemaal niet hoor jongens. Komt goed :P
pi_155943532
quote:
4s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef Leonos het volgende:
goed
Weet ik. Ben er al vaak zat geweest. :P Maar dit zo'n "kutpodium" wat moeilijk in te schatten is, dat het net lullig is als je heel verkeerd staat.
pi_155944278
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:52 schreef Young_David het volgende:
Maar dicht bij de Red zone heb je dus het beste zicht?
pi_155944536
Mysterious Ways :) ze was te funky voor Bono dus gaf ze hem maar over aan The Edge _O_
pi_155944684
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:07 schreef Bronson het volgende:

[..]

Sta je wel een pokke eind van het hoofdpodium af. :o
Als je dicht bij het hoofdpodium staat heb je in het begin het beste zicht. Maar je staat een poke end van de B-stage af waar Bono vaker staat. Bovendien heb je daar minder goed zicht op het scherm. Er is eigenlijk geen beste plek op het veld, de band gaat de hele zaal door. Daarom is goed zicht op het scherm belangrijk.

Wat dat betreft hebben de zitplaatsen aan de lange zijden misschien wel het beste zicht. Maar misschien heeft iemand van gister een andere ervaring en weet een betere plek om te staan :)
pi_155944878
Sprak nog mensen met (RED) Zone tickets van ¤270,- per stuk. Die voelden zich aardig bestolen met hun gereserveerde vak met een eigen bar.
Ze moesten alleen wel zelf ff munten halen om drinken te betalen.
Dit was in Turijn bij de prijs inbegrepen.

Vond het vak erg ver van het podium af staan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')