abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152484749
Ik wil een cursus gaan volgen aan de NTI of LOI.

Bij de LOI heb ik eerder een (korte) cursus gevolgd en dit is wel goed bevallen. Inzendopgaven en vragen werden snel nagekeken/beantwoord en de lesstof was goed te volgen.
De reden dat ik nu twijfel, is dat het lesgeld bij de NTI een stuk lager is. Ik heb alleen wel het idee dat de LOI wat beter te boek staat dan de NTI.

Zijn er hier misschien mensen met NTI ervaring?
pi_152525498
Ik denk dat het er ook wel aan ligt welke studie je wilt gaan volgen. Deze zijn weer te vergelijken op bepaalde sites. Heb geen ervaring met NTI. Wel met LOI, deze was eigenlijk prima bevallen.
pi_153167312
Ik heb 2 cursussen gevolgd bij Loi. Beiden niet afgemaakt om verschillende redenen. Misschien is het nu verbeterd maar ik vond het niet zo geweldig. Kreeg late reacties of geen. 0 uitleg.

Nu volg ik via NTI de opleiding Sph. Prima te doen. Zit nu in mijn 2e jaar en ben nog steeds volledig enthousiast. Natuurlijk zijn er ook wat plus- en min-punten, maar dat is vaak bij een studie
of je die nou via nti/ncoi/loi of han/hu/etc doet.

Wat heb jij zelf het liefst?
pi_153196998
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:36 schreef Grace_Marks het volgende:
Ik heb 2 cursussen gevolgd bij Loi. Beiden niet afgemaakt om verschillende redenen. Misschien is het nu verbeterd maar ik vond het niet zo geweldig. Kreeg late reacties of geen. 0 uitleg.

Nu volg ik via NTI de opleiding Sph. Prima te doen. Zit nu in mijn 2e jaar en ben nog steeds volledig enthousiast. Natuurlijk zijn er ook wat plus- en min-punten, maar dat is vaak bij een studie
of je die nou via nti/ncoi/loi of han/hu/etc doet.

Wat heb jij zelf het liefst?
Ik heb uiteindelijk voor de NTI gekozen, ben sinds een week bezig. Voordeel vind ik dat je het lesmateriaal in boekvorm krijgt, i.p.v. los in mappen. De stof is wel wat moeilijker dan mijn vorige cursus bij de LOI (dit sluit er op aan), maar ik wist van te voren dat het niveau wat hoger zou liggen. Heb verder nog geen contact gehad met docenten, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
pi_153200486
Vanuit mijn ervaring verschilt dat per docent hoe snel deze reageert
pi_153203125
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:35 schreef Grace_Marks het volgende:
Vanuit mijn ervaring verschilt dat per docent hoe snel deze reageert
Zit net even te kijken, klopt het dat je alleen vragen kunt stellen op dat forum?
pi_153210560
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:35 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Zit net even te kijken, klopt het dat je alleen vragen kunt stellen op dat forum?
Vragen die gericht zijn baar docenten: ja!
Mentoren kun je bellen en vragen stellen op het forum.

Kijk even of je een facebookpagina kan vinden betreft je cursus/studie. Dit heb ik ook gedaan en ik ben zelf vaak geholpen met een opdracht dankzij mede-studenten en de tips die zij gaven!
pi_153419121
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:47 schreef Grace_Marks het volgende:

[..]

Vragen die gericht zijn baar docenten: ja!
Mentoren kun je bellen en vragen stellen op het forum.

Kijk even of je een facebookpagina kan vinden betreft je cursus/studie. Dit heb ik ook gedaan en ik ben zelf vaak geholpen met een opdracht dankzij mede-studenten en de tips die zij gaven!
Heb nu al spijt dat ik heb gekozen voor de NTI :')
Een deel van de vragen die op het forum gesteld worden aan docenten blijven onbeantwoord, en als er gereageerd wordt duurt dit minimaal 2 weken. Soms zelfs een maand! Echt belachelijk dat je niet gewoon contact kunt opnemen met een docent. Ik heb ze al een mailtje gestuurd hierover, maar verwacht er vrij weinig van.
pi_153419939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:40 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Heb nu al spijt dat ik heb gekozen voor de NTI :')
Een deel van de vragen die op het forum gesteld worden aan docenten blijven onbeantwoord, en als er gereageerd wordt duurt dit minimaal 2 weken. Soms zelfs een maand! Echt belachelijk dat je niet gewoon contact kunt opnemen met een docent. Ik heb ze al een mailtje gestuurd hierover, maar verwacht er vrij weinig van.
Bij veel van dit soort instellingen heb je 14 dagen 'bedenktijd'. Kun je het niet terug sturen? Verder is er nog het NHA. Geen idee of je cursus daar ook gegeven wordt? Heb zelf goede ervaringen met het NHA.
pi_153427634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:08 schreef Morri het volgende:

[..]

Bij veel van dit soort instellingen heb je 14 dagen 'bedenktijd'. Kun je het niet terug sturen? Verder is er nog het NHA. Geen idee of je cursus daar ook gegeven wordt? Heb zelf goede ervaringen met het NHA.
Nee, ik zit al over die termijn heen.
Ik heb gisteren wel op marktplaats een complete (NTI :')) cursus kunnen regelen voor ¤20 die vooraf gaat aan de cursus die ik nu doe. Daar worden ongeveer dezelfde onderwerpen in behandeld op een lager niveau. Hoop dat dat een beetje gaat helpen. Verder maar gewoon dat forum volspammen en hopen dat er ooit op gereageerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')