Ik heb uiteindelijk voor de NTI gekozen, ben sinds een week bezig. Voordeel vind ik dat je het lesmateriaal in boekvorm krijgt, i.p.v. los in mappen. De stof is wel wat moeilijker dan mijn vorige cursus bij de LOI (dit sluit er op aan), maar ik wist van te voren dat het niveau wat hoger zou liggen. Heb verder nog geen contact gehad met docenten, ben benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:36 schreef Grace_Marks het volgende:
Ik heb 2 cursussen gevolgd bij Loi. Beiden niet afgemaakt om verschillende redenen. Misschien is het nu verbeterd maar ik vond het niet zo geweldig. Kreeg late reacties of geen. 0 uitleg.
Nu volg ik via NTI de opleiding Sph. Prima te doen. Zit nu in mijn 2e jaar en ben nog steeds volledig enthousiast. Natuurlijk zijn er ook wat plus- en min-punten, maar dat is vaak bij een studie
of je die nou via nti/ncoi/loi of han/hu/etc doet.
Wat heb jij zelf het liefst?
Zit net even te kijken, klopt het dat je alleen vragen kunt stellen op dat forum?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:35 schreef Grace_Marks het volgende:
Vanuit mijn ervaring verschilt dat per docent hoe snel deze reageert
Vragen die gericht zijn baar docenten: ja!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:35 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Zit net even te kijken, klopt het dat je alleen vragen kunt stellen op dat forum?
Heb nu al spijt dat ik heb gekozen voor de NTIquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:47 schreef Grace_Marks het volgende:
[..]
Vragen die gericht zijn baar docenten: ja!
Mentoren kun je bellen en vragen stellen op het forum.
Kijk even of je een facebookpagina kan vinden betreft je cursus/studie. Dit heb ik ook gedaan en ik ben zelf vaak geholpen met een opdracht dankzij mede-studenten en de tips die zij gaven!
Bij veel van dit soort instellingen heb je 14 dagen 'bedenktijd'. Kun je het niet terug sturen? Verder is er nog het NHA. Geen idee of je cursus daar ook gegeven wordt? Heb zelf goede ervaringen met het NHA.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:40 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Heb nu al spijt dat ik heb gekozen voor de NTI![]()
Een deel van de vragen die op het forum gesteld worden aan docenten blijven onbeantwoord, en als er gereageerd wordt duurt dit minimaal 2 weken. Soms zelfs een maand! Echt belachelijk dat je niet gewoon contact kunt opnemen met een docent. Ik heb ze al een mailtje gestuurd hierover, maar verwacht er vrij weinig van.
Nee, ik zit al over die termijn heen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:08 schreef Morri het volgende:
[..]
Bij veel van dit soort instellingen heb je 14 dagen 'bedenktijd'. Kun je het niet terug sturen? Verder is er nog het NHA. Geen idee of je cursus daar ook gegeven wordt? Heb zelf goede ervaringen met het NHA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |