Uiteraard, zoals uit je posthistory wel blijkt weet je niet dat er meer is buiten klaagbaak.quote:
Aan nog steeds hetzelfde gejank te zien na een jaar afwezigheid vraag ik jou hetzelfdequote:
Het is een schamel gerimpeld ettertje die op zijn leeftijd al mooiere wagens sloopt dan ik indertijd mochtquote:
Ik heb mijn coke-verslaving overwonnen en kan nu maandelijks iets beter rondkomen van mijn uitkering.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:04 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Aan nog steeds hetzelfde gejank te zien na een jaar afwezigheid vraag ik jou hetzelfde
Ik ben oprecht trots op je jongeman. Het feit dat je je demonen de baas bent is een absoluut zegen ! Ga zo door.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:07 schreef Hamlapje het volgende:
[..]
Ik heb mijn coke-verslaving overwonnen en kan nu maandelijks iets beter rondkomen van mijn uitkering.
Voor Max Verstappen is het na het instappen al boem en ho.quote:
Nee. Echte bazen spelen Gran Turismo.quote:
meen je dat nou?quote:Op zondag 10 mei 2015 23:02 schreef Fopje het volgende:
Max heeft prima gereden.
Elke top 10 plaats is mooi. Een keer 11e is helemaal geen schande.
Ja, hij doet het gewoon goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:43 schreef Sosa het volgende:
[..]
meen je dat nou?
In jouw wereld doet Fortuna Sittard het dus ook nog goed momenteel
neuh ik snap het wel, heus. Maar echt opzienbarend vindt ik het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, hij doet het gewoon goed.
Maar ik heb geen zin om dat aan een leek uit te leggen. Moet je jezelf er maar eens in verdiepen.
ja dus dit en alsje niet meegaat in de hype dan ben je verzuurd of jaloers, die blinde adoratiequote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:50 schreef Sosa het volgende:
[..]
neuh ik snap het wel, heus. Maar echt opzienbarend vindt ik het niet.
Haasse doet het ook goed met zijn nr 78 ranking, maar ja, 78 he
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:50 schreef Sosa het volgende:
[..]
neuh ik snap het wel, heus. Maar echt opzienbarend vindt ik het niet.
Haasse doet het ook goed met zijn nr 78 ranking, maar ja, 78 he
Er zit bijna tot geen (?) verschil in het tennisracket van Haasse en de nummer 1 tennisser.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dit en alsje niet meegaat in de hype dan ben je verzuurd of jaloers, die blinde adoratie
dat is geen argument, maar een drogreden om je eigen mening te staven, neemt niet weg dat wij ook gewoon onze mening hebben en je ons niet perse hoeft te overtuigen dat hij wel echt heel goed is..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Er zit bijna tot geen (?) verschil in het tennisracket van Haasse en de nummer 1 tennisser.
Zet je Hamilton (Wereldkampioen) in de wagen van Verstappen dan is hij ook blij met een top 10 klassering.
Je vergelijking klopt dus niet helemaal. En van blinde adoratie is van mijn kant geen sprake. Ik volg elke race tot op de voet.
Nee, jij zegt dat er sprake is van blinde adoratie terwijl dat helemaal niet het geval isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is geen argument, maar een drogreden om je eigen mening te staven, neemt niet weg dat wij ook gewoon onze mening hebben en je ons niet perse hoeft te overtuigen dat hij wel echt heel goed is..
ehh.. jouw vergelijking gaat hier mank. Als er geen verschil zit in het tennisracket, komt het dus neer op de kunde vd tennisser en niet het materiaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Er zit bijna tot geen (?) verschil in het tennisracket van Haasse en de nummer 1 tennisser.
Zet je Hamilton (Wereldkampioen) in de wagen van Verstappen dan is hij ook blij met een top 10 klassering.
ik sprak in het algemeen, even goed lezenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat er sprake is van blinde adoratie terwijl dat helemaal niet het geval is
En overtuigen hoef ik jullie niet hoor, ieder heeft zo zijn ding.
Mijn vergelijking gaat hier niet mank. Dat is juist precies waar ik op doel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
ehh.. jouw vergelijking gaat hier mank. Als er geen verschil zit in het tennisracket, komt het dus neer op de kunde vd tennisser en niet het materiaal.
Je kan vervolgens niet wagens gaan switchen tussen coureurs omdat de ene auto beter is dan de andere. Daarmee bewijs je precies het tegenovergestelde.
En verder wat PeZu zegt, je voert een drogreden aan dat je er meer verstand van hebt omdat je het vaak kijkt.
No offense verder, ik ben niet uit op een fittie, maar je beargumentering raakt kant noch wal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |