Niet tevreden, doe een tegenbod staat er tochquote:Op zondag 10 mei 2015 17:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Je vraagprijs is veel te hoog man. Nieuw is hij te koop vanaf 839 euro. Nieuw met bonen koptelefoon.
2/3 maand. Omgeving Den Haag. Rotterdam ook mogelijkquote:Op zondag 10 mei 2015 17:47 schreef imhumannature het volgende:
Hoe oud is de iPhone en waar ophalen?
Ja dat is lekker. De nieuwprijs vragen om aan de regels te voldoen.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:55 schreef snorremans123 het volgende:
[..]
Niet tevreden, doe een tegenbod staat er toch
quote:Op zondag 10 mei 2015 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja dat is lekker. De nieuwprijs vragen om aan de regels te voldoen.
¤100,- incquote:Op zondag 10 mei 2015 17:55 schreef snorremans123 het volgende:
[..]
Niet tevreden, doe een tegenbod staat er toch
Ik wil niet zeiken ofzo, maar als de S6 in alle opzichten een beter toestel is.quote:
Ga lekker anders de wijsneus uithangen, mooi toestel Snorremans123. Succes met de verkoop.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken ofzo, maar als de S6 in alle opzichten een beter toestel is.
Waarom zou deze V&A / [TK]Samsung S6 nieuw in seal dan niet kopen ipv jou iphone?
Apple is waardevast. De waarde van de Android toestellen dalen sneller. De iPhone 6 en de Samsung Galaxy S6 zijn allebei erg goede smartphones. Alleen vond ik het tijd om eens een Android toestel te proberen. Dit heb ik voorheen niet overwogen, omdat de toestellen van kunststof waren.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Waarom zou deze V&A / [TK]Samsung S6 nieuw in seal dan niet kopen ipv jou iphone?
Thanks!!quote:Op maandag 11 mei 2015 03:02 schreef ybez het volgende:
[..]
Ga lekker anders de wijsneus uithangen, mooi toestel Snorremans123. Succes met de verkoop.
Deze iPhone heeft sowieso meer geheugen, verder is het zo dat (sommige) mensen iOS fijner vinden dan Android. Ook werkt een iPhone beter in combinatie met een Apple TV bijvoorbeeld. Een tip voor de TS, je zou misschien ook de iPhone kunnen ruilen tegen een (nieuwe) S6? Zie er veel op Marktplaats staan namelijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik heb de S6 alquote:Op maandag 11 mei 2015 11:14 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Deze iPhone heeft sowieso meer geheugen, verder is het zo dat (sommige) mensen iOS fijner vinden dan Android. Ook werkt een iPhone beter in combinatie met een Apple TV bijvoorbeeld. Een tip voor de TS, je zou misschien ook de iPhone kunnen ruilen tegen een (nieuwe) S6? Zie er veel op Marktplaats staan namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |