http://www.hurriyetdailyn(...)=82117&NewsCatID=339quote:A rising number of people in Turkey believe that the free speech and human rights are declining in the country, according to a new survey.
The rate of Turkish citizens who believe that “people cannot express their opinions freely and without any fear in Turkey” increased from 44 percent in 2011 to 56 percent in 2015, according to the survey conducted by academics Ali Çarkoğlu and S. Erdem Aytaç with the support of the Open Society Institute, Koç University, and the Ohio State University School of Communication.
There is a sharp difference between respondents who plan to vote for the ruling Justice and Development Party (AKP) and those who plan to vote for opposition parties with respect to the perception of freedom of speech, according to the survey, titled “Public Opinion Dynamics ahead of June 2015 elections.”
Er is niks mis met de islamisering van Turkije. Ze kunnen wel wat manieren gebruiken.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:33 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik denk dat de beste manier, om islamisering van Turkije te stoppen, een coupe is.
Probleem is, dat Turkije islamiseert op een Saudi Arabische manier. Dus meteen een jihad-ideologie aannemen.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:34 schreef Irakees het volgende:
[..]
Er is niks mis met de islamisering van Turkije. Ze kunnen wel wat manieren gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE!
Hoeveel daarvan zijn vrouwen, kinderen, ouderen, zwakkeren etc?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:37 schreef PizzaMizza het volgende:
Met 6 miljoen Turken in Europa kan hij zo een Trojaanse Paard gebruiken om ons aan te vallen. Alles om Sultan te worden.
Nou waren ze tijdens Galipoli officieel bezig met een jihad, dus dat is op zich niet zo onlogisch.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Probleem is, dat Turkije islamiseert op een Saudi Arabische manier. Dus meteen een jihad-ideologie aannemen.
Ook laatst toen Gallipolli-herdenking was, Erdogan begon meteen weer over jihad en dat de gelovigen martelaren zijn geworden.Met 6 miljoen Turken in Europa kan hij zo een Trojaanse Paard gebruiken om ons aan te vallen. Alles om Sultan te worden.
En hoeveel hebben uberhaupt niet de behoefte "ons aan te vallen"?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn vrouwen, kinderen, ouderen, zwakkeren etc?
Ook dat nog eensquote:Op zondag 10 mei 2015 15:54 schreef Viajero het volgende:
En hoeveel hebben uberhaupt niet de behoefte "ons aan te vallen"?
Kom jij na reza1 ook met dit plaatje?quote:Op zondag 10 mei 2015 14:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En zoals Davutoglu(huidige minister-president)zei over isis:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:33 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik denk dat de beste manier, om islamisering van Turkije te stoppen, een coupe is.
Wat Davutoglu zegt is toch gewoon waarquote:Op zondag 10 mei 2015 14:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
http://www.hurriyetdailyn(...)=82117&NewsCatID=339
Ik denk dat het zonnige Turkije van all-inclusive voor de tokkies, plaats zal gaan maken voor het zonnige Turkije van vakanties voor religieuze missionarissen en bedevaarders.
Zoals Erdogan al zei: ''democracy is a train that takes you to your destination, and then you get off.”
En zoals Davutoglu(huidige minister-president)zei over isis:
[ afbeelding ]
Dat heeft hij niet gezegd. Niet op die manier, althans.quote:
Omdat sommige mensen het nodig vinden om werkelijk voor elke scheet uit Turkije een topic te openen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:11 schreef yvonne het volgende:
Wat is dat toch met die bijna ongezonde fascinatie met Turkije de laatste tijd? je maakt me niet wijs dat er dichter bij huis geen treuriger nieuws te vinden is.
Wat het nog grappiger maakt is dat men (TS en co.) het heeft over vrijheid van meningsuiting en dat ze dan vervolgens die uitspraak van Erdoğan erbij plaatsen.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:11 schreef yvonne het volgende:
Wat is dat toch met die bijna ongezonde fascinatie met Turkije de laatste tijd? je maakt me niet wijs dat er dichter bij huis geen treuriger nieuws te vinden is.
Dat maakt niet uit. Islamitische terroristen in Irak gebruikten ook hun vrouwen en kinderen die zelfmoordaanslagen pleegden op Amerikaanse troepen. Jij kent islamitisch terrorisme niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn vrouwen, kinderen, ouderen, zwakkeren etc?
Een coup sloopt islamitisch terrorisme. Turkije moet gered worden.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:12 schreef zarGon het volgende:
En mensen die een coup voorstellen hebben er geen fuck van begrepen.
Ik vraag me in alle ernst af waarom we jou nog een platform moeten bieden met je totale ontregelen van normale topics, er is hier geen gesprek.meer te voeren.quote:Op zondag 10 mei 2015 16:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Een coup sloopt islamitisch terrorisme. Turkije moet gered worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |