quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja jonge weet ik veel dat jij binnen 15 min die saus gaat proeven![]()
Had ook wel 6 zakken van die bacon-snacks willen hebben, maar ze vertelden me dat die er vorige week waren tijdens bbq-week ofzoquote:
Oh. Er lagen hier nog tig zakken. Ik dacht ook dat het bij de Amerika weken hoorde. Maar misschien ligt het aan de buurt waar de Lidl isquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Had ook wel 6 zakken van die bacon-snacks willen hebben, maar ze vertelden me dat die er vorige week waren tijdens bbq-week ofzo
dat spul kan niet echt goedkoper hoor, kijk maar eens in andere winkels. Is gewoon een duurder productquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:06 schreef Woelwater het volgende:
Die ahornsiroop trouwens erg prijzig ¤3,49 helemaal geen Lidl prijs
benieuwd hoe de pulled pork bevalt. ik heb ermee in mijn handen gestaan maar uiteindelijk toch weer terug gelegd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:33 schreef Molo het volgende:
Heel was veeeeeel al weg. Heb wel pulled pork gekocht, sandwich saus en 'Murican pannekoekjes
Zo zijn er vele meer dingen waar je mee uit moet kijken. Ze hadden stoofpotjes, ahh lekker en die waren 4 euro plus. Daar maak ik een hele pan van.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:06 schreef Woelwater het volgende:
Die ahornsiroop trouwens erg prijzig ¤3,49 helemaal geen Lidl prijs
Oh ja, zijn die stoofpotjes eigenlijk lekker? Iemand ervaring?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zijn er vele meer dingen waar je mee uit moet kijken. Ze hadden stoofpotjes, ahh lekker en die waren 4 euro plus. Daar maak ik een hele pan van.
Ik vond ze te duurquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, zijn die stoofpotjes eigenlijk lekker? Iemand ervaring?
ik laat het je wetenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:11 schreef Elleska het volgende:
[..]
benieuwd hoe de pulled pork bevalt. ik heb ermee in mijn handen gestaan maar uiteindelijk toch weer terug gelegd.
bij nader inzien misschien wel geschikt voor bbq/zuip feestje volgende maand.
Gewoon een random medewerker aanvallen en knuffelen.quote:
Ik klik altijd op NH voor de folder, het kan zijn dat het anders is in Nederland. Of nietquote:
nouuuuuu, zo leuk zijn ze niet bij onsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon een random medewerker aanvallen en knuffelen.
de nieuwe folder staat pas zondag online. maar ligt vanaf woensdag/donderdag al wel in de winkel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik klik altijd op NH voor de folder, het kan zijn dat het anders is in Nederland. Of niet
ik gok dat ze het heeft laten liggen in de winkelquote:
Weet ik niet omdat ik ze te duur vondquote:
Vind de wijn bij Lidl altijd tegenvallen, ook die ze in special hebben. Ik begin daar niet meer aan.quote:
Ik moet zeggen dat de chardonnay wel ok is, maar ik haal het liever bij de Aldi.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind de wijn bij Lidl altijd tegenvallen, ook die ze in special hebben. Ik begin daar niet meer aan.
klopt, de kaas echter is vaak wel erg lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind de wijn bij Lidl altijd tegenvallen, ook die ze in special hebben. Ik begin daar niet meer aan.
Net was het er!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet het treffen denk ik. Ik wilde een zak diepvries bosvruchten voor mijn zus kopen en er was niks. Toen naar een andere Lidl, daar lagen nog wat zakken. Ze vullen het wel weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |