SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WPC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt wel precies de 2 rondes uitgekozen met de laagste gemiddelde scores tot nu toe.quote:
Dus wel een mooie timing
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Nou wil ik geen snitch zijn, maar ergens is iets niet goed gegaan geloof ik. Na de bonusrit stond in 4 punten achter op Aguero, nu 5? terwijl ik in de afgelopen 2 rondes bij elkaar opgeteld 1 punt meer heb gescoord?
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Klopt wat jij zegt, maar ik heb bij de ronde van Californië hem 2 punten te weinig gegeven,dat heeft hij vrijdag via pm aangegeven en is dus aangepast in de sheet .quote:Op maandag 25 mei 2015 01:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou wil ik geen snitch zijn, maar ergens is iets niet goed gegaan geloof ik. Na de bonusrit stond in 4 punten achter op Aguero, nu 5? terwijl ik in de afgelopen 2 rondes bij elkaar opgeteld 1 punt meer heb gescoord?![]()
Primaquote:Op maandag 25 mei 2015 01:46 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Klopt wat jij zegt, maar ik heb bij de ronde van Californië hem 2 punten te weinig gegeven,dat heeft hij vrijdag via pm aangegeven en is dus aangepast in de sheet .
Xbox Live Gamertag : ThaD16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |