;squote:Op zondag 10 mei 2015 00:35 schreef wietparkiet het volgende:
wow wou lb is gek in tt zetten maar was te laat
wazzaaaaquote:
ik ben heul niet gekquote:
HS HS HSquote:
beetje in bedquote:Op zondag 10 mei 2015 00:38 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Just chilling. Beetje in bed.
Hoe gaat ie?quote:
Ohquote:
I'm doing fine, thanks. What about you?quote:
Oh, maar ben toch benieuwdquote:Op zondag 10 mei 2015 00:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik mag wel klagen maar doe het niet.
Wanneer ga je naar Mars?quote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'm doing fine, thanks. What abot you?
Hetzelfdequote:Op zondag 10 mei 2015 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'm doing fine, thanks. What about you?
Ik wil niet naar Marsquote:
Zin in potje keezen zo?quote:
Nawhhhquote:
RA2quote:Op zondag 10 mei 2015 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm nee sorrytwijfel of ik zo Ra2 ga doen, of beetje internetten + UFC
Waarom wil je niet naar mars? Er zal een standbeeld in Middelburg van je staan als je gaat.quote:
Omdat ik liever naar de maan gaquote:Op zondag 10 mei 2015 00:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waarom wil je niet naar mars? Er zal een standbeeld in Middelburg van je staan als je gaat.
inb4 nick met tofquote:Op zondag 10 mei 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
http://motherboard.vice.c(...)t-is-om-dood-te-gaan
wat
quote:
Ik vliegquote:
flipsquote:
de sky kun je altijd touchenquote:
ho ho hoquote:
Happy New Yearquote:
nee dakpan sky is lucht en lucht is om je heen altijd dus... datquote:
Happy Birthdayquote:
de fuckquote:Op zondag 10 mei 2015 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dakpan sky is lucht en lucht is om je heen altijd dus... dat
Graag gedaanquote:
oeehhhhhhhhquote:Op zondag 10 mei 2015 00:54 schreef Heatseeker het volgende:
Godsamme zit ik met een dame te chatten zijn we ondertussen 30 posts verder.
Pizza Pepperoniquote:Op zondag 10 mei 2015 00:58 schreef Heatseeker het volgende:
Pizza peperoni is aan het verteren momenteel.
Moet die eens proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Nehquote:
Was je vergeten wisselgeld te geven?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
stonden net 4 gozers opeens op mijn kamer
nee wouden een glock hebbenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Was je vergeten wisselgeld te geven?
Hahahhihi!quote:Op zondag 10 mei 2015 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee wouden een glock hebben
grapje aivd
Ik heb laatst m'n bier uit de koelkast getrokken, in de krat geflikkerd en die krat in de kelder gedeponeerd. Ben al 4 dagen clean.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
HODOR HODOR HODOR DIKKE PIEMOL HODOR HODOR!
HSquote:
En Volendamquote:Op zondag 10 mei 2015 00:54 schreef Heatseeker het volgende:
Ga je duimen voor de Graafschap in de Eredivisie?
Ja toch?
Alwaysquote:
Sorry babequote:
Volendam mag ook!quote:Op zondag 10 mei 2015 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HS
[..]
En Volendamof kan dat niet?
[..]
Always
[..]
Sorry babe
Goede dealquote:Op zondag 10 mei 2015 01:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volendam mag ook!
In ruil voor Go Ahead en Nac.
Eens! Hard juichen maandag voor de Graafschap dan!quote:Op zondag 10 mei 2015 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede dealkan ik tenminste goedkoop voetbal kijken en fietsend naar het stadion
Zal ik doenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Eens! Hard juichen maandag voor de Graafschap dan!
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ik twijfel of ik AZ op de derde plek wil hebben. Als ze 3e plek krijgen dan speelt gudelj niet meer voor AZ dit seizoen. En anders dus wel
Ik word ook op mijn werk gepest dat het nu dus officieel is dat hij naar Ajax gaat.quote:
quote:
Ik heb persoonlijk slechte ervaring met AZ, maar ik gun het jullie van harte!! Alles beter dan Ajax, Vitesse, Twente.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ik twijfel of ik AZ op de derde plek wil hebben. Als ze 3e plek krijgen dan speelt gudelj niet meer voor AZ dit seizoen. En anders dus wel
Maar Ajax is dus gegarandeerd 2e. Maar voor de rest zit het wel goed. En liefquote:Op zondag 10 mei 2015 01:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk slechte ervaring met AZ, maar ik gun het jullie van harte!! Alles beter dan Ajax, Vitesse, Twente.
Ik zwaai hopelijk volgend jaar bij AZ- De Graafschap vanuit het uitvak. Zwaai je ook?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar Ajax is dus gegarandeerd 2e. Maar voor de rest zit het wel goed. En lief
niks hier is beter dan ajax zie prijzenkast.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk slechte ervaring met AZ, maar ik gun het jullie van harte!! Alles beter dan Ajax, Vitesse, Twente.
Ja dat blijkt...quote:Op zondag 10 mei 2015 01:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks hier is beter dan ajax zie prijzenkast.
quote:
Dan pak ik wel expres een ticket vlakbij het uitvakquote:Op zondag 10 mei 2015 01:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zwaai hopelijk volgend jaar bij AZ- De Graafschap vanuit het uitvak. Zwaai je ook?
Ondanks al die jaren, ik ga je herkennen en ik ben erbij!quote:Op zondag 10 mei 2015 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan pak ik wel expres een ticket vlakbij het uitvak
Ik bedenk me alleen 1 probleem. Ergens rond de winter en begin lente zit ik niet in Nederland. Dus beter is AZ - graafschap al vroeg of laat.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ondanks al die jaren, ik ga je herkennen en ik ben erbij!
Maakt niet uit, heb nog een score to settle met AZ supporters. Zie je anders wel in Doetinchem. Anders volgend jaar wel.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedenk me alleen 1 probleem. Ergens rond de winter en begin lente zit ik niet in Nederland. Dus beter is AZ - graafschap al vroeg of laat.
Komt vast goed. Ik ben slapenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb nog een score to settle met AZ supporters. Zie je anders wel in Doetinchem. Anders volgend jaar wel.
7 u de wekker jaquote:Op zondag 10 mei 2015 02:02 schreef PeZu het volgende:
Weak dit wat is er ad hand joh. Iedereen slaapt vroeg
doe normaal op zondag joh gekquote:
dubbel betaald, ayyooooquote:Op zondag 10 mei 2015 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere weekMoet altijd werken op zondagochtend en niet in de kerk bij een priester oid
dat eg ik.. doe normaalquote:Op zondag 10 mei 2015 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere weekMoet altijd werken op zondagochtend en niet in de kerk bij een priester oid
Omarm de here jezus voor het te laat isquote:Op zondag 10 mei 2015 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk, een werkende babe. Daar kunnen we wat mee.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Siiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 10 mei 2015 13:06 schreef wietparkiet het volgende:
ga je vanavond nog naar marina en die diamanten surge?
thxthxthx en dan tot 05:00 wachten in Amsterdamquote:
Tering.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
thxthxthx en dan tot 05:00 wachten in Amsterdam
Slapenquote:Op zondag 10 mei 2015 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering.Ga dan naar Schiphol
Daar kun je redelijk wachten/slapen
We kunnen erna wel naar Molly's.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
thxthxthx en dan tot 05:00 wachten in Amsterdam
Ohhhhquote:Op zondag 10 mei 2015 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Slapen
Neen ik heb gezelschap van Nickj0n tot 03:45
dit heb je al eens gepost mierenneukerquote:Op zondag 10 mei 2015 14:16 schreef DrNick het volgende:
Mensen met kinderen die in de stiltecoupe gaan zitten
Oh, kan welquote:Op zondag 10 mei 2015 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit heb je al eens gepost mierenneuker
blijkbaar storend genoeg om ons er mee te vervelenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe ik vaak wel hoor, maar het was niet erg storend. Ze zijn inmiddels vertrokken.
Nigguhquote:
Nigguh nigguh nigguhquote:
Kan beterquote:
Beetje teveel gegeten, nu misselijkquote:
gvdquote:Op zondag 10 mei 2015 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje teveel gegeten, nu misselijk
I know right, zwaar leven allesquote:
Same here altijdquote:Op zondag 10 mei 2015 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n ma "je eet teveel" even later "Wil je soms nootjes?"
Ja same herequote:Op zondag 10 mei 2015 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same here altijd
Ben ik na 2 weken eens een keer thuis, ga ik met een volle tas naar huis
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:35 schreef Amoeba het volgende:
Mijn moeder ook altijd oooh wil je dit mee of dat mee?!
Moeders als je niet onder het zelfde dak slaapt
Dit inderdaadquote:
quote:
Netjesquote:Op zondag 10 mei 2015 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gestopt met alcohol drinken
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gestopt met alcohol drinken
Waarom alcohol wel?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mdma, 2cb, amphetamine, kratom, wiet, lachgas, no problemo
Wil ook gaan stoppen met roken, maar jointjesquote:
Werkt zo drukkend, snel depri van. Ligt ook wel aan mij, maar tochquote:
Ik heb nu ernstig de behoefte om een gram wiet te halen.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil ook gaan stoppen met roken, maar jointjes
Denk vaporizer kopen. is supergezond dan
*pakt vloeitje*quote:Op zondag 10 mei 2015 21:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb nu ernstig de behoefte om een gram wiet te halen.
Wpquote:
Reusquote:
Ik voel me standaard een creep jaquote:
Ik besef soms niet dat ik de kleinste ben, totdat ik opeens midden in de kring sta.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me standaard een creep ja
Zeggen mensen wel eens dat ze je over ´t hoofd zien?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik besef soms niet dat ik de kleinste ben, totdat ik opeens midden in de kring sta.
Jaquote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeggen mensen wel eens dat ze je over ´t hoofd zien?
In Rucphen?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Donderdag ging ik ijskarten en ik moest bijna in een kinderkart in m'n eentje rijden![]()
Den Haagquote:
Klanten in de AH vragen mij ALTIJD om iets op het bovenste schap achterin kan pakken. En dat lukt ook zonder op mijn tenen te gaanquote:Op zondag 10 mei 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik besef soms niet dat ik de kleinste ben, totdat ik opeens midden in de kring sta.
Dat lijkt me nu wel zo gruwelijk vet hequote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Donderdag ging ik ijskarten en ik moest bijna in een kinderkart in m'n eentje rijden![]()
damn that's coldquote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaaaa! Supergaaf en blijk goed te zijnquote:
Iedereen die kijkt :squote:
Haha, mooi zoquote:Op zondag 10 mei 2015 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaaaa! Supergaaf en blijk goed te zijn
kloptquote:Op zondag 10 mei 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent niet veel groter dan ik hoor
Nee maar jij bent gewoon breed. Dat is iets anders.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent niet veel groter dan ik hoor
35.99quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Valt wel mee. 2 Heats was ook iets van 25 euro ofzo, gewoon karten. Dus ik denk 3 heats.
32,50 voor 2 heatsquote:
Linkerhandquote:Op zondag 10 mei 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
32,50 voor 2 heats
35.99 s voor snelste ronde
Zal jou eens een linkervuist gevenquote:
Nou nou nou nou ..quote:Op zondag 10 mei 2015 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zal jou eens een linkervuist geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:14 schreef wietparkiet het volgende:
challenge accepted, ik denk dat ik wel 70 ga halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja fuck dat ik ga niet eindeloos proberenquote:Op zondag 10 mei 2015 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
challenge accepted, ik denk dat ik wel 70 ga halen
Sorry hoorquote:
Hoe is le concert?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
oke hansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |