Da's niets nieuws toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Op Efukt staat een filmpje van een vrouw die haar clitoris laat piercen.
Best mal zoiets
Nee.. maar ik had het nog nooit gezien.quote:
Prutser.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Een nap doen van 3 uur laat in de avond.
Wtf ben jij en waarom klaag je uberhaupt over een topic waar je nooit komt? Dit topic bestaat nog steeds vooral uit posts over eten, stoelgang, pms en met hier en daar een bitchfight.quote:Op maandag 11 mei 2015 03:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Damn, dit topic ging vroeger over cay, cekirdek, borek, rare turkse tv series en nu is het alleen maar getroll over erdogan
epic sadness
Bedankt voor de mededeling maar we geven geen fuck.quote:Op maandag 11 mei 2015 03:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Damn, dit topic ging vroeger over cay, cekirdek, borek, rare turkse tv series en nu is het alleen maar getroll over erdogan
epic sadness
ga huilenquote:Op maandag 11 mei 2015 05:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf ben jij en waarom klaag je uberhaupt over een topic waar je nooit komt? Dit topic bestaat nog steeds vooral uit posts over eten, stoelgang, pms en met hier en daar een bitchfight.
Maar ga maar weer weg jij.
En niemand geeft een ene fuck om jouw bevolkingsgroepquote:Op maandag 11 mei 2015 06:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling maar we geven geen fuck.
En toch geef je genoeg om blijkbaar mee te lezen en alles.quote:Op maandag 11 mei 2015 06:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En niemand geeft een ene fuck om jouw bevolkingsgroep
qq more pls.
Nee ik dacht ik lees ff weer een keertje maar jullie zijn meer bezig elkaar de grond in te trappen en mensen doodwensen.quote:Op maandag 11 mei 2015 06:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En toch geef je genoeg om blijkbaar mee te lezen en alles.
Beetje zielig.
Ga huilen? Seriously? Lan dingil jij bent degene die hier komt huilen over conversaties waarvan je zelf niet eens een deel uitmaakt. Je mag meelezen waar je wilt maar ga vervolgens niet HUILEN dat het niet gaat over dingen die jij zelf niet leuk vindt.quote:Op maandag 11 mei 2015 06:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ga huilen
Ik bepaal zelf wel waar ik lees en waar ik niet lees, öküz. Ga jij eerst maar eens leren hoe je met mensen omgaat
Ja leuk man, slechte NWS discussies die men hier nog eens een keer overdoet. Mensen doodwensen, elkaar bashen en dan ben ik de badguy als ik er iets van zeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 06:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga huilen? Seriously? Lan dingil jij bent degene die hier komt huilen over conversaties waar je zelf niet eens een deel van uitmaakt. Je mag meelezen waar je wilt maar ga vervolgens niet HUILEN dat het niet gaat over dingen die jij niet leuk vindt.
Draai je eens even om zodat Erdogan zijn pik ook eens een keer in je bek kan steken. Wat een gezeik komt er uit zeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 07:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk man, slechte NWS discussies die men hier nog eens een keer overdoet. Mensen doodwensen, elkaar bashen en dan ben ik de badguy als ik er iets van zeg.
Je klinkt een beetje frusti. Misschien moet jij eens een keer een pik er in laten glijden.quote:Op maandag 11 mei 2015 07:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Draai je eens even om zodat Erdogan zijn pik ook eens een keer in je bek kan steken. Wat een gezeik komt er uit zeg.
Doe je dit trouwens ook wanneer je buiten bent? In de bus of trein wanneer mensen waar jij niks mee hebt praten over dingen die jij niet leuk vindt?quote:Op maandag 11 mei 2015 07:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje frusti. Misschien moet jij eens een keer een pik er in laten glijden.
Als ik van mensen hoor dat ze andere mensen doodwensen dan zeg ik er wel iets van. Dat jij nou zo autistisch bent dat jij er niks van zegt...quote:Op maandag 11 mei 2015 07:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je dit trouwens ook wanneer je buiten bent? In de bus of trein wanneer mensen waar jij niks mee hebt praten over dingen die jij niet leuk vindt?
'IK VIND DIT NIET LEUK PRAAT EENS OVER IETS ANDERS'
Qft.quote:Op maandag 11 mei 2015 07:16 schreef Bortecinem het volgende:
ClapClapYourHands heb ik trouwens altijd al een mongolen user gevonden. Vooral wanneer ik hem zie schrijven in NWS. MAAR WEET JE, OMDAT IK ZELF GEEN ZIN HEB OM DEEL TE NEMEN AAN HET GESPREK zeg ik er dan ook niks over. Dat is wel zo LOGISCH.
Fijn dat hij zijn hoofd hier ook een keer laat zien. NU KAN IK ER OVERHEEN SCHIJTEN.
En over make up en random mededelingen dat ik mezelf sexy vindquote:Op maandag 11 mei 2015 05:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf ben jij en waarom klaag je uberhaupt over een topic waar je nooit komt? Dit topic bestaat nog steeds vooral uit posts over eten, stoelgang, pms en met hier en daar een bitchfight.
Maar ga maar weer weg jij.
Hier heb je wel een punt.quote:Op maandag 11 mei 2015 06:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik lees ff weer een keertje maar jullie zijn meer bezig elkaar de grond in te trappen en mensen doodwensen.
dus mag ik er geen kritiek op hebben, toch?quote:
Ga maar klagen bij Yvonne.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
dus mag ik er geen kritiek op hebben, toch?
volgens mij heb ik alleen problemen met jouw, met borte of andere al tijden geen probleem gehad.
jij hebt aan de lopende band fitty hier.
dat was bs.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:24 schreef WammesWaggel het volgende:
En niemand hier bespreekt de zoektocht naar Sabandit topic heeft eigenlijk steeds minder met Turkije van doen.
Als ze mij gezag zouden geven dan zou ik wel weten hoe je met mensen moet omgaan die dwars liggen.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:24 schreef WammesWaggel het volgende:
En niemand hier bespreekt de zoektocht naar Sabandit topic heeft eigenlijk steeds minder met Turkije van doen.
That's my Turk, niks pappen en nathouden maar daden verrichten.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ze mij gezag zouden geven dan zou ik wel weten hoe je met mensen moet omgaan die dwars liggen.
jullie wisten er ook pap van met het VOC. Hup, Stimo aan de ketting en daarna verkopen aan de hoogste bieder. Het zal niet veel opleveren maar het is beter dan niks.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
That's my Turk, niks pappen en nathouden maar daden verrichten.
Dankzij die mentaliteit ging men van wat beesten hoeden op de vlaktes van Centraal-Azië naar een wereldrijk.
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:35 schreef Atak het volgende:
[..]
jullie wisten er ook pap van met het VOC. Hup, Stimo aan de ketting en daarna verkopen aan de hoogste bieder. Het zal niet veel opleveren maar het is beter dan niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |