Omdat ik er zin in had?quote:
En gooi ik dit topic op slot.quote:
huilenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ja want er komen nog zoveel minuten.
Dat is correctquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef Brecht35 het volgende:
Real Madrid heeft nu toch ook ALTIJD de scheids mee hé zeg, jemig man.
elke grote club dudequote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:45 schreef Brecht35 het volgende:
Real Madrid heeft nu toch ook ALTIJD de scheids mee hé zeg, jemig man.
#10 dusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
hoeveel geel voor valencia op het moment?
Paco is beestquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:52 schreef Brecht35 het volgende:
Zijn de aanvallers van Valencia omgekocht of zijn ze gewoon zo slecht? Jemig man.
Jij een mooie banquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
Clos Gomez kan een mooie envelop verwachten straks
áls het 3-2 wordtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
Clos Gomez kan een mooie envelop verwachten straks
Dat klopt, Judas.quote:
Ancelotti heeft meer gewonnen dan Mourinho in minder tijd maar wie moet de opvolger worden dan? Klöpp?quote:
Als ze slim zijn houden ze hem gewoon, er is weinig beter, misschien dat hij zichzelf wat meer met het aankoopbeleid moet bemoeienquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ancelotti heeft meer gewonnen dan Mourinho in minder tijd maar wie moet de opvolger worden dan? Klöpp?
Mocht Juve de CL winnen zou ik niet weten waarom Pogba niet zou willen blijven, neem aan dat Juve dan ook nog wat versterkingen gaat binnenhalenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben benieuwd welke club Pogba weet binnen te hengelen.. Vind hem niet echt een Barcelona-speler en Real zit al goed in de middenvelders.
Is al aangegeven dat hij niet weg gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mocht Juve de CL winnen zou ik niet weten waarom Pogba niet zou willen blijven, neem aan dat Juve dan ook nog wat versterkingen gaat binnenhalen
86 punten uit 36 wedstrijden in de competitie, in elke andere competite had je er bovenaan mee gestaan. Ze hebben alleen de pech dat Barcelona net wat minder fouten maakt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat kan je Ancelotti verwijten dan? 2e in competitie, halve finale CL.. dat is toch niet slecht? Real heeft wereldbeker voor clubs gewonnen, Europese supercup.. kan goed overweg met de spelersgroep.. ik zou hem lekker laten zitten. Dat Barcelona Messi heeft kan hij ook niet helpen
Spaanse beker: 2011, 2014 (2)quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:48 schreef opreis het volgende:
[..]
86 punten uit 36 wedstrijden in de competitie, in elke andere competite had je er bovenaan mee gestaan. Ze hebben alleen de pech dat Barcelona net wat minder fouten maakt.
Daarnaast is verbaasd het me toch wel hoe weinig prijzen er gepakt zijn sinds de komst van Ronaldo, qua goals en statistieken is hij geweldig maar als je ziet wat het daadwerkelijk opgeleverd heeft....
je vergelijking loopt nu krom, want Ronaldo speelt pas sinds 2009/2010 bij Real, prijzen van Messi (Barcelona) van daarvoor erbij pakken heeft niet veel zin.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spaanse beker: 2011, 2014 (2)
Spaans landskampioen: 2012 (1)
Supercopa: 2012 (1)
UEFA Champions League: 2014 (1)
UEFA Super Cup: 2014 (1)
WK voor clubs: 2014 (1)
Messi:
Internationaal
UEFA Champions League 3x 2006, 2009, 2011
UEFA Super Cup 2x 2009, 2011
Wereldkampioenschap voetbal voor clubs 2x 2009, 2011
Spaans kampioen 6x 2005, 2006, 2009, 2010, 2011, 2013
Copa del Rey 2x 2009, 2012
Spaanse Supercup 6x 2005, 2006, 2009, 2010, 2011, 2013
Vond het al zoveel geld.. toch blijft Ronaldo een topgozer en een fijne voetballer om in je team te hebbenquote:Even kon Cristiano Ronaldo niet meer stuk bij de voetbalfans wereldwijd. Het Franse magazine So Foot pakte groots uit met het bericht dat de Real Madrid-ster zeven miljoen euro gedoneerd had voor de slachtoffers van de vernietigende aardbevingen in Nepal.
Zeven miljoen euro, omdat de zeven terugslaat op zijn rugnummer. Een pijnlijke misser van het Franse blad, want nu blijkt er helemaal niets van waar te zijn. "De recente publicatie van Ronaldo's donatie voor de hulpverlening van Save the Children in Nepal is niet waar", zei een woordvoerder van de organisatie, waarvan Ronaldo de ambassadeur is.
Hater.quote:
Iedereen die nu voor zijn plezier naar Dordrecht - Ajax en Heracles - Go Ahead in samenvatting gaat kijken in plaats van deze topshow is een idiootquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 18:59 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Iemand een stream van ATL-FCB met Nederlands commentaar (graag in dm)?
Gewoon met Engels commentaarquote:
Wel als een mager varken schreeuwen voor een penalquote:Op zondag 17 mei 2015 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan me van alles wijsmaken, maar niet dat Sierd voor Barça is als ze tegen Atleti spelen
Het is Sierdquote:Op zondag 17 mei 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel als een mager varken schreeuwen voor een penal
Kijk dan ook gewoon Sky Sports 5 acestream.quote:
Nummer?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk dan ook gewoon Sky Sports 5 acestream.
link in pm graagquote:Op zondag 17 mei 2015 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk dan ook gewoon Sky Sports 5 acestream.
Brecht35quote:Op zondag 17 mei 2015 19:34 schreef Brecht35 het volgende:
Was het een penalty? Geen idee, ik weet niet of het binnen de 16 was. Maar zeker geen geel voor schwalbe, want er werd wel degelijk aan z'n shirt getrokken.
Als het een overtreding was van Atlético dan was het eerder de welbekende duikpartij van Barcelona.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:34 schreef Brecht35 het volgende:
Was het een penalty? Geen idee, ik weet niet of het binnen de 16 was. Maar zeker geen geel voor schwalbe, want er werd wel degelijk aan z'n shirt getrokken.
SPOILER: tussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Matchfixing!!!SPOILER: tussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tussenstanden bij rust:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op zondag 17 mei 2015 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Barca heeft veel kneusjes die een doodschop verdienen
Real heeft ook nog niet gewonnenquote:Op zondag 17 mei 2015 20:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon winnen van Deportivo als het vandaag niet lukt.
MSN?quote:
Ja, weet ik, dacht dat je misschien MSN bedoelde. Geen idee hoeveel goals MPN hebben.quote:
Beste verdedigende middenvelder op 't moment, maar jij was/bent fan van types als Scholes, Gattuso en X. Alonso?quote:
Nog meer kansloze aannames ? laat maar komenquote:Op zondag 17 mei 2015 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Beste verdedigende middenvelder op 't moment, maar jij was/bent fan van types als Scholes, Gattuso en X. Alonso?
Je valt op mannenquote:Op zondag 17 mei 2015 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog meer kansloze aannames ? laat maar komen
3 keer meer op dit moment.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
al meer gescoord dan messi dit seizoen?
Ronaldo scoorde net weer. Het staat 1-3 voor RM.quote:
Toch niet weer Chr..quote:
Oh.quote:
Ronaldo 45quote:Op zondag 17 mei 2015 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Ronaldo hattrick dus die is nu wel topscoorder.
belangrijk geweest in de kleedkamerquote:Op zondag 17 mei 2015 20:50 schreef Downwards het volgende:
Wel mooi dat Vermaelen kampioen wordt met Barca.
Hamstring dacht ikquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:50 schreef Downwards het volgende:
Wel mooi dat Vermaelen kampioen wordt met Barca.
quote:
*Barçaquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in barcelona geweest dus ik ben ook kampioen nu
Is dat Conchita Wurst?quote:
Zou lachen zijn als hij de winnende maakt in de CL finalequote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Barcelona - Masip; Bartra, Vermaelen, Mathieu, Adriano; Xavi, Rafinha, Sergi Roberto; Pedro, Messi, Neymar.
Het debuut van Thomas Vermaelen, jawelllllllllllllllllllll
Bedankt, nu hoeven we niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:54 schreef Rickertman96 het volgende:
Almeria verliest van Valencia, die zijn nog in strijd met Sevilla en heel maybe nog Atleti (kleine kans) dus Almeria eruit.
Eibar wint van Cordoba, Depor verliest van Barça en Granada verliest van Atleti.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:33 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi ook dat Vermaelen voorlopig applaus krijgt elke keer als hij de bal heeft.
Ik ben zelf ook boosquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
Rukkertman jouw standaard PI is boos man
Eibar wint dat easyquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Eibar 1-0 tegen Cordoba.
Dat is slecht nieuws voor Deportivo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |