Dan stuur je die naar Puala en gooi je hier een sfw versie neerquote:
Goed idee welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:18 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dan stuur je die naar Puala en gooi je hier een sfw versie neer
Heb je je badkamer ook zelf getegeld?
Ik heb het tegelen uitbesteed, ik was toen vrij en wilde zo veel mogelijk afmaken in die weken verlof.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:18 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dan stuur je die naar Puala en gooi je hier een sfw versie neer
Heb je je badkamer ook zelf getegeld?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:10 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Ik heb het tegelen uitbesteed, ik was toen vrij en wilde zo veel mogelijk afmaken in die weken verlof.
Achteraf had ik het beter zelf kunnen doen. Had net zo snel geweest en kwaliteit beter. Ik heb evengoed alles moeten controleren, deels eraf moeten laten trekken, opnieuw zelf moeten voegen etc.
Ahh oke, ik vind t er op de fotos wel netjes uitzien iig.Ik heb mn badkamer zelf getegeld en dat is iig minder mooi geworden
En verder, maar even geen blotebillenfoto's op Fok! dacht ik
Vraag de buren trouwens maar, ik heb nog altijd geen gordijnen dus die zitten met een telelens klaar vermoed ik.
Haha, omdat je je buren kent of omdat je jezelf gewoon woest aantrekkelijk vind?
Netjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De deuren draaien naar buiten omdat ik erg bang was dat het erg krap zou worden in de slaapkamers i.v.m. kasten en grote bedden en geen enorme kamers.
Nu alles erin zit, is het niet echt optimaal. Maar ja, twee kwaden, ik heb deze gekozen. In de slaapkamer netto meer ruimte.
De klink is aan de deur geweest en de deur ligt te drogen op 2 schraagjes. Morgen terughangen en de sluitplaat op het kozijn. Dan is dat ff klaar voor nu. Lakken volgt "ooit".Laat die handjes wapperen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |