Wellicht heb je een verborgen talent?quote:
Ik weet zeker dan ik dan nog erger gepest ga worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wellicht heb je een verborgen talent?
Gewoon 1tje proberen voor ons!
Vrouwtjes vinden het ook mooi
?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet zeker dan ik dan nog erger gepest ga worden.
Laat je niet kennen. De pesters zijn de zwakken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet zeker dan ik dan nog erger gepest ga worden.
Jij voelt je zeker ook gepestquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je niet kennen. De pesters zijn de zwakken.
Ik zag wie er als laatste gepost heeft. Wees trots op jezelf. Stoere gast.quote:
Ja klopt, maar afgezeken worden en je zangfilmpje dat doorgestuurd wordt is nog wel een stapje erger..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je niet kennen. De pesters zijn de zwakken.
Radetskie mars iets ? Kun je tietekonttietekont bij zingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:03 schreef Fylax het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een "verzoekje"? Iets wat ik kan gaan leren als ik deze twee nummers kan?
sirius van alan parsons projectquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:03 schreef Fylax het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een "verzoekje"? Iets wat ik kan gaan leren als ik deze twee nummers kan?
Die is niet te moeilijk iddquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:02 schreef Alziend-Oog het volgende:
Klinkt prima. Zou willen dat ik er het geduld voor had maar ik werd al gek toen m'n vriendin me I wish you a merry Christmas wilde leren.
http://haroldbeukers.nl/bladmuziekquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:03 schreef Fylax het volgende:
Moonlight sonata van Beethoven of Jesu Joy van Bach. Als je dat redelijk kan spelen ben je voor altijd mijn held.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:03 schreef Fylax het volgende:
Ik kan helaas geen noten lezenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
http://haroldbeukers.nl/bladmuziek
Hier zitten nog wel leuke dingen tussen
Mooi. Moet 'm kunnen lukkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:02 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Verzoekjes hmm... U2 - October! Als je dat goed kan spelen ben je mijn held
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |