Hier zit ook de Jumbo-in de plaats gekomen van de C1000-tegenover de Lidl en daar zie je ook de mensen van de ene naar de andere winkel gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat daar een verandering in zit. In mijn buurt zat alleen maar AH. Sinds kort een Lidl en Jumbo naast elkaar. Ze bijten elkaar niet blijkbaar, ik kom in beide winkels
Die gaat op mijn lijstjequote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:06 schreef willemdeprater het volgende:
De goulashsoep van de aldi ,Onovertroffen door andere merken al jaren een stabiel product
beste goulash die er te krijgen is 1.49
Argentijns rundvlees en niet gierig zoals unox etc altijd zijn
nee gewoon lekker vol en krachtig van smaak.
Doe al 17 jaar af en toe een blikkie scoren
Ik ben ook wel fan, maar ik zie het toch meer als een guilty pleasure dan als een goeie soep.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:06 schreef willemdeprater het volgende:
De goulashsoep van de aldi ,Onovertroffen door andere merken al jaren een stabiel product
beste goulash die er te krijgen is 1.49
Argentijns rundvlees en niet gierig zoals unox etc altijd zijn
nee gewoon lekker vol en krachtig van smaak.
Doe al 17 jaar af en toe een blikkie scoren
Het kan een regionaal artikel zijn, dus even hopen dat iemand hem heeft gespot, dan weet je waar je moet zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bij de Aldi gezien. In diverse filialen in en rond Amsterdam gevraagd maar zelfs de filiaal leiders hadden het nog nooit gezien.
Vanmiddag nog gezien in Vlaardingen. Misschien ligt het aan de regio?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bij de Aldi gezien. In diverse filialen in en rond Amsterdam gevraagd maar zelfs de filiaal leiders hadden het nog nooit gezien.
In de Aldi in scheveningen struikel ik er te pas en te onpas over. Ik heb ze overigens nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze dat hier in Hoofddorp. Ik zal van de week eens kijken voor je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:31 schreef ETA het volgende:
[..]
Het kan een regionaal artikel zijn, dus even hopen dat iemand hem heeft gespot, dan weet je waar je moet zijn.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gezien in Vlaardingen. Misschien ligt het aan de regio?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:15 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
In de Aldi in scheveningen struikel ik er te pas en te onpas over. Ik heb ze overigens nog niet geprobeerd.
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat hier in Hoofddorp. Ik zal van de week eens kijken voor je.
Ik heb de vraag maar eens doorgestuurd naar Aldi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef ETA het volgende:
als het in Vlaardingen en Scheveningen te vinden is, is het in regio Zoetermeer. Amsterdam e.o, valt onder Zaandam. Dan is het inderdaad een regionaal artikel.
Hoi. Hier in Hoofddorp hebben ze iig tagliolini.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:52 schreef Thorical het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb de vraag maar eens doorgestuurd naar Aldi.
Eens kijken wat die te melden hebben.
Jullie in ieder geval bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |