SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Maar diep van binnen lach ik.
Daar lig ik wakker van. Du opfer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
TR Gemacht. Even met de mods babbelen
Dat zie ik. Als je had geslapen had je je bericht niet kunnen tikken hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Daar lig ik wakker van. Du opfer.
Netjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vooruit dan maar. Nog 11.5 miljoen te besteden, in afwachting tot het TOTS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds ie er flink geld mee kan verdienenquote:Op zondag 10 mei 2015 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Sinds wanneer is KSI rapper?
Het is nog slechter dan zijn YouTube video's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |