Hulp waarvoor?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:54 schreef Fokker89 het volgende:
Zoek hulp, er zijn mensen die je kunnen helpen
Ben jij zo'n krent?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:55 schreef Linkesoep het volgende:
Waarom zou jij geld betalen voor zijn aapje?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zat je niet gewoon aan Paxje zijn grijpautomaat?
De proleterige ervan is ook het leuke nergens is het zo leuk mensen kijken als op het terras bij de kermis hier in het stadsdeel.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:49 schreef boik het volgende:
gewoon die chick achter de balie 10 eurie geven en je krijgt hem zo mee
Na 5 minuten ben ik dan toch echt klaar met die leden. Eigenlijk vanaf het begin al.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De proleterige ervan is ook het leuke nergens is het zo leuk mensen kijken als op het terras bij de kermis hier in het stadsdeel.
Je moet het niet iedere dag doen. Maar zo eens per jaar is kijken naar geblondeerde chicks met nektattoos en lippiercings best lachen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Na 5 minuten ben ik dan toch echt klaar met die leden. Eigenlijk vanaf het begin al.
PICSquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar zo eens per jaar is kijken naar geblondeerde chicks met nektattoos en lippiercings
Groningen? Ik heb net ook 20 euro besteed om uiteindelijk 1 lelijke knuffel te winnen. Ik voel me bekocht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
Beste FOK!kers,
TS ging net naar de kermis met een niet te noemen FOK!ker. Hij wilde heel graag een aapje hebben/winnen, dus ik ging op zoek naar een aapje uit zo'n grijpautomaat.
Ik doe er geld in, na wat verschillende pogingen krijg ik dat ding niet te pakken![]()
Hij pakte het aapje wel, maar als die hem stevig vast had, liet dat ding het knuffeltje een beetje los zodat die viel en ik niks won
Na 6x ¤2,- erin gestopt te hebben en 3 verschillende automaten en knuffeltjes, heb ik het maar opgegeven.
Toen hebben we samengewerkt om een schaapjesknuffel te winnen bij zo'n ballengooidingautomaat
Klacht: veel geld uitgeven op de kermis en toch geen een aapje winnen.
Groningen jaquote:Op zondag 10 mei 2015 00:24 schreef Ruif het volgende:
[..]
Groningen? Ik heb net ook 20 euro besteed om uiteindelijk 1 lelijke knuffel te winnen. Ik voel me bekocht.
Haha. Tov vorig jaar is het wel weer duurder geworden. 1 spel was altijd 50ct, 5 voor 2 euro. Nu zijn 3 spellen al 2 euroquote:
Wat zijn de pushers? De bulldozers met die munten?quote:Op zondag 10 mei 2015 11:06 schreef Hexagon het volgende:
Die grijpautomaten zijn toch ook niet leuk Als ik op de kermis geld verbras dan doe ik het liever bij de pushers. Heb je meer minuten plezier van.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat zijn de pushers? De bulldozers met die munten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |