quote:
Lijkt me heel gezellig. Mijn man is er ook bij.quote:
Liever niet waar je man bij is.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig. Mijn man is er ook bij.
Gr gr
En waarom spreek je dan niet uit dat je me leuk vindt? Waarom ben je zo verlegen?quote:
profitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:57 schreef disasterbutton het volgende:
Ga met haar naar bed en dan kan je haar daarna aanklagen voor misbruik van een minderjarige.
Waarvoor?quote:
Je bent te leuk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:59 schreef capricia het volgende:
[..]
En waarom spreek je dan niet uit dat je me leuk vindt? Waarom ben je zo verlegen?
Aanzetten tot ontuchtige handelingen minderjarige (Art. 248a Strafrecht)quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:59 schreef capricia het volgende:
[..]
En waarom spreek je dan niet uit dat je me leuk vindt? Waarom ben je zo verlegen?
Zeggen dat je iemand leuk vindt is ontucht?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:04 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Aanzetten tot ontuchtige handelingen minderjarige (Art. 248a Strafrecht)
- zodanige handelingen van hem te dulden,
[..]
'geloof ik'quote:
Zou jij het niet als jong jochie met een volwassen vrouw willen doen?quote:
quote:een persoon, waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat deze de leeftijd van achttien jaren nog niet heeft bereikt,
quote:Op basis van artikel 247 Sr moet de dader, met welk verleidingsmiddel dan ook, een jongen of een meisje beneden de leeftijd van 16 jaar verleiden tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen met een derde
na je moeder begeef ik me daar niet meerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:07 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zou jij het niet als jong jochie met een volwassen vrouw willen doen?
Morgen zien we elkaar allemaal in het politiebureauquote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:08 schreef disasterbutton het volgende:
Ik snap het zelf niet meer.
[..]
[..]
Je hebt me op het idee gebracht, moet er nog even een nachtje over slapen. Over die harde plasser van je.quote:
Je quote de verkeerde. Ik ben het jongetje.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt me op het idee gebracht, moet er nog even een nachtje over slapen. Over die harde plasser van je.
Want toen ik er op in ging gaf je niet thuis.
Matige trol.
wat weet jij van mijn harde plasser :$quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt me op het idee gebracht, moet er nog even een nachtje over slapen. Over die harde plasser van je.
Want toen ik er op in ging gaf je niet thuis.
Matige trol.
De OP.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij van mijn harde plasser :$
ditquote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:12 schreef capricia het volgende:
[..]
De OP.
Maar deze stijlfiguur gaat je pet te boven, helaas.
Ik had gehoopt op een goed gesprek met mijn 14-jarige...
Excuus! Ik zie het.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde. Ik ben het jongetje.
Ik ben het hihiihihihquote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Excuus! Ik zie het.
Jij bent mijn mannelijke lolita!
Ben jij dat kleine viespeukje met dat harde plassertje?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde. Ik ben het jongetje.
Ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ben jij dat kleine viespeukje met dat harde plassertje?
Een koude washand erop en zonder sesamstraat naar bedquote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ben jij dat kleine viespeukje met dat harde plassertje?
Volgens mij was hij 15quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:12 schreef capricia het volgende:
[..]
De OP.
Maar deze stijlfiguur gaat je pet te boven, helaas.
Ik had gehoopt op een goed gesprek met mijn 14-jarige...
Voor het gezamelijk eten van een boterham?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:21 schreef Sigaartje het volgende:
In Amerika gaan die dames daar voor 20 jaar de bak in.
Maar ik wil meer..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor het gezamelijk eten van een boterham?
Toen ik 15 was en ik zoende met een vrouw van 22 voelde ik me een pedo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:24 schreef Majoraan het volgende:
Toen ik 15 was vond ik iemand van 21 al een vies oud lijk
Geeft niks Martijn :-)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Toen ik 15 was en ik zoende met een vrouw van 22 voelde ik me een pedo.
Wat wil je dan precies?quote:
En hoe gaat dat dan precies, tussen je huiswerk door?quote:
Het jochie is al naar bed toe, waarschijnlijk aan het fappen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:34 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe gaat dat dan precies, tussen je huiswerk door?
Dat stel ik me wel voor bij een 14/15 jarige. Niet echt aantrekkelijk, denk jij wel?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het jochie is al naar bed toe, waarschijnlijk aan het fappen.
Hmm...quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm...
Kijk, je kunt mensen zien als bananen.
Tussen 14-18 jaar zijn het groene bananen. Nog niet rijp en te jong. Tussen de 18 en 35 zijn ze perfect. Gele bananen dus. Dan heb je nog de 35+'ers, dat zijn de bananen met bruine plekjes. En aangezien ik zat groene en gele bananen kan krijgen, bedank ik u vriendelijk.
Precies.quote:
Nou ja, zo op z'n tijd, als de gele en groene bananen allemaal bezet zijn, moeT je toch maar voor de bananen met bruine plekjes gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 02:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies.
Dus je komt niet meer bij mij op het bankje zitten om te praten over je ouders en je school?
Deal, lieverd!
Uh, je was 12.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 04:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ach toen ik 12 was had ik al gevoelens voor oudere mannen, al heb ik dan ook een gigantisch vadercomplex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |