SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Welke maat heeft Piranha nu dan? Dan kunnen we kijken of het qua planning nog uitkomt. Ik gok van wel, maar je weet het nooit
[..]
Ik zal proberen uit te leggen hoe het voelt. En geen idee waar het gevoel vandaan komt, maar er moet nog wat groeien bij mij, dat was bij Z&G ook zo: Het is net of ik in Z&G op de basisschool zat, begon in groep 1 waarin ik nog bijna niemand kende op school. Hoe langer ik zwanger was en meekletste, hoe verder ik op school kwam, tot ik in groep 8 zat, de musical mocht zingen en toen door moest naar de middelbare school (hier dus). Nu zit ik weer in de eerste klas, want ik heb een nieuwe baby en kan nog over weinig dingen mee kletsen en aanhaken. Zitten/staan/kruipen is nog lang niet aan Sjaak en mij besteed.
Dus
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Aw, cactus! Ik vind jou en sjaak hartstikke leuk hoor! Geen zorgen!
En het gaat in deze topics vaak in golfbewegingen volgens mij. Dat er groepjes users zijn met kinderen die heel dicht op elkaar geboren zijn en die ook veel meeposten. De september oktober november groep is er 1 van. Maar er zijn ook al wel een hele hoop nieuwe baby's bij waar je misschien meer herkenning bij zal hebben.
toen ik hier begon mee te posten tussen de maart 2014 baby's voelde ik me overigens exact zo, dus ik begrijp het wel
voetjes eerst inderdaad! Het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, ik zit die voet-uit-bilnaad-foto's eens te bekijken. Maar ik snap echt geen drol van hoe die bevalling is gegaan. Eerst de voeten eruit? Dus stuit? Of voeten tegelijk met hoofd? Een soort dubbelgevouwen Rietberger-draai? Anyone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAD ik vind de foto van I echt geweldig!
En de rest ben ik weer vergeten.![]()
Mijn man is weer thuis!en is na een poging tot bijslapen naar de zaak gegaan dus ik heb er eigenlijk nog geen zak aan.
Morgen hopelijk een dag met meer rust voor ons drieën.
Ow en +1 op Cactus! Ik ben gewoon een onzekere muts.
[ Bericht 10% gewijzigd door Cholula op 09-05-2015 08:46:16 ]
jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:13 schreef Cholula het volgende:
Als in als ik geen nieuwe functie vind betalen ze nog even door?
Dat zou gezellig zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:17 schreef ingee het volgende:
Kwak
MC ik deel je kleuterklasgevoelens hoor! Maar ik heb ook nog een kleintje en woon om de hoek, dus we kunnen altijd nog voorzichtig opbouwen voor we een keer die moeders van halve kleuters gaan zien.
Ik heb na mijn verlof drie maanden om een nieuwe functie te vinden. Daarna hoef ik niet meer op mijn huidige werkplek te komen en ga ik vanuit huis verder zoeken. Al die tijd krijg ik nog wel betaald. Na een tijdje houdt het natuurlijk op en dan moet ik een andere baan zoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaik weet niet hoe dat tegenwoordig werkt eigenlijk. Het is vast niet zoals in de detachering
fb is al geregeld en als ik terug ben van vakantie kom ik echt en keer op de koffie!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:38 schreef Gevalletje het volgende:
Vind meets altijd leukmaar ben bang dat ik ook te onbekend ben/niet genoeg post.. Dat iedereen elkaar al beter kent en elkaar op FB heeft en dan wil ik dat stiekem ook wel
Ben irl niet zo sociaal en ken niet zoveel mensen met kinderen..
Ben helaas ook niet zo adrem, voel me hier altijd nogal ongrappig. De vunzige grappen lukken alleen thuis (en we moeten over een tijdje wel wat beter op onze woorden gaan letten, denk ik weet niet hoe vaak op een dag "maargoed dat Q dit nog niet kan verstaan")
Je mag mij best op fb toevoegen hoor, ik spam alleen wel.veel saarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:38 schreef Gevalletje het volgende:
Vind meets altijd leukmaar ben bang dat ik ook te onbekend ben/niet genoeg post.. Dat iedereen elkaar al beter kent en elkaar op FB heeft en dan wil ik dat stiekem ook wel
Ben irl niet zo sociaal en ken niet zoveel mensen met kinderen..
Ben helaas ook niet zo adrem, voel me hier altijd nogal ongrappig. De vunzige grappen lukken alleen thuis (en we moeten over een tijdje wel wat beter op onze woorden gaan letten, denk ik weet niet hoe vaak op een dag "maargoed dat Q dit nog niet kan verstaan")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |