tvp vind namelijk ook te weinig leuke moeilijke gamesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:07 schreef Ruif het volgende:
Allen,
ik ben op zoek naar uitdagende Android games. Ik hou vooral van breinbrekers, escaperooms en dergelijke. De meeste apps die ik download zijn of veel te makkelijk, of zitten slecht in elkaar. Hebben jullie tips?
Wat is tvp?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
tvp vind namelijk ook te weinig leuke moeilijke games
TVP=quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:15 schreef Ruif het volgende:
[..]
Zegt me nog niksBedoel je dat er al dergelijke topics zijn?
Ah, ik wist niet dat dit konquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze thread geef ik enkele keys weg voor het spel die alle puzzelpacks unlocken: GAM / Android app: Mumble Bee (+wedstrijd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0h h1quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:07 schreef Ruif het volgende:
Allen,
ik ben op zoek naar uitdagende Android games. Ik hou vooral van breinbrekers, escaperooms en dergelijke. De meeste apps die ik download zijn of veel te makkelijk, of zitten slecht in elkaar. Hebben jullie tips?
Portal. Als je een Shield hebt. Dan ook Half Life 2 en Episode 1.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:07 schreef Ruif het volgende:
Allen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |