abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152466790
Hey, ik ben al een tijdje bezig met het maken van een aigen android app "Mumble Bee". Het spel werd de voorbije week gereleased op de Google Play store.

Het motto van het spel is "Het is niet wat je LEEST, het is wat je HOORT". Wanneer je de puzzel luidop leest, dan hoor je de oplossing.

Bijvoorbeeld:

PUZZEL: Puppy Lonk Chaos
ANTWOORD:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn honderden puzzels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels. En met de ingebouwde puzzel editor kan je zelf je eigen puzzels toevoegen. Er is ook een local multiplayer 'Quizmaster' modus waarbij je met 2 android devices kan spelen (Bluetooth of Wifi-Direct).

De app is gratis met 100 puzzels in elke taal. Extra puzzel packs kunnen aangekocht worden.

Ik geef 5 keys weg die je gratis toegang geven tot alle puzzel packs.

Hier zijn 5 puzzels, de eerste 5 die in deze topic het antwoord op één (1!) tot dan toe onbeantwoorde puzzel posten krijgen een key toegestuurd. ^O^

• 1. Duw Al Foef Walst Riet | geraden door noodgang
• 2. Hut Zo Piste Col Nieuw Aard
• 3. Hawaii Met Jaar Modder | geraden door NitraatPoep
• 4. Maai Timor Vin Pauw Er Eendjes | geraden door MilkTea
• 5. Goal Jouw Ik Lees Jas | geraden door Fylax

Enkele screenshots:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door jpraet op 10-05-2015 22:20:38 ]
pi_152466837
:')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_152467091
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:35 schreef danos het volgende:
:')
(she/her)
pi_152467118
5. Julio Iglesias?
(she/her)
pi_152467132
1. De avonturen van Asterix en Obelix
2. Sjakie en de Chocolade Fabriek
3. Een koekje van eigen deeg
4. Mighty Morphin Power Rangers *O*

Win ik nu ? :')
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_152467212
Wel al 50+ downloads, hoeveel daarvan hebben die packs gekocht?
(she/her)
pi_152467298
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:47 schreef Fylax het volgende:
Wel al 50+ downloads, hoeveel daarvan hebben die packs gekocht?
Niemand natuurlijk.
pi_152467497
Fylax en MilkTea, jullie winnen een key. Ik zal 3 nieuwe puzzels toevoegen want het was wel de bedoeling om maar één puzzel per persoon op te lossen ;-)

Blijkt wel dat ik geen PM's kan versturen omdat ik maar pas een account heb aangemaakt. Kunnen jullie een mailtje sturen naar mumble.bee.android@gmail.com? Dan stuur ik jullie de key via die weg op.
pi_152467579
Als je PM's het niet doen dat moet je danny ff een PM sturen met de vraag offie dat even wil fixen. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_152467762
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:57 schreef jpraet het volgende:
Fylax en MilkTea, jullie winnen een key. Ik zal 3 nieuwe puzzels toevoegen want het was wel de bedoeling om maar één puzzel per persoon op te lossen ;-)

Blijkt wel dat ik geen PM's kan versturen omdat ik maar pas een account heb aangemaakt. Kunnen jullie een mailtje sturen naar mumble.bee.android@gmail.com? Dan stuur ik jullie de key via die weg op.
Je mag hem hier ook wel posten voor iemand die het leuk lijkt extra puzzels te hebben, ik ga hem eerlijk gezegd toch niet gebruiken :)

En ik weet de antwoorden van de nieuwe 3 vragen :X
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 20:04:37 #11
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152467789
1. the wolf of wall street :)
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 20:05:39 #12
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152467823
en:

quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:04 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Je mag hem hier ook wel posten voor iemand die het leuk lijkt extra puzzels te hebben, ik ga hem eerlijk gezegd toch niet gebruiken :)

En ik weet de antwoorden van de nieuwe 3 vragen :X
pi_152468416
Ok, dit zijn de keys die MilkTea en noodgang cadeau doen:

FK27474AF95D
FKAA5B259D8A (claimed)

Om een key te activeren: klik 4x op de 'Mumble Bee' tekstballon op het main menu scherm.

[ Bericht 7% gewijzigd door jpraet op 11-05-2015 19:02:54 ]
pi_152468758
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:21 schreef jpraet het volgende:
Ok, dit zijn de keys die MilkTea en noodgang cadeau doen:

FK27474AF95D
FKAA5B259D8A

Om een key te activeren: klik 4x op de 'Mumble Bee' tekstballon op het main menu scherm.
Dankje
  zondag 10 mei 2015 @ 22:15:32 #15
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_152473171
3. How I met your mother
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_152473587
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:15 schreef NitraatPoep het volgende:
3. How I met your mother
Juist! Ik kan geen PM versturen. Kan je een mailtje sturen naar mumble.bee.android@gmail.com dan stuur ik op die manier je key door.
  maandag 11 mei 2015 @ 10:15:26 #17
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_152482835
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:23 schreef jpraet het volgende:

[..]

Juist! Ik kan geen PM versturen. Kan je een mailtje sturen naar mumble.bee.android@gmail.com dan stuur ik op die manier je key door.
Je mag hem ook hier weggeven. Ik zou er niet echt naar omkijken denk ik, dat is zonde.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_152498180
Ok, dit is de key die NitraatPoep cadeau doet:

FK571B873735 claimed

[ Bericht 8% gewijzigd door jpraet op 12-05-2015 19:02:08 ]
pi_152529197
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:04 schreef jpraet het volgende:
Ok, dit is de key die NitraatPoep cadeau doet:

FK571B873735

Al gebruikt. Wel een aardige app.

Klopt het dat de taal van de UI niet verandert als je een andere taal kiest?
Kan ik ook oplossingen zelf intypen of is het slechts raden, tap en zelf controleren of je het goed hebt?
Waarom kan de app niet naar de sd kaart?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_152533361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Klopt het dat de taal van de UI niet verandert als je een andere taal kiest?
Kan ik ook oplossingen zelf intypen of is het slechts raden, tap en zelf controleren of je het goed hebt?
Waarom kan de app niet naar de sd kaart?
• Bizar, de UI zou mee moeten veranderen wanneer je de taal wijzigt.
• Ik heb daar lang over getwijfeld wat de beste manier zou zijn. Ik denk dat het antwoord intypen vrij irritant kan zijn (omslachtig + spellingsfouten). Daarom is het voorlopig gewoon klikken om het antwoord te zien. Misschien voeg ik later wel nog de optie toe om dit te kunnen kiezen.
• App naar SD kaart: zal ik aanpassen in de volgende versie

Bedankt voor de feedback!
pi_152539384
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:11 schreef jpraet het volgende:

• Bizar, de UI zou mee moeten veranderen wanneer je de taal wijzigt.
Ik zal het nog eens testen binnenkort.

quote:
• Ik heb daar lang over getwijfeld wat de beste manier zou zijn. Ik denk dat het antwoord intypen vrij irritant kan zijn (omslachtig + spellingsfouten). Daarom is het voorlopig gewoon klikken om het antwoord te zien. Misschien voeg ik later wel nog de optie toe om dit te kunnen kiezen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.

Non-case-sensitive input (dus maakt niet uit of er hoofdletters in zitten of niet of alle alfabetische input direct converteren naar lower case), spaties, symbolen en andere alfanumerieke input totaal negeren en je bent al een heel eind denk ik.

Daarnaast nog wat c, k en q of x en k/s als hetzelfde beschouwen, en de meeste typo's bijvoorbeeld bij "Shaquille O'Neal" heb je er al uit :) Of je controleert alleen de eerste vier/vijf letters. Dan is zelfs "Shak" goed :) En natuurlijk letters zoals é, è, ê en e als hetzelfde beschouwen.

quote:
• App naar SD kaart: zal ik aanpassen in de volgende versie
Top! Ik vind het zo irritant dat ik een 32gb sd kaart in mijn smartphone heb en applicaties daar niet naar toe kunnen.

quote:
Bedankt voor de feedback!
Heel graag gedaan.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:42:01 #22
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_152985305
Doet me denken aan die flauwe Franse raadseltjes: