Omdat we dat niet willenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
Waarom staan er bij deze SC eigenlijk geen nummers in de TT?
Zit wel warm, vind t wel lekker.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:40 schreef DrMarten het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar benauwd weer? Even op en neer naar de stad gewandeld en ik zweet me kapot
Wil minderenquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil minderen
Ga morgen ook al drankje doen
Heb niet super veel zin,aar ook geen zin om thuis te zitten
Dat soort dingen
Tja, gewoon gaan en er iets van proberen te maken. Ik zou morgen ook een leuke dag gaan hebben, maar door omstandigheden heb ik moeten afzeggenquote:
Ik ook, gisteravond al tot sluitingstijd blijven hangen. Morgen op tijd op maar mijn vaste kroeg heeft nieuwe biertjes in huis dus het is zo verleidelijk.quote:
En jij moet nog fietsen toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, gisteravond al tot sluitingstijd blijven hangen. Morgen op tijd op maar mijn vaste kroeg heeft nieuwe biertjes in huis dus het is zo verleidelijk.
16:00 uur bij O'sheas dus?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, gewoon gaan en er iets van proberen te maken. Ik zou morgen ook een leuke dag gaan hebben, maar door omstandigheden heb ik moeten afzeggenEn nu blijkt dat de situatie weer veranderd is waardoor ik wel zou kunnen, ik word gek van sommige mensen
Windkracht 5 morgen. Ik heb geen lage velgen dus voor je het weet waai je de sloot inquote:
Japanner?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Windkracht 5 morgen. Ik heb geen lage velgen dus voor je het weet waai je de sloot in
Dealquote:
Dat minderen is wel een nobel strevenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil minderen
Ga morgen ook al drankje doen
Heb niet super veel zin,aar ook geen zin om thuis te zitten
Dat soort dingen
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deal
Straks ff geld op mijn ov chipkaart slingeren
Ik heb een 'anonieme' kaartquote:
Heb ik ook nog, maar aangezien anoniem niet anoniem is (tenzij jij het cash ergens kunt opwaarderen) heb ik op een gegeven moment maar gekozen voor een persoonlijke OV kaart.quote:
En je kan t niet ontafzeggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, gewoon gaan en er iets van proberen te maken. Ik zou morgen ook een leuke dag gaan hebben, maar door omstandigheden heb ik moeten afzeggenEn nu blijkt dat de situatie weer veranderd is waardoor ik wel zou kunnen, ik word gek van sommige mensen
Hehe gaat lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, gisteravond al tot sluitingstijd blijven hangen. Morgen op tijd op maar mijn vaste kroeg heeft nieuwe biertjes in huis dus het is zo verleidelijk.
Ik heb nog maar 1 biertje in de koelkast liggen, dus meerderen wordt sowieso lastigquote:
Supermarkten zijn nog wel even openquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 biertje in de koelkast liggen, dus meerderen wordt sowieso lastig
Kan wel wat in de koelkast gooienquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb nog maar 1 biertje in de koelkast liggen, dus meerderen wordt sowieso lastig
MORGEN!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In Verweggistan? Vanavond? Dat wordt wat lastig
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:32 schreef ArTiC het volgende:
De buren hebben een etentje/BBQ/feestje
Ik ga dus de deur uit vanavond
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik d8 dat jij bedoelde dat de Comedy dinges de reden was waarom jij (en eventueel vriendin) niet even naar Ehvh kunnen komen morgen.quote:
Nee joh. Zag er net wat over op TVquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij bedoelde dat de Comedy dinges de reden was waarom jij (en eventueel vriendin) niet even naar Ehvh kunnen komen morgen.
Hele aardige mensen maar ze komen uit Kameroen. Het zijn Afrikaanse feestjes inclusief dansen en zingen. Leuk voor een uurtje, langer niet.quote:
Niet wat je de hele tijd hoeft te horen iddquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hele aardige mensen maar ze komen uit Kameroen. Het zijn Afrikaanse feestjes inclusief dansen en zingen. Leuk voor een uurtje, langer niet.
BBQ op zich is niet aan mij besteed (op 2 stokjes vlees na en een paar stukjes stokbrood (hoezo burgerlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:32 schreef ArTiC het volgende:
Nope. Maar ach. 2 à 3x per jaar hebben ze zo'n avond. Dan ga ik niet lopen klagen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet wat je de hele tijd hoeft te horen idd
Hoeft ook niet natuurlijk. Iedereen mag af en toe een feestje gevenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope. Maar ach. 2 à 3x per jaar hebben ze zo'n avond. Dan ga ik niet lopen klagen.
Hier was het de afgelopen 2 weken bal met feestjes. Hopelijk nu weer een aantal weekenden rust hier in het pand.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet natuurlijk. Iedereen mag af en toe een feestje geven
Sterktequote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier was het de afgelopen 2 weken bal met feestjes. Hopelijk nu weer een aantal weekenden rust hier in het pand.
Maar als je b.v. in een appartementencomplex of flat woont met heel veel mensen rondom je heen, dan kunnen het veel feestjes zijn en of je dat nu wiltquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet natuurlijk. Iedereen mag af en toe een feestje geven
Ik was 187cm, ben nu 188cm, dus veel verschil zit er niet inquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:46 schreef Cue_ het volgende:
mannen die getrouwd zijn, zijn gemiddeld 3cm langer dan niet getrouwde mannen.
Mannen met kinderen zijn tov de getrouwde mannen weer 3cm langer..
Size does matter
Kleinere mannen plegen vaker zelfmoord
elke 5cm kleiner wordt/bent, kans op zelfmoord wordt met 10% vergroot
Dat ze het mogen, betekent nog niet dat het fijn isquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar als je b.v. in een appartementencomplex of flat woont met heel veel mensen rondom je heen, dan kunnen het veel feestjes zijn en of je dat nu wilt
Snap ik, en daarom zal ik er ook alles voor doen om niet in zo'n woonsituatie te hoeven belanden. Gelukkig woon ik in een hoekhuis met (qua feestjes) bizar rustige buren en mensen in de wijk, dus ik klaag niet zo snelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze het mogen, betekent nog niet dat het fijn is
Anders was ik 1m89 dusquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:46 schreef Cue_ het volgende:
mannen die getrouwd zijn, zijn gemiddeld 3cm langer dan niet getrouwde mannen.
Mannen met kinderen zijn tov de getrouwde mannen weer 3cm langer..
Size does matter
Kleinere mannen plegen vaker zelfmoord
elke 5cm kleiner wordt/bent, kans op zelfmoord wordt met 10% vergroot
Heerlijk zo'n post die me helemaal niets zegtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Mijn manager een flink boos mailtje gestuurd naar collegatje van me. Sessie in de database open laten staan waardoor de planning over de zeik raakt
![]()
![]()
Arme jongen toch
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n post die me helemaal niets zegt
Zijn niet de leukste mailtjes die je kan krijgen van je manager.quote:Je hebt GVD weer niet netjes uitgelogd!!
Gevolg van niet netjes afsluiten: planning over de zeik omdat de applicatie traag is (op vrijdag kunnen ze dit al helemaal niet gebruiken!)
En ik ben ook geïrriteerd omdat ik hiervoor aan het werk moet
Ik concludeer dat het niet de eerste keer was?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn niet de leukste mailtjes die je kan krijgen van je manager.
Scheelt dat hij het maandag pas leest wss
Tweede of derde keer idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik concludeer dat het niet de eerste keer was?
Professioneel mailtjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn niet de leukste mailtjes die je kan krijgen van je manager.
Scheelt dat hij het maandag pas leest wss
Ik denk dat soort dingen wel eens, maar dan wacht ik maar even met het sturen van een mailtjequote:
Pyjama aanquote:
Of iets met hartjesquote:
quote:
Je was al goed op wegquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doe een poging om mijn huis een beetje op te ruimen
Dat klinkt heul sportief.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe tenminste aan sport..
nou ja, sport kijken
nou ja, e-sport kijken
StarCraft 2 Shoutcraft tournament
Die zijn vaak niet handig om in te zitten wanneer je achter de PC zit. Althans, ik vermoed dat het de reden is dat je daar niet in zit.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, ik zit niet eens op de luiste stoel van het huis
Deurningerstraat langsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja! Anders moet ik lopend door de enge buurt he. Langs t leger des heil
ik ging even achter de laptop zitten aan de eettafel om een laatste paar wedstrijden te kijken op yt, en zag toen dat de volgende wedstrijden nu live worden uitgezonden, dus ben een beetje blijven hangen zeg maarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Die zijn vaak niet handig om in te zitten wanneer je achter de PC zit. Althans, ik vermoed dat het de reden is dat je daar niet in zit.
Is dat ook op Gfinity?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ging even achter de laptop zitten aan de eettafel om een laatste paar wedstrijden te kijken op yt, en zag toen dat de volgende wedstrijden nu live worden uitgezonden, dus ben een beetje blijven hangen zeg maar
Topickillerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur maar een foto dan (van jezelf in die kleding natuurlijk)
Whaha nee daar gaan je fantasieën over mij dan. Hou ik liever in standquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur maar een foto dan (van jezelf in die kleding natuurlijk)
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whaha nee daar gaan je fantasieën over mij dan. Hou ik liever in stand
Kinderen van jezelfquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Er is een of ander muziekgebeuren met koren bezig in het dorp, staat er een koortje heel mooi Het dorp van Sonneveld te zingen, dat ik er tijdens het boodschappen doen ook daadwerkelijk naar wil luisteren en niet gewoon doorloop, gaat er ineens een kind uit z'n plaat, niet te geloven, kon er niks meer van horen. Kinderen
Kolere, ik wilde alweer een biertje pakken. Jij begint netquote:
Ik was netjes om kwart voor 2 wakker hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kolere, ik wilde alweer een biertje pakken. Jij begint net
Strak planquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kolere, ik wilde alweer een biertje pakken. Jij begint net
Ach, het is toch geen lekker weer, je hebt groot gelijk!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was netjes om kwart voor 2 wakker hoor
En nu heb ik zin in een patatje oorlogquote:
Heideroosjesquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:29 schreef Juup© het volgende:
Even geestelijk voorbereiden, en dan de hort op
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit alweer zowat te slapen op de bank
Het kan maar zo zijn dat ik het douchen en aankleden vandaag overslaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben mn middagdutje al gedaan![]()
Wil eig nog een dutje doen. Maar mort ook nog oduchen, aankleden, eten, opruimen en dan bezoek
Jaloersquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het kan maar zo zijn dat ik het douchen en aankleden vandaag oversla
Mietjequote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit alweer zowat te slapen op de bank
Geen korting deze week bij Gamma?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Belsezar het volgende:
Crap, koord van de jaloezieën in twee stukken. Dat gaat weer een tripje naar de gamma worden
Ja, ik heb net even opgemeten wat ik nodig heb en van 57 euro zoveel naar 50 zoveel deze week. Komt goed uitquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even opgemeten wat ik nodig heb en van 57 euro zoveel naar 50 zoveel deze week. Komt goed uit
Filmpje kijken anders?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:19 schreef Belsezar het volgende:
Familie in Brazilie stuurt een teasertje, goddamn bastards...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:19 schreef Belsezar het volgende:
Familie in Brazilie stuurt een teasertje, goddamn bastards...
[ afbeelding ]
Ja echt hequote:
Moet jij ook maar naar hier komenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een uur geleden was dat een stuk minder hoor
Mobiele ellende. Sorryquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd wel heel erg van alles twee x quoten he
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scheelt weer dat t blijkbaar niet mijn story is
Netjes!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Yay, beneden alle behang eraf, boven alles nieuw behangen en gesausd, op de slaapkamers liggen de vloeren erin, overloop is vloerbedekking vrij en opgeschuurd. Gaat lekker zo.
Jaquote:
Ja precies, schiet lekker op als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Moeten nog één kamer sauzen boven. En de overloop en kozijnen daar nog.
Maar gaat mooi zo.
Kloptquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja precies, schiet lekker op als ik het zo hoor.
Is t echt zo goed? Misschien binnenkort dan ook eens proberenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:55 schreef DrMarten het volgende:
Nog geen 2 afleveringen bezig en nu al fan van House of Cards. Geniaal!
Als deze aflevering klaar is maar eens een poging doen tot snurken
Het is dat het 2 uur is, anders deed er nog een paar afleveringen achteraanquote:Op zondag 10 mei 2015 01:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is t echt zo goed? Misschien binnenkort dan ook eens proberen
Ben zeer benieuwd dan toch wel. Zal dan niet nu beginnen, want dan valt het vast vies tegenquote:Op zondag 10 mei 2015 02:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is dat het 2 uur is, anders deed er nog een paar afleveringen achteraan
Er gebeurt wel veel (in ieder geval in die eerste 2 afleveringen) dus je moet wel blijven opletten.
Als de rest van de serie net zo goed is als de eerste afleveringen dan vrees ik dat ik een nieuwe verslaving heb
Verstandigquote:Op zondag 10 mei 2015 02:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd dan toch wel. Zal dan niet nu beginnen, want dan valt het vast vies tegen(met dat opletten enzo
)
Succesquote:Op zondag 10 mei 2015 02:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verstandig
Ik ga zo maar eens slapen denk ik..... kijken of dat wil lukken
Ik doe meequote:Op zondag 10 mei 2015 02:19 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik..... kijken of dat wil lukken
quote:Op zondag 10 mei 2015 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Uit je bed moeten, want problemen op het werk.
Terug naar bed danquote:Op zondag 10 mei 2015 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik het al heb opgelost, dus viel mee
Die zit helemaal vol, niet half vol.quote:
Tijd voor een brilletjequote:Op zondag 10 mei 2015 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol ik las hierin:
Ik zit helemaal vol met half vol
Voor in de milkshake danquote:
Jr moet met ziggo altijd 15 min extra opnemen aan begin en einde. Kan/kon je gelukkig wel als standaard instellen.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:29 schreef DrMarten het volgende:
Godvergeten hoerenziggo!!!! ALs je aangeeft iets tot "programma einde" op te willen nemen, doe dat dan ook![]()
Laatste 5 minuten van basketballwedstrijd niet opgenomen... moet ik alsnog online kijken wat de uitslag is geworden.
Ik lig lekker in de zonquote:
Groot gelijk!quote:Op zondag 10 mei 2015 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik lig lekker in de zon
Kan het scherm alleen bijna niet zien
ik ook. Ik werk deze week alleen dinsdagquote:Op zondag 10 mei 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ik lees net dat de zomerse dinsdag een dagje eerder komt, gelukkig ben ik morgenmiddag vrij. Ik ga de hele middag in de zon zitten
Bij zo'n wedstrijd weet je nooit precies hoelanf het duurt, daarom vind ik dat ze het gewoon moeten stoppen als het ook echt afgelopen is... Moet technisch toch mogelijk zijn voor dat volk.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jr moet met ziggo altijd 15 min extra opnemen aan begin en einde. Kan/kon je gelukkig wel als standaard instellen.
Hoe vaak ik de laatste 10 min van een film wel niet heb gemist daardoor
Herkenbaarquote:Op zondag 10 mei 2015 13:29 schreef DrMarten het volgende:
Godvergeten hoerenziggo!!!! ALs je aangeeft iets tot "programma einde" op te willen nemen, doe dat dan ook![]()
Laatste 5 minuten van basketballwedstrijd niet opgenomen... moet ik alsnog online kijken wat de uitslag is geworden.
Pikzwart wordenquote:Op zondag 10 mei 2015 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook. Ik werk deze week alleen dinsdag
KPN ftw!quote:Op zondag 10 mei 2015 13:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
HerkenbaarSinds de fusie tussen UPC en Ziggo neemt de DVR zo'n 10 minuten tekort op, ook al heb ik in het instellingenmenu aangegeven dat de DVR tot 10 minuten na de aangegeven eindtijd moet opnemen.
Ik ga maar weer eens bellen deze week
Je zal t bij ziggo zelf moeten i stellen. Dus idd bij live evenementen langer doorzetten.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij zo'n wedstrijd weet je nooit precies hoelanf het duurt, daarom vind ik dat ze het gewoon moeten stoppen als het ook echt afgelopen is... Moet technisch toch mogelijk zijn voor dat volk.
KPN is zeker beter. Ook t feit dat je meer dan 2 zenders kan opnemen en nog altijd een zender kan bekijken is al vet relaxed.quote:
Maar dat komt ook vaak door SBS die er dan ineens Hart van NL doorheen gooit omdat de koning een scheet heeft gelaten en alles een half uur uitloopt. Of ze zenden het einde uberhaupt niet uit.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jr moet met ziggo altijd 15 min extra opnemen aan begin en einde. Kan/kon je gelukkig wel als standaard instellen.
Hoe vaak ik de laatste 10 min van een film wel niet heb gemist daardoor
Bij Ziggo.upc en Horizon kun je volgens mij 4 dingen tegelijkertijd opnemen. of was het zes?quote:Op zondag 10 mei 2015 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KPN is zeker beter. Ook t feit dat je meer dan 2 zenders kan opnemen en nog altijd een zender kan bekijken is al vet relaxed.
Ik heb eigenlijk geen idee wat de max is met opnemen bij kpn, ik heb de grens nog nooit bereiktquote:Op zondag 10 mei 2015 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KPN is zeker beter. Ook t feit dat je meer dan 2 zenders kan opnemen en nog altijd een zender kan bekijken is al vet relaxed.
Dat is dan sinds de fusie beter geworden. dat is wel beterquote:Op zondag 10 mei 2015 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Ziggo.upc en Horizon kun je volgens mij 4 dingen tegelijkertijd opnemen. of was het zes?
Ik miss ooit een keer. Maar weet niet meer waar die lagquote:Op zondag 10 mei 2015 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat de max is met opnemen bij kpn, ik heb de grens nog nooit bereikt
Wat wel fijn is dat kpn altijd 5 minuten voor het begin al start met opnemen en zo'n 15 bij het einde extra opneemt. Ik heb nog nooit een einde gemist.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik miss ooit een keer. Maar weet niet meer waar die lag
Idd jaquote:Op zondag 10 mei 2015 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat wel fijn is dat kpn altijd 5 minuten voor het begin al start met opnemen en zo'n 15 bij het einde extra opneemt. Ik heb nog nooit een einde gemist.
Behalve bij bijvoorbeeld een wedstrijd, die kunnen nog weleens uitlopen.
Ik liet hem vaak 30 minuten uitlopenquote:Op zondag 10 mei 2015 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat wel fijn is dat kpn altijd 5 minuten voor het begin al start met opnemen en zo'n 15 bij het einde extra opneemt. Ik heb nog nooit een einde gemist.
Behalve bij bijvoorbeeld een wedstrijd, die kunnen nog weleens uitlopen.
Hier is hij nog nooit midden in een opname eruit geknald, gelukkig. Het wissen is af en toe wel vervelend, dan krijg je ze maar niet weg. Maar dat is vaak de volgende dag al opgelost en ik heb toch altijd zat ruimte. Ik heb denk ik nooit meer dan 25% van de beschikbare ruimte gebruikt.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja
Enige nadeel is dat je niet snel naar een bepaald punt kan snippen.
Je moet echt erdoorheen spoelen.
En dat hij tegenwoordig af en toe eruit knalt, uit de opname waardoor je opnieuw moet kijken/doorspoelen. Maar ook dat de connectie naar de cloud niet meer zuiver is. En je soms opnames niet kan wissen, in je lijst blijven staan.
Enige qat dan helpt is de stroom eraf te halen.
Ik zit standaard op 30% vrij. Kijk zelden live TVquote:Op zondag 10 mei 2015 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier is hij nog nooit midden in een opname eruit geknald, gelukkig. Het wissen is af en toe wel vervelend, dan krijg je ze maar niet weg. Maar dat is vaak de volgende dag al opgelost en ik heb toch altijd zat ruimte. Ik heb denk ik nooit meer dan 25% van de beschikbare ruimte gebruikt.
Ik neem juist zelden wat opquote:Op zondag 10 mei 2015 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit standaard op 30% vrij. Kijk zelden live TV
Indeedquote:
Doen we!quote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen we!
* Belsezar loopt naar de koelkast
quote:
Studio sport aan het kijkenquote:
Voor jou wel jaquote:Op zondag 10 mei 2015 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dan verrimpel Enzo.
En is vast ook niet lekker en daarbij dan eenmalig
Dat is wel meer op tijd. Ik deed meer avonddutje danquote:Op zondag 10 mei 2015 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, tussen 14:30 uur en 16:00 uur ongeveer.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel meer op tijd. Ik deed meer avonddutje dan
Van mij nog langer denk ikquote:Op zondag 10 mei 2015 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja oké, je kan wel weken van me eten, dat is waar
Dat jij nog wel eens twijfelt johquote:
Dat ben jij wel vaak he?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, ben nog te druk in mijn hoofd
Sla jezelf knock outquote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, ben nog te druk in mijn hoofd
How come?quote:
Kopenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Restbehang van 70 jaar oud, gebruikt op behangpanelen.
Dit is al van jou?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Restbehang van 70 jaar oud, gebruikt op behangpanelen.
Kopen? Het is al van mijquote:
Ja. Vanmiddag gemaakt.quote:
OKquote:Op zondag 10 mei 2015 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga ik verder op Fok! niet uitleggen, ik spoor gewoon niet
En wat doe je daar dan mee? Met zo'n paneel?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kopen? Het is al van mij.
[..]
Ja. Vanmiddag gemaakt.
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kopen? Het is al van mij.
[..]
Ja. Vanmiddag gemaakt.
Bij het grofvuil zetten.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat doe je daar dan mee? Met zo'n paneel?
Rechtop tegen de muur zetten als decoratie. In plaats van de hele muur te behangen zijn het een paar panelen. Toch kleur tegen de muur, maar met veel minder werk en makkelijker te wisselen voor wat anders.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat doe je daar dan mee? Met zo'n paneel?
Ik zal jou eens bij het grofvuil zetten.quote:
Slim. Benieuwd naar het eindresultaat (totaalplaatje)quote:Op zondag 10 mei 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rechtop tegen de muur zetten als decoratie. In plaats van de hele muur te behangen zijn het een paar panelen. Toch kleur tegen de muur, maar met veel minder werk en makkelijker te wisselen voor wat anders.
quote:
Zo moet je 't ook zien natuurlijk, in het totaalplaatje. Maar dat komt goed. Volgende week heb ik daar foto's vanquote:Op zondag 10 mei 2015 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slim. Benieuwd naar het eindresultaat (totaalplaatje)
Waarom? Als ie 't echt mooi vindt is het toch geen slijmen?quote:
Nee dat mag niet van Juup.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Als ie 't echt mooi vindt is het toch geen slijmen?
Oude lulquote:Op zondag 10 mei 2015 22:19 schreef Belsezar het volgende:
En dan kijk je een film en denk je dat deed ik ook toen ik 21 was. Oh ja dat was bijna 15 jaar geleden.
Goddamn movies
Klopt.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Als ie 't echt mooi vindt is het toch geen slijmen?
Of hij kan zich gewoon niet voorstellen dat je het daadwerkelijk mooi vindtquote:
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Duh, neem mij nu eens niet zo zere neus a.u.b.
En het laatste daar gaat hem omquote:Op zondag 10 mei 2015 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of hij kan zich gewoon niet voorstellen dat je het daadwerkelijk mooi vindt.
Maar dat maakt niet uit, ik vind 't heel gaaf.
Sommige dagen denk ik van welquote:
Er komt wel een housewarming ja, maar dat gaat van de zomer zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar jij straks een feestje gaat geven ter ere van jouw nieuwe stulpje
Lekkerquote:Op zondag 10 mei 2015 22:27 schreef Belsezar het volgende:
Nog even een serie kijken en dan naar bedje. Half dagje werken en dan in de zon luieren
Ik wacht welquote:Op zondag 10 mei 2015 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt wel een housewarming ja, maar dat gaat van de zomer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |