Omdat we dat niet willenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
Waarom staan er bij deze SC eigenlijk geen nummers in de TT?
Zit wel warm, vind t wel lekker.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:40 schreef DrMarten het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar benauwd weer? Even op en neer naar de stad gewandeld en ik zweet me kapot
Wil minderenquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil minderen
Ga morgen ook al drankje doen
Heb niet super veel zin,aar ook geen zin om thuis te zitten
Dat soort dingen
Tja, gewoon gaan en er iets van proberen te maken. Ik zou morgen ook een leuke dag gaan hebben, maar door omstandigheden heb ik moeten afzeggenquote:
Ik ook, gisteravond al tot sluitingstijd blijven hangen. Morgen op tijd op maar mijn vaste kroeg heeft nieuwe biertjes in huis dus het is zo verleidelijk.quote:
En jij moet nog fietsen toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, gisteravond al tot sluitingstijd blijven hangen. Morgen op tijd op maar mijn vaste kroeg heeft nieuwe biertjes in huis dus het is zo verleidelijk.
16:00 uur bij O'sheas dus?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, gewoon gaan en er iets van proberen te maken. Ik zou morgen ook een leuke dag gaan hebben, maar door omstandigheden heb ik moeten afzeggenEn nu blijkt dat de situatie weer veranderd is waardoor ik wel zou kunnen, ik word gek van sommige mensen
Windkracht 5 morgen. Ik heb geen lage velgen dus voor je het weet waai je de sloot inquote:
Japanner?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Windkracht 5 morgen. Ik heb geen lage velgen dus voor je het weet waai je de sloot in
Dealquote:
Dat minderen is wel een nobel strevenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil minderen
Ga morgen ook al drankje doen
Heb niet super veel zin,aar ook geen zin om thuis te zitten
Dat soort dingen
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deal
Straks ff geld op mijn ov chipkaart slingeren
Ik heb een 'anonieme' kaartquote:
Heb ik ook nog, maar aangezien anoniem niet anoniem is (tenzij jij het cash ergens kunt opwaarderen) heb ik op een gegeven moment maar gekozen voor een persoonlijke OV kaart.quote:
En je kan t niet ontafzeggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, gewoon gaan en er iets van proberen te maken. Ik zou morgen ook een leuke dag gaan hebben, maar door omstandigheden heb ik moeten afzeggenEn nu blijkt dat de situatie weer veranderd is waardoor ik wel zou kunnen, ik word gek van sommige mensen
Hehe gaat lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, gisteravond al tot sluitingstijd blijven hangen. Morgen op tijd op maar mijn vaste kroeg heeft nieuwe biertjes in huis dus het is zo verleidelijk.
Ik heb nog maar 1 biertje in de koelkast liggen, dus meerderen wordt sowieso lastigquote:
Supermarkten zijn nog wel even openquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 biertje in de koelkast liggen, dus meerderen wordt sowieso lastig
Kan wel wat in de koelkast gooienquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:25 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb nog maar 1 biertje in de koelkast liggen, dus meerderen wordt sowieso lastig
MORGEN!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In Verweggistan? Vanavond? Dat wordt wat lastig
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:32 schreef ArTiC het volgende:
De buren hebben een etentje/BBQ/feestje
Ik ga dus de deur uit vanavond
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik d8 dat jij bedoelde dat de Comedy dinges de reden was waarom jij (en eventueel vriendin) niet even naar Ehvh kunnen komen morgen.quote:
Nee joh. Zag er net wat over op TVquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij bedoelde dat de Comedy dinges de reden was waarom jij (en eventueel vriendin) niet even naar Ehvh kunnen komen morgen.
Hele aardige mensen maar ze komen uit Kameroen. Het zijn Afrikaanse feestjes inclusief dansen en zingen. Leuk voor een uurtje, langer niet.quote:
Niet wat je de hele tijd hoeft te horen iddquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hele aardige mensen maar ze komen uit Kameroen. Het zijn Afrikaanse feestjes inclusief dansen en zingen. Leuk voor een uurtje, langer niet.
BBQ op zich is niet aan mij besteed (op 2 stokjes vlees na en een paar stukjes stokbrood (hoezo burgerlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:32 schreef ArTiC het volgende:
Nope. Maar ach. 2 à 3x per jaar hebben ze zo'n avond. Dan ga ik niet lopen klagen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet wat je de hele tijd hoeft te horen idd
Hoeft ook niet natuurlijk. Iedereen mag af en toe een feestje gevenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope. Maar ach. 2 à 3x per jaar hebben ze zo'n avond. Dan ga ik niet lopen klagen.
Hier was het de afgelopen 2 weken bal met feestjes. Hopelijk nu weer een aantal weekenden rust hier in het pand.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet natuurlijk. Iedereen mag af en toe een feestje geven
Sterktequote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier was het de afgelopen 2 weken bal met feestjes. Hopelijk nu weer een aantal weekenden rust hier in het pand.
Maar als je b.v. in een appartementencomplex of flat woont met heel veel mensen rondom je heen, dan kunnen het veel feestjes zijn en of je dat nu wiltquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet natuurlijk. Iedereen mag af en toe een feestje geven
Ik was 187cm, ben nu 188cm, dus veel verschil zit er niet inquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:46 schreef Cue_ het volgende:
mannen die getrouwd zijn, zijn gemiddeld 3cm langer dan niet getrouwde mannen.
Mannen met kinderen zijn tov de getrouwde mannen weer 3cm langer..
Size does matter
Kleinere mannen plegen vaker zelfmoord
elke 5cm kleiner wordt/bent, kans op zelfmoord wordt met 10% vergroot
Dat ze het mogen, betekent nog niet dat het fijn isquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar als je b.v. in een appartementencomplex of flat woont met heel veel mensen rondom je heen, dan kunnen het veel feestjes zijn en of je dat nu wilt
Snap ik, en daarom zal ik er ook alles voor doen om niet in zo'n woonsituatie te hoeven belanden. Gelukkig woon ik in een hoekhuis met (qua feestjes) bizar rustige buren en mensen in de wijk, dus ik klaag niet zo snelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze het mogen, betekent nog niet dat het fijn is
Anders was ik 1m89 dusquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:46 schreef Cue_ het volgende:
mannen die getrouwd zijn, zijn gemiddeld 3cm langer dan niet getrouwde mannen.
Mannen met kinderen zijn tov de getrouwde mannen weer 3cm langer..
Size does matter
Kleinere mannen plegen vaker zelfmoord
elke 5cm kleiner wordt/bent, kans op zelfmoord wordt met 10% vergroot
Heerlijk zo'n post die me helemaal niets zegtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Mijn manager een flink boos mailtje gestuurd naar collegatje van me. Sessie in de database open laten staan waardoor de planning over de zeik raakt
![]()
![]()
Arme jongen toch
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n post die me helemaal niets zegt
Zijn niet de leukste mailtjes die je kan krijgen van je manager.quote:Je hebt GVD weer niet netjes uitgelogd!!
Gevolg van niet netjes afsluiten: planning over de zeik omdat de applicatie traag is (op vrijdag kunnen ze dit al helemaal niet gebruiken!)
En ik ben ook geïrriteerd omdat ik hiervoor aan het werk moet
Ik concludeer dat het niet de eerste keer was?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn niet de leukste mailtjes die je kan krijgen van je manager.
Scheelt dat hij het maandag pas leest wss
Tweede of derde keer idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik concludeer dat het niet de eerste keer was?
Professioneel mailtjequote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn niet de leukste mailtjes die je kan krijgen van je manager.
Scheelt dat hij het maandag pas leest wss
Ik denk dat soort dingen wel eens, maar dan wacht ik maar even met het sturen van een mailtjequote:
Pyjama aanquote:
Of iets met hartjesquote:
quote:
Je was al goed op wegquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doe een poging om mijn huis een beetje op te ruimen
Dat klinkt heul sportief.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe tenminste aan sport..
nou ja, sport kijken
nou ja, e-sport kijken
StarCraft 2 Shoutcraft tournament
Die zijn vaak niet handig om in te zitten wanneer je achter de PC zit. Althans, ik vermoed dat het de reden is dat je daar niet in zit.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, ik zit niet eens op de luiste stoel van het huis
Deurningerstraat langsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja! Anders moet ik lopend door de enge buurt he. Langs t leger des heil
ik ging even achter de laptop zitten aan de eettafel om een laatste paar wedstrijden te kijken op yt, en zag toen dat de volgende wedstrijden nu live worden uitgezonden, dus ben een beetje blijven hangen zeg maarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Die zijn vaak niet handig om in te zitten wanneer je achter de PC zit. Althans, ik vermoed dat het de reden is dat je daar niet in zit.
Is dat ook op Gfinity?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ging even achter de laptop zitten aan de eettafel om een laatste paar wedstrijden te kijken op yt, en zag toen dat de volgende wedstrijden nu live worden uitgezonden, dus ben een beetje blijven hangen zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |