Omdat we dat niet willenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
Waarom staan er bij deze SC eigenlijk geen nummers in de TT?
Zit wel warm, vind t wel lekker.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:40 schreef DrMarten het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar benauwd weer? Even op en neer naar de stad gewandeld en ik zweet me kapot
Wil minderenquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil minderen
Ga morgen ook al drankje doen
Heb niet super veel zin,aar ook geen zin om thuis te zitten
Dat soort dingen
Tja, gewoon gaan en er iets van proberen te maken. Ik zou morgen ook een leuke dag gaan hebben, maar door omstandigheden heb ik moeten afzeggenquote:
Ik ook, gisteravond al tot sluitingstijd blijven hangen. Morgen op tijd op maar mijn vaste kroeg heeft nieuwe biertjes in huis dus het is zo verleidelijk.quote:
En jij moet nog fietsen toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, gisteravond al tot sluitingstijd blijven hangen. Morgen op tijd op maar mijn vaste kroeg heeft nieuwe biertjes in huis dus het is zo verleidelijk.
16:00 uur bij O'sheas dus?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, gewoon gaan en er iets van proberen te maken. Ik zou morgen ook een leuke dag gaan hebben, maar door omstandigheden heb ik moeten afzeggenEn nu blijkt dat de situatie weer veranderd is waardoor ik wel zou kunnen, ik word gek van sommige mensen
Windkracht 5 morgen. Ik heb geen lage velgen dus voor je het weet waai je de sloot inquote:
Japanner?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Windkracht 5 morgen. Ik heb geen lage velgen dus voor je het weet waai je de sloot in
Dealquote:
Dat minderen is wel een nobel strevenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil minderen
Ga morgen ook al drankje doen
Heb niet super veel zin,aar ook geen zin om thuis te zitten
Dat soort dingen
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deal
Straks ff geld op mijn ov chipkaart slingeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |