Fox meldt het zojuist op Twitter. Is pas een kwartiertje bekend geloof ik.quote:
Omdraaien, meer punten is slechter.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:43 schreef Silenus het volgende:
http://www.espnfc.com/dutch-eredivisie/11/statistics/fairplay
Volgens deze lijst is het Go Ahead die Europa ingaat.
Dordt staat zowel op plek 6 als 15.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:44 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Omdraaien, meer punten is slechter.
Edit: Ticket gaat dus voorlopig naar AZ, als ze geen beter ticket winnen in de play-offs.
Die 15. is ajaxquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:50 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
AZ moet in ieder geval niet de play-offs winnen, straks krijgt ADO of Dordt dat ticket nog
Dordt kan nooit die hebben de meeste rooie kaarten van iedereen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:50 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
AZ moet in ieder geval niet de play-offs winnen, straks krijgt ADO of Dordt dat ticket nog
Ja, las het al, de onderste Dordt is dus Ajax.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dordt kan nooit die hebben de meeste rooie kaarten van iedereen.
gaan zij niet veel spelers verliezen deze zomer?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat precies op? Doen het volgens mij best aardig de 2e seizoen
is altijd maar de vraag met welk materiaal ze in juli staanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat precies op? Doen het volgens mij best aardig de 2e seizoenshelft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |