abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:33:07 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152395726
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Voor als je het even niet meer weet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 08-05-2015 09:41:05 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:33:30 #2
259886 pessie
pi_152395733
Ik eindigde met:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Amsel het volgende:
Volgens mij stoom ik baby gaar als ik het vergelijk met jullie :o Ze ligt nu te slapen in mouwloze romper, katoenen pyjama, winterslaapzak en onder 2 dekentjes :@
Deden we later met onze oudste ook, toen we erachter waren dat hij echt niet van kou hield en zodra het naar zijn zin iets te fris was hij tig keer wakker werd.
Hij doet het nog steeds 8-)

GM, wat een tof cadeau!

LT 4 meiden O+

Fazz, kwam je kruipend thuis? ;)

SQ, heerlijk is dat he! Dat je eindelijk weer enigzins normaal wordt voor je gevoel.

En een goede fokwet voor TAP!

M. is vandaag al 4 weken O+ eigenlijk vind ik het bizar dat hij er al 4 weken is, en aan de andere kant kan ik me niet meer voorstellen dat hij er niet is.
Kindjes zijn vandaag ook nog de hele dag bij oma, we halen ze morgenochtend weer op. Het is nu eigenlijk alsof ik maar 1 kind heb maar wel met de ervaring van eerdere kinderen. Best relaxed voor een keertje :D .
pi_152395829
Lekker, Pessie!
En hoera voor de 4 weken.

Aankomende zondag voor het eerst Moederdag, niet dat ik er wat van kan verwachten natuurlijk :')
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152395887
Razz, ik lees je stukje nu pas :D! Chapeau!
pi_152395908
DAD "!
Help :')
pi_152395921
Pessie lekker genieten O+

Sq *O*, mede door jou ben ik ook weer aan het opletten :o

JM lieve foto's O+
(Ga je eerdaags nog effe pm'en om een date met jou en je camera te plannen!)
GM lekker genieten straks, lief kado!

LT fijn nog van de haar-teen situatie en dat het zo afgelopen is met de fijne dok

Skittles met fopbaby O+

Euhm euhm... mobiel dus sorry voor de rest wat ik niet onthouden heb.

Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes :X
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:48:21 #7
73386 Fazz
onderweg
pi_152396080
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef BlueEyes het volgende:

Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes :X
Heeft jouw F het blikvoer ook al geprobeerd :7

SQ op naaldhakken :9~ _O_ Daar heb ik nou nooit op kunnen lopen :')
pi_152396187
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.

Naaldhakken O+
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden :')
pi_152396274
Oeh sexy SQ op naaldhalken :9 :9~

Haha Blue alles is aantrekkelijk om in de mond te proppen als het op de grond ligt :P
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:59:23 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_152396295
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.

Naaldhakken O+
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden :')
Het scheelt weinig :')
Ik heb nikies in m'n kantoorlade als backup :@

Rapleyen met kattenvoer :') Ik heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley :D Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef Loj het volgende:
DAD "!
Help :')
ja, mogen we je feliciteren? *O*

Pessiemini ook alweer vier weken! STOP!
disclaimer
pi_152396408
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:06:27 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_152396450
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:04 schreef Skittles het volgende:
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken :')

En ze heeft vandaag een jurk aan :D nu is het net een meisje :')

disclaimer
pi_152396548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken :')
Dat biedt hoop voor de toekomst :D
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt.. :X
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:10:52 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_152396569
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat biedt hoop voor de toekomst :D
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt.. :X
Lou had ook precies 4 maanden en 8 dagen na de geboorte een tand. Ik denk dus dat ze zondag door zijn :7
disclaimer
pi_152396574
SQ op hakken O+ En Mauwtjemeisje
DaD volgens mij nog niet nee!
Blue jaaa leuk *O*

Zelf bewerken zou wel kunnen, maar vind ik op een of andere manier toch ook weer ongemakkelijk.. Alleen de 2 voor in 'n lijstje maar denk ik :)

Moederdag: ik weet inmiddels waarom er verf aan m'n baby zat, J had het kado vast stiekem meegekregen maar vergat het vervolgens te verstoppen :') :D O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_152396580
Aardbeienjurkje. O+ .

(Ik moet dus proefwerken nakijken, maar geen zin..!)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:18:29 #17
73386 Fazz
onderweg
pi_152396745
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Rapleyen met kattenvoer :') Ik heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley :D Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?

mijn kat kotst niet :{w

Mauwtje met aarbeitjes O+

JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast :')

Oh en hier komt het dracula gebit ten einde :D de voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door *O* ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby oO<
pi_152396820
Ooh Sq dat jurkje!
Nu ga ik weer rammelen }:|

Of er ook kattenkots gegeten wordt weet ik niet en ga ik niet uitproberen :Y)

Haha JM!
Hier is het KDV ook bezig geweest, alleen papa was te laat met inschrijven voor een of ander bezorgontbijt waarbij knutsel mee zou worden bezorgd.
Werd me even opgebiecht nadat ik zelf begon over dat ik niks commercieels wil alleen KDVknutsels mogen.
pi_152396854
Ooh bijten is drama als ze net doorkomen :(
Hier nu tand 4 en zit ook weer in een knaag en bijtperiode.

Fazz F is bijna baby-af :o
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:23:16 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_152396856
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:18 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

mijn kat kotst niet :{w

Mauwtje met aarbeitjes O+

JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast :')

Oh en hier komt het dracula gebit ten einde :D de voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door *O* ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby oO<
Heerlijke non-conformist, die F van jou O+
disclaimer
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:24:44 #21
259886 pessie
pi_152396888
SQ wat een leuk jurkje! Ik vind trouwens dat ze een meisjeshoofd heeft. En O+ aardbeienkleding O+

Fazz, mijn dochter heeft ook een tijd een oneven aantal tandjes gehad ;) En daarna kwamen er opeens 3 bij in 1 keer.

JM :D Hier kwam de oudste ook met iets uit school waarvan hij aan mij vertelde dat juf had gezegd dat hij het moest verstoppen :') . Ik weet dus waar het ligt, man weet dat niet :') (maar die weet ook niet dat het moederdag is zondag :P )

BE zo'n bezorgontbijt zou ikzelf best leuk vinden :@ ondanks commercieel en alles.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:25:18 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152396896
oh mauwtje!! wat een toffe jurk!

hier niks van kdv voor moederdag denk ik, M had deze week een vakantieweek van het KDV namelijk dus als ze al iets gedaan hebben dan heeft hij t gemist.

J is vandaag thuis en ik ga zo naar de stad zodat ik deze vakantieweek/fulltime mamaweek toch een momentje voor mezelf heb. O+ maar ik vermoed dus niet dat hij met/namens baby iets doet. ergens wel jammer... maar t is ook niet leuk als ik er zelf om moet vragen :') dus lama dan.

ik heb overigens de lieste kerel van de wereld hoor! hij is alleen niet zo attent/romantisch, maar daarvoor compenseert ie de rest van het jaar ruimschoots O+
Kwak
pi_152396948
sq :D wat een schatje heb je toch! en die jurk O+
pi_152396953
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:28:44 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_152396981
ik ben vast de vreemde eend in de bijt maar ik wíl helemaal niks voor moederdag zolang mijn kind nog niet weet dat het moederdag is :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')