SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 08-05-2015 09:41:05 ]
Deden we later met onze oudste ook, toen we erachter waren dat hij echt niet van kou hield en zodra het naar zijn zin iets te fris was hij tig keer wakker werd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:43 schreef Amsel het volgende:
Volgens mij stoom ik baby gaar als ik het vergelijk met jullieZe ligt nu te slapen in mouwloze romper, katoenen pyjama, winterslaapzak en onder 2 dekentjes
Heeft jouw F het blikvoer ook al geprobeerdquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:40 schreef BlueEyes het volgende:
Hier kruipt mijn stuiterbal alweer door het huis. Heb inmiddels de schouw vakkundig geblokkeerd. Daar wordt alleen nog maar op geklommen.
Nu wordt de stofzuiger vakkundig bekeken en beklommen nadat ik voorkomen heb dat er weer eens gerapleyd werd met de kattenbrokjes
Het scheelt weinigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Zachtvoer krijgen mijn apekoppen nauwlijks. De waterfontein is wel al volledig de keuken door gegaan.
Naaldhakken![]()
Ik pas ze alleen niet meer en heb al meer dan een jaar er niet meer op gelopen dus denk dat het strompelen zou worden
ja, mogen we je feliciteren?quote:
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:04 schreef Skittles het volgende:
Hoe gaat het trouwens, nu er 2 tandjes bij zijn gekomen, met het bijten en de borstvoeding SQ?
Dat biedt hoop voor de toekomstquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima! Ze heeft een paar weken geleden zo'n bijtfase gehad, maar die lijkt voorbij. Het doorkomen is het pijnlijkst, als ze eenmaal door zijn is er niks meer aan de hand. Ik mag alleen NIET naar de tandjes kijken
Lou had ook precies 4 maanden en 8 dagen na de geboorte een tand. Ik denk dus dat ze zondag door zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat biedt hoop voor de toekomst![]()
Niet dat er hier nu tanden komen, gelukkig, maar de gedachte dat ze met 4 tanden de tepel bijt..
mijn kat kotst nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rapleyen met kattenvoerIk heb in mijn directe omgeving alleen maar mensen die echt rillen bij de gedachte aan rapley, laat staan kattenbrokkenrapley
Ik zie het hier ook nog wel gebeuren. Eten ze ook kattenkots?
Heerlijke non-conformist, die F van jouquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:18 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
mijn kat kotst niet![]()
Mauwtje met aarbeitjes![]()
JM, hier staat het moederdag kado ook al een week op de kast![]()
Oh en hier komt het dracula gebit ten eindede voortand tussen de 2 tanden die hij nu boven heeft, komt nu ook door
ik dacht dat tanden per 2 kwamen? Als deze er door is heeft hij er 3 boven & 3 onder, gekke baby
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |