Kennelijk (nog) niemand, dus reageren is verder niet nodig. Ik moet even je enthousiasme indammen, want ik kom dat ding van je veel te veel tegen overal en loop met een stoffer en blik achter je aan. Als je je daar niet aan kunt houden, dan knikker ik al je bijdragen wegquote:
Loopt 2 generaties achter, maar een derde generatie i5 zou nog redelijk moeten presteren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:23 schreef Amplifier het volgende:
Hoi!
Hoeveel is een HP Pavilion G6 notebook nog waard? i5-3210M, 6GB RAM.
Thanks, uiteindelijk verkocht voor ¤ 200,-quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:26 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Loopt 2 generaties achter, maar een derde generatie i5 zou nog redelijk moeten presteren.
Als de laptop nog in redelijke staat is zou ik zeggen ¤200 tot ¤250, als hij echt nog écht écht nieuw is en je er schoon Windows + Drivers installeert, zou je er op zijn hoogst ¤275 kunnen krijgen, maar dan ook echt nieuwstaat. Reken daar maar niet op, dus.
Ik zou dus zeggen ¤250 als vraagprijs en minimaal voor ¤200 verpatsen.
Maak wel eerst even de laptop open aan de onderkant, haal alle haren enzovoorts weg met een bus perslucht, en maak het toetsenbord schoon (met perslucht), even een doekje over het scherm en behuizing, enz.
No problemoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:21 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Thanks, uiteindelijk verkocht voor ¤ 200,-
Als je het nog wilt weten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:14 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kan iemand mij ongeveer de waarde van dit vertellen?
Xbox 360 phat (HDMI versie) incl
- 3 controllers
- 2 batterij laders
- 4 batterijen
- Wifi Receiver
- Headset
- Games (rond de 170 GMU prijs)
Fifa 11
Rainbow six Vegas
Battlefield 3 limited edition
Assassin's creed IV Black flag
Far cry 3
Burnout Paradise The ultimate box incl Trivial Pursuit
Call of Duty Modern Warfare 3 hardened edition (alleen de game)
Gta 5
Skyrim Legendary Edition
Guitar hero metallica + gitaar + drumstel
&&
Playstation 3 slim met 1 controller
Alvast bedankt
De helft is ondertussen aan fam/vrienden weg gegeven. Na paar keer pech te hebben gehad dat mensen toch opeens niet wilde komen was ik de moeite doen zatquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:25 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Als je het nog wilt weten.
Controllers per stuk, zolang ze schoon zijn en ook gewoon goed eruit zien, ¤20,-.
Met batterijen en batterij laders neem ik aan dat je de Play and charge kit bedoelt, dus pak en beet ¤20 voor het totaal, ¤10 voor 2 batt + oplader.
Headset en Wifi receiver zijn niks waard.
De phat is de Elite, dacht ik zo toch? Dan zou ik zeggen ¤150 voor het totaalpakket met alle games. ¤50 voor alleen de console.
Fifa 11 kan je gratis weggeven, of de game en inlays weggooien en de case weggeven/houden.
GTA 5, AC4, FC3 en BP Ongeveer ¤10 ps.
MW3 en BF3, ¤5 ps
De rest ¤7,50 ps
Guitar Hero's gitaar en drumstel zou je even op moeten zoeken hoe veel ze nieuw kosten en daar de helft van vragen.
De PS3 ¤50,-Alhoewel je het mij ook als Sinterklaas kado mag geven!
Ligt aan de staat, nog in plastic of helemaal uitgepakt en met je vingers aan de coin gezeten?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Rickerd120 het volgende:
Weet iemand hoeveel dit item waard is.
Volgens mij is het redelijk zeldzaam.
Super Mario Bros 25th Anniversary Gold Coin
er zitten wel wat kleine krasjes op, maar dat is door bewegen gekomen in het zakje dat er bij zitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ligt aan de staat, nog in plastic of helemaal uitgepakt en met je vingers aan de coin gezeten?
Op ik geloof de geek market Facebook ging er een weg rond de 150.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee helaas, dit forum is verrot nooit geven mensen serieuze antwoorden alles wat je vraagt is altijd ''dom''quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef robinjoo1 het volgende:
ik heb hier
een HP probook 6560b
met deze spec's en wou nou eigenlijk wat deze waard isScreenshot is op mobiel (veel) te klein om te kunnen lezen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poffervier
kan ik niks aan doen gewoon inzoomenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:40 schreef W4 het volgende:
[..]
Screenshot is op mobiel (veel) te klein om te kunnen lezen ...
Opbouwend, nu staan er zeker 10 mensen te wachten om je verder te helpen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:01 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
kan ik niks aan doen gewoon inzoomen
hoe moet ik heb dan neer zetten ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:46 schreef W4 het volgende:
[..]
Opbouwend, nu staan er zeker 10 mensen te wachten om je verder te helpen.
(Dat gaat niet op iOS als je de screenshot/foto niet embed, maar alleen linked ... )
Mmmm, nee dus, nog steedsniet inzoombaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:47 schreef W4 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat dit beter werkt
Ik heb er 180 2dehands met docking station voor betaald nicequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:55 schreef W4 het volgende:
550-750¤ range ... moet volgens mij mogelijk zijn: je hebt de goede config en ook nog een probook. Als je nog een bon/garantie hebt wellicht nog wel meer. Jammer dat de machine grafisch relatief zwak is, maar voor iemand die een goede mobiele werklaptop zoekt is het een goede keuze.
Dit verkoop je makkelijker op V&A van Tweakers trouwens ...
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef robinjoo1 het volgende:
ik heb hier
een HP probook 6560b
met deze spec's en wou nou eigenlijk wat deze waard isRond de 300 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas niet heb em veel te hard nodig hij doet bij mij dienst als werk laptop/desktopquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:04 schreef W4 het volgende:
[..]
Voor 300 EURO mag je 'em aan mij verkopen, ondanks dat ik 'em niet nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk maximaal 125-150 euro voor allesquote:Op donderdag 29 september 2016 18:27 schreef romazoba het volgende:
Nou laat ik ook maar een poging wagen dan / wat is mijn troep waard ?
Versterker receiver Harman Kardon AVR 21 goede staat werkt correct
Cd speler Harman Kardon HD7225 werkt goed
Yamaha NS-150 vloerstaande bi-wired speakers
Ik heb echt geen flauw idee wat het nog waard is dus alle info is welkom!
Alvast bedankt!
70 voor de receiverquote:Op donderdag 29 september 2016 18:32 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik denk maximaal 125-150 euro voor allesOf de kabels moeten heel bijzonder zijn, maar dat vermoed ik niet
![]()
Bedankt voor je genomen moeite, nu weet ik wat meer ! Zou je me willen vertellen hoe je tot deze waarde komt ?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:32 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik denk maximaal 125-150 euro voor allesOf de kabels moeten heel bijzonder zijn, maar dat vermoed ik niet
![]()
Ook jij bedankt voor de door jouw genomen moeite, ook aan jou de vraag of je me wil vertellen hoe je tot de waardebepaling komt ? Alvast bedankt!quote:Op donderdag 29 september 2016 18:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
70 voor de receiver
60-70 voor de speaker
Cd speler geen idee, niet veel
Omdat ik de prijzen een beetje ken. Kijk wel eens rond voor mezelfquote:Op donderdag 29 september 2016 22:16 schreef romazoba het volgende:
[..]
Ook jij bedankt voor de door jouw genomen moeite, ook aan jou de vraag of je me wil vertellen hoe je tot de waardebepaling komt ? Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:16 schreef romazoba het volgende:
[..]
Ook jij bedankt voor de door jouw genomen moeite, ook aan jou de vraag of je me wil vertellen hoe je tot de waardebepaling komt ? Alvast bedankt!
Ok bedankt!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat ik de prijzen een beetje ken. Kijk wel eens rond voor mezelf
Ja tuurlijk. Die versterker is van eind jaren 90. De CD speler ken ik niet direct, maar vermoedelijk tegelijk gekocht met de versterker. Speakers zijn niet echt bijzonder. Ik werk in de hifiwereld en daarnaast ben ik ook moderator van V&A en heb dus wel wat bagage vwb tweedehandsspulquote:Op donderdag 29 september 2016 22:15 schreef romazoba het volgende:
[..]
Bedankt voor je genomen moeite, nu weet ik wat meer ! Zou je me willen vertellen hoe je tot deze waarde komt ?
Bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Die versterker is van eind jaren 90. De CD speler ken ik niet direct, maar vermoedelijk tegelijk gekocht met de versterker. Speakers zijn niet echt bijzonder. Ik werk in de hifiwereld en daarnaast ben ik ook moderator van V&A en heb dus wel wat bagage vwb tweedehandsspul. O ja ik beheer ook de grootste Hifimarktplaats van Nederland
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |