SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
uit de hoogte doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk hem uit de hoogte doen dan, deze man.
Hurrdurr ik studeer sociologie ik weet precies hoe mensen werken. Heb je je LOI psychologie ook al behaald?
heeft geen kk met m'n studie te makenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Hurrdurr ik studeer sociologie ik weet precies hoe mensen werken. Heb je je LOI psychologie ook al behaald?
Ja en alsof je direct autisme hebt als je geen zin hebt om met die mongolen donateurwervers te pratenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
hahahaha kankermooi ik zeg tegen m'n broertje check brabantsebeffer.nl en dit is 1 van de eerste dingen die hij citeert van die sitequote:
auti gespot!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en alsof je direct autisme hebt als je geen zin hebt om met die mongolen donateurwervers te praten
xD srs, wat is een befstoelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hahahaha kankermooi ik zeg tegen m'n broertje check brabantsebeffer.nl en dit is 1 van de eerste dingen die hij citeert van die site
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:08 schreef Awesome_ het volgende:
IEDEREEN BEKKEN DICHT. IK GA WEL TRIO MET CLUMSY VOORSTELLEN
Zat er al tijden aan te komen. Geef toe.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:08 schreef Awesome_ het volgende:
Dat ik deze woorden ooit zou typen. Oh wauw.
sorry niet over nagedachtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
WAAROM DOEN JULLIE ALLEMAAL ALS VENT
KK KNUPPELS
ZE SNAPPEN HET NIET.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
WAAROM DOEN JULLIE ALLEMAAL ALS VENT
KK KNUPPELS
pfoequote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:08 schreef Awesome_ het volgende:
Dat ik deze woorden ooit zou typen. Oh wauw.
rustigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neehee godver, jullie weten dit ook niet uit te spelen he
Whehequote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet tegen no1 zeggen hij verpest het weer met z'n sociale kunde.
wooow jellyquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet tegen no1 zeggen hij verpest het weer met z'n sociale kunde.
hahahahahahaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:20 schreef Beach het volgende:
wie de neuk kiest er als naam surveillancefiets
De user sf niet kennenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:20 schreef Beach het volgende:
wie de neuk kiest er als naam surveillancefiets
ja ik ken hem maar ik vroeg me af waarom iemand dan zijn naam gebruktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De user sf niet kennen
Beetje jammer dat iedereen het nu moet blowen. Zelfs hij is niet dom genoeg om erin te trappen als er maar nieuwe mensen bij blijven komen.
dat denk ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh
Volgens mij heb ik hem wel eens gemeet
wat kan mij dat nou weer interesserenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
HIJ GELOOFT DAT WIJ ECHT ZIJN ALS JULLIE NOU EVEN OPHOUDEN MET DE VERPISWEDSTRIJD KAN HET NOG LEUK WORDEN.
jij bent van alle markten thuis hequote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
Haha, denken dat ie weggaat.
Denken dat ik geen man kan verleiden
grote plastic tieten is wel voorwaardequote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ken de asians niet uit mn hoofd maar kan wel even kijken straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |