Ik heb de kunst een beetje afgekeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Steeds vaker worden mijn eigen uitspraken tegen me gebruikt.
Zal ik voorstellen om je mod te maken? Om het goed te maken. Dat verlicht de stress misschien ook.quote:
Mod waarvan?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal ik voorstellen om je mod te maken? Om het goed te maken. Dat verlicht de stress misschien ook.
Als 40+ weer open gaat wil ik me wel beschikbaar stellen als mod.quote:
Be carefull what you wish for. It might come true.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Als 40+ weer open gaat wil ik me wel beschikbaar stellen als mod.
Misschien kan ik dat beter tegen jou en onze mede 40+-users zeggen en blijk ik een mod from hell te zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for. It might come true.
Wequote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan ik dat beter tegen jou en onze mede 40+-users zeggen en blijk ik een mod from hell te zijn.
Here we goquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als 40+ weer open gaat wil ik me wel beschikbaar stellen als mod.
Ach hoe moeilijk kan het zijn. Kijk naar Karina (Wie?)quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat beter tegen jou en onze mede 40+-users zeggen en blijk ik een mod from hell te zijn.
Van mij?! Dat kan niet!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wehebben chantagemateriaal....vergeet dat niet.
Tof dat je foto's hebt gemaakt!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Here we go [ afbeelding ]
Eind resultaat van een kreeft nerd. Ik word vast uitgelachen. Lekker wel btw met een fijne Belgische mayonaise.![]()
[ afbeelding ]
Met je kut-muziek. Ga lekker in JNG posten ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben lekker jong aan het doen op de radio.
Ik ga even mijn oortjes pakken en luisteren hoe jong ik nog ben.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben lekker jong aan het doen op de radio.
Nee viel wel mee, youtube gekeken he? Maar die scharen heb ik echt kapot geslagen. Ik kon ze niet met een waterpomptang kraken, Héél erg lekker wel. Maar dit was ook een aanbieding/uitdaging voor zes euroquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat je foto's hebt gemaakt!
Was het inderdaad een rotklus?
MUZ Mod lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met je kut-muziek. Ga lekker in JNG posten ofzo.
kreeft is zo lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Here we go [ afbeelding ]
Eind resultaat van een kreeft nerd. Ik word vast uitgelachen. Lekker wel btw met een fijne Belgische mayonaise.![]()
[ afbeelding ]
Ja Abba de hele tijdquote:
Ahh een kenner, heb ik wat verkeerd gedaan.quote:
Ik sluit eerst alle tong topics dan daar.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Totdat R49 gesloten wordt. Dan voel je je opeens ontheemd.
Zit Fann daar danquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Totdat R49 gesloten wordt. Dan voel je je opeens ontheemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |