Kanaal 9.... dus via het web alleen. Feyenoorders snappen het web niet en ook het schakelprogramma niet, dus zoals gewoonlijk worden anderen dan benadeeld....quote:Op zondag 17 mei 2015 14:34 schreef empa1010 het volgende:
Spuit 11 wellicht maar niet live op Fox? Zie alleen maar op 3 kanalen zwolle feyenoord
Burrrrnquote:Op zondag 17 mei 2015 14:36 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Kanaal 9.... dus via het web alleen. Feyenoorders snappen het web niet en ook het schakelprogramma niet, dus zoals gewoonlijk worden anderen dan benadeeld....
Achja. De wedstrijd is te zien en we zijn kampioen. Kan het deze ene keer nog wel hebben.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:39 schreef empa1010 het volgende:
Kwalitatief uitermate teleurstellend dit. 18 euro dokken elke maand en dan op 3 kanalen Feyenoorddoe dan de 3 toppers op een apart kanaal. Tis nu Ajax of Feyenoord.
Heel het seizoen naar de klote.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, ik denk dat ik er vanavond niet van kan slapen
Omdat het rust isquote:Op zondag 17 mei 2015 15:21 schreef Djoetma het volgende:
Zat even niet op te letten. Waarom zien we nu Southhamton vs Villa in de samenvatting? Komt de wedstrijd later terug?
Zo ver was ik wel. Maar ik had verwacht dat ze iets van reclame zouden doen oid... Maar goed, dit is beter natuurlijk...quote:
Foxsports.nl kun je gewoon kijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:39 schreef empa1010 het volgende:
Kwalitatief uitermate teleurstellend dit. 18 euro dokken elke maand en dan op 3 kanalen Feyenoorddoe dan de 3 toppers op een apart kanaal. Tis nu Ajax of Feyenoord.
Op FS 3 (PEC-Feyenoord) zonden ze ook Liverpool-CP uit ipv een analyse. Zie het idee erachter ook niet helemaal.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Zo ver was ik wel. Maar ik had verwacht dat ze iets van reclame zouden doen oid... Maar goed, dit is beter natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |